mwoah had wel een mooie kerel op mn kamer maar niet in mn bed.. dat is altijd wel weer minder..quote:
QFT.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:08 schreef Faxie het volgende:
Gisteren m'n neefje van 5 z'n eerste transformer gegeven voor z'n verjaardag![]()
Mannetje was er wel blij mee. Maar ome Fax moest wel een beetje meehelpen want hij was toch wel wat moeilijk.
Maar verder heb ik ook niks met kinderen
Tsja daar had je wat aan moeten doen dan. Ik kan hem geen ongelijk geven, mits ze lekker is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:02 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah had wel een mooie kerel op mn kamer maar niet in mn bed.. dat is altijd wel weer minder..
En die gast wou gister gewoon mn dronken vriendin hosselen![]()
Sjah.. blondines he?! Maar ze ging ook niet met mij mee naar huis.. Gelukkig smste en belde ze mij lekker wel laterquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja daar had je wat aan moeten doen dan. Ik kan hem geen ongelijk geven, mits ze lekker is.
Mijn papa had/heeft ook niks met kinderen.quote:
Mijn ouders hadden er ook niks mee.. maar toch 4 kinders overgehouden in totaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn papa had/heeft ook niks met kinderen.Gelukkig ben ik nu volwassen.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben hier op de first look game event, fucking druk
Allemaal ongelukjes?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er ook niks mee.. maar toch 4 kinders overgehouden in totaal
When Hell freezes overquote:
Volgens mij is een maat van me daar ook samen met z'n vriendin.... die zijn nogal gamegeil, en die vriendin werkt ook voor verschillende websites enzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben hier op de first look game event, fucking druk
Ja, maar bij mijn vader is de instelling nooit veranderd, ondanks dat hij er twee heeft + drie stiefkinderen. Hij is wat dat betreft ook 'onhandig' met kinderen. Niet zijn ding.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er ook niks mee.. maar toch 4 kinders overgehouden in totaal
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sta in de rij voor een game
Ja vind je transformers leuk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wil ook een transformer van ome faxie
Pics?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sta in de rij voor een game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |