600 Watt minstens.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sterk spul he, ekte powerkoffie is dat!
Ja je kan het ook een paar uur lang elke keer in de magnetron doen en dan verdampt het water, wordt het gedestileert, heb je hele sterke magnetronkoffie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sterk spul he, ekte powerkoffie is dat!
Alleen gaan je haren dan alle kanten uitstaan...quote:
Als oefening eetlepel poederkoffie. Ekte bazen lurken direct uit dat pakquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja je kan het ook een paar uur lang elke keer in de magnetron doen en dan verdampt het water, wordt het gedestileert, heb je hele sterke magnetronkoffie.
Wat heeft dat met jouw gepraat over babypraat te maken? Je gaat nu plotseling offtopic hé...quote:
Vandaar mijn kapselquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen gaan je haren dan alle kanten uitstaan...
In een sc kun je niet off-topic gaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw gepraat over babypraat te maken? Je gaat nu plotseling offtopic hé...
Ik begon direct met een eetlepel kaneelquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als oefening eetlepel poederkoffie. Ekte bazen lurken direct uit dat pak
Je lijkt wel een klein kind, van jou snap ik ook al niksquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw gepraat over babypraat te maken? Je gaat nu plotseling offtopic hé...
Kaneelquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik begon direct met een eetlepel kaneel
Goed, daar heb ik dan geen last vanquote:
Feitelijk ben jij dan diegene die de sarcasme juist niet opmerktquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je lijkt wel een klein kind, van jou snap ik ook al niks
Zo, dat scheelt!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, daar heb ik dan geen last van
Ik ga even naar onze zuiderburen, daar is de benzine bijna 12 cent goedkoper de liter
Dat was geen sarcasme maar gewoon trollenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Feitelijk ben jij dan diegene die de sarcasme juist niet opmerkt
Echte bazen injecteren het in hun adersquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kaneel
Pfff.
Ekte bazen ROKEN dat spul!
Mjah, tank van 60 liter, en die paar kilometer vind ik dan niet erg om te rijdenquote:
Ik heb het niet in me om een goede troll te zijn. Het was gewoon sarcasme en jij zag het niet en nu zo van 'jij bent een troll'quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was geen sarcasme maar gewoon trollen
Nee joh, die zuigen het op via de traanbuisjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Echte bazen injecteren het in hun aders
Jezus die prijzenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, tank van 60 liter, en die paar kilometer vind ik dan niet erg om te rijden
Deze pomp is het:
http://www.vanraak.be/page.asp?lid=1&id=99
Dat is wel nasty trouwens bahquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh, die zuigen het op via de traanbuisjes
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh, die zuigen het op via de traanbuisjes
Daarom, ben benieuwd hoe druk het isquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus die prijzen
Alleen beetje te ver weg voor m'n fiets, anders had ik me aansteker daar kunnen bijvullen
Ah wacht ik heb nog wel een toepasselijk plaatje....quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb het niet in me om een goede troll te zijn. Het was gewoon sarcasme en jij zag het niet en nu zo van 'jij bent een troll'
Succes!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, ben benieuwd hoe druk het is
De groeten allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |