Dan begrijp ik er ook geen hout van ... Ik weet ook niet hoe ik op dat niveau moet communiceren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze op het punt dat ze al wel zinnen beginnen te vormen, maar de woorden nog niet goed kunnen uitspreken..
Aj mag hopen dat er leuk werd gezongen in de kerk.. anders is t niet om doorheen te komenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kijk 'm straks eventje. Ik ben niet snel beledigd mbt geloof hoor, ik kan er hartelijk om lachen nu
. Mijn pa reed serieus een uur om in zijn geliefde kerk te kunnen komen
! (terwijl we pal naast een kerk woonde haha).
Ik stuur je wel effe een DMquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kinderen zijn eng, dan moet je echt volwassen kijken naar het kind enzo.
krijg je vaak visite magnetronkoffie? mag ik morgen thee komen drinken ofzo? of ik moet kaneel bellen.
ik vind het zo balen dat ik de meet gemist heb, en ik wil dingen horen.
Ja dat doe ik wel evenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je moet van elke i een e maken en van elke a een o en dan soms klinkers en medeklinkers invullen en de zinsstructuur wat aanpassen soms
LEUK HE, SHOPPEN!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
Terug van de stad, niet geslaagd voor overhemden
Die hebben we hier niet. Failquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarom shop ik altijd bij Scheidegger
Ja en dan ben je weer 2 uur verder.quote:
Dit dus.quote:
True storyquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat jij niet altijd zult slagen met shoppen
Als ik dat wel kon zou d'r geen probleem zijn neequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan als je dat wel kan?
Daarna zei je dat je het wel kon 'dat doe ik wel even' citaat. Zit je ons voor te liegen over je babypraat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik dat wel kon zou d'r geen probleem zijn nee![]()
Ik zeg toch dat ik ze niet kan verstaan, meer niet
Kom op HGWD, houd toch eens op met trollenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarna zei je dat je het wel kon 'dat doe ik wel even' citaat. Zit je ons voor te liegen over je babypraat?
Pak de lineaal!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom op HGWD, houd toch eens op met trollen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom op HGWD, houd toch eens op met trollen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarna zei je dat je het wel kon 'dat doe ik wel even' citaat. Zit je ons voor te liegen over je babypraat?
Ja sterk spul he, ekte powerkoffie is dat!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]Sorry kan het nooit laten
Dacht breng even wat actie, wordt ik weer de kop in gedrukt door een koffie uit de magnetron
Ik heb het de komende weken even druk Fluffy. Misschien daarna.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kinderen zijn eng, dan moet je echt volwassen kijken naar het kind enzo.
krijg je vaak visite magnetronkoffie? mag ik morgen thee komen drinken ofzo? of ik moet kaneel bellen.
ik vind het zo balen dat ik de meet gemist heb, en ik wil dingen horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |