Ik hoop het niet... maar het zal wel meevallen denk ik. Ging wel iets te snel voorbij een politieauto in de berm, maar ze gingen me niet achterna gelukkigquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan. Hopelijk geen foto's gesponsord door de staat
Dat ben ik ook volgens mijn zusquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar bij mijn vader is de instelling nooit veranderd, ondanks dat hij er twee heeft + drie stiefkinderen. Hij is wat dat betreft ook 'onhandig' met kinderen. Niet zijn ding.
Ik ken wel een dame die nu een zoontje heeft terwijl ze liever geen kinderen had gekregen. Haar man bleef er maar om vragenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah vaak zat gehoord dat ze er niet om gevraagd haddenOf niet gewild hadden..
Maargoed.. toch weet ik zeker dat degene na me gepland was(drank doet denk ik gekke dingen met rare hoofden
)
Ook niet leuk om te horenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah vaak zat gehoord dat ze er niet om gevraagd hadden(iig niet om 2 tegelijkertijd) Of niet gewild hadden.. (maar das meer voor mn broertje)
Maargoed.. toch weet ik zeker dat degene na me gepland was(drank doet denk ik gekke dingen met rare hoofden
)
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja vind je transformers leuk?![]()
Ik heb hier een kast vol met hele mooi en dure transformers. Mag je wel eens mee spelen hoor
Wat versta je niet aan ta-ta en papa en mama en burp?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:14 schreef Faxie het volgende:
Ik vind praten met jonge kinderen vaak wat moeilijk... ik kan ze gewoonweg niet verstaan
Mwoah ik had ook niet om die ouders gevraagd heb ik ze vaak voorgehouden.. ondertussen dat ik met spandoeken met: ga toch scheiden erop door de woonkamer liepquote:
Wacht nog een half jaartje, dan brabbelen ze al iets meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat versta je niet aan ta-ta en papa en mama en burp?
Wahaha baas!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah ik had ook niet om die ouders gevraagd heb ik ze vaak voorgehouden.. ondertussen dat ik met spandoeken met: ga toch scheiden erop door de woonkamer liepIk vermaakte me wel
Nee dan zijn ze op het punt dat ze al wel zinnen beginnen te vormen, maar de woorden nog niet goed kunnen uitspreken..quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat versta je niet aan ta-ta en papa en mama en burp?
Nee, alleen de meest simpele dingen zijn nog te volgen. gelukkig is m'n nichtje alweer 6 en zij kan onderhand wel aardig NLquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:14 schreef Faxie het volgende:
Ik vind praten met jonge kinderen vaak wat moeilijk... ik kan ze gewoonweg niet verstaan
Dit dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze op het punt dat ze al wel zinnen beginnen te vormen, maar de woorden nog niet goed kunnen uitspreken..
kinderen zijn eng, dan moet je echt volwassen kijken naar het kind enzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, alleen de meest simpele dingen zijn nog te volgen. gelukkig is m'n nichtje alweer 6 en zij kan onderhand wel aardig NL
Mijn pa is altijd heel gelovig geweest en wij moesten altijd mee. Ik weet nog dat mijn oudste zus me altijd hielp verstoppen want ik had echt een hekel aan de trip en het hele gebeuren. Als hij me niet kon vinden ging ie zonder me wegquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Evie het volgende:
Mwoah ik had ook niet om die ouders gevraagd heb ik ze vaak voorgehouden.. ondertussen dat ik met spandoeken met: ga toch scheiden erop door de woonkamer liepIk vermaakte me wel
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn pa is altijd heel gelovig geweest en wij moesten altijd mee. Ik weet nog dat mijn oudste zus me altijd hielp verstoppen want ik had echt een hekel aan de trip en het hele gebeuren. Als hij me niet kon vinden ging ie zonder me weg.
Ik zelf ook hoor ... Geen idee wat ik met ze aanmoet.quote:
Ik kijk 'm straks eventjequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:18 schreef Evie het volgende:
[..](dat deed ik alleen met zwemles.. )
wil je niet tegen je schenen schoppen maar:
Je moet van elke i een e maken en van elke a een o en dan soms klinkers en medeklinkers invullen en de zinsstructuur wat aanpassen somsquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:16 schreef Faxie het volgende:
Nouja m'n neefje van 5 kan wel netjes praten al, maar m'n tweelingneefjes van 4 hebben d'r nog wat moeite mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |