Door plezier te halen uit kleine dingen. De zon die schijnt, de warmte op je gezicht. Een vlindertje dat landt op een bloem, een vogeltje dat fluit. De natuur speelt daarin een vrij grote rol. Maar ook omgang met vrienden, een knuffel van een vriendin, mijn hondje die tegen me aan kruipt en liefdevol in het gezicht lebbert.quote:
Een stukje code dat ik één keer compilen gelijk werkt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Door plezier te halen uit kleine dingen. De zon die schijnt, de warmte op je gezicht. Een vlindertje dat landt op een bloem, een vogeltje dat fluit. De natuur speelt daarin een vrij grote rol. Maar ook omgang met vrienden, een knuffel van een vriendin, mijn hondje die tegen me aan kruipt en liefdevol in het gezicht lebbert.
Dat klopt, dat weet ik idd niet. Het enige dat ik weet is dat het nu steeds beter gaat en dat er nog steeds beweging in de zaak zit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Maak je je nooit zorgen dat je er niet komt? Ik heb zelf vreselijk veel zorgen dat hoe erg ik ook mijn best doe, dingen altijd zo zullen blijven als ze zijn.
Waarom is het feit dat je je best doet een geruststelling voor je? Het is heel goed dat je je best doen en ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar je best doen betekent niet per se dat er ooit een betere situatie ontstaat. Ik heb zelf heel erg dat gevoel.
Exactly. Voor iedereen is het verschillend. Als ik een nieuw recept ga koken, dan is het altijd leuk als het ook daadwerkelijk gelukt en lekker is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een stukje code dat ik één keer compilen gelijk werkt.
Ik typ gewoon alles zo uit m'n kop. Makkie!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar had even de tijd nodig om na te denken. Nogmaals, wat ik net post is niet om je onderuit te halen, ik ben vooral benieuwd hoe je zelf die bezwaren in je gedachten oplost
Zie hier gelijk de reden waarom ik een hekel heb aan programmeren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee joh gekkie!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
That's my girl! Moet ik nog een cadeautje aan je geven of wat?
Dat is meestal het geval als ik bezig ben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind ik heel knap van je. Het scheelt denk ik echt veel als je vrienden hebt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Door plezier te halen uit kleine dingen. De zon die schijnt, de warmte op je gezicht. Een vlindertje dat landt op een bloem, een vogeltje dat fluit. De natuur speelt daarin een vrij grote rol. Maar ook omgang met vrienden, een knuffel van een vriendin, mijn hondje die tegen me aan kruipt en liefdevol in het gezicht lebbert.
Maar ook dingen die ik gepresteerd heb, hoe klein ook. Muziek die ik luister kan me ook heel blij maken. Zoals ik al zeg, kleine en simpele dingen. Daar haal je kracht uit.
Dat is knapquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat klopt, dat weet ik idd niet. Het enige dat ik weet is dat het nu steeds beter gaat en dat er nog steeds beweging in de zaak zit.
Maar ik heb dankzij mijn instelling al een hoop bereikt en een hoop obstakels overwonnen, dat zie ik als een zege
Dus:Zonder te weten of het daadwerkelijk helpt in m'n fysieke situatie, helpt 't wel in m'n mentale situatie
Zo moet je niet denken. Je moet genieten van die kleine dingen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is meestal het geval als ik bezig ben.
[..]
Vind ik heel knap van je. Het scheelt denk ik echt veel als je vrienden hebt.
Weetje, het probleem is ook dat kleine dingen gewoon niet opwegen tegen alle dingen waar ik niet blij mee ben. Er is gewoon uit kleine dingen voor mij niet genoeg te halen om tegenwicht te bieden aan alles.
quote:“Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things.”
Babsjequote:
Alles ok?quote:
Dankjewelquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken. Je moet genieten van die kleine dingen.
[..]
Jawel. Druk!quote:
Het was broodnodigquote:
You're welcome. Ik hoop dat je er wat aan hebt.quote:
WatwatWÁÁÁÁTTT?!?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Druk!
Opeens heb ik een sociaal leven enz
Hey, Huppel is terug op den fokking aarde!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Druk!
Opeens heb ik een sociaal leven enz
Ik denk traag. Maar ik was nu eigenlijk ook helemaal geen reactie aan het typen. Ik weet niet wat ik kan zeggen nog.quote:
Blijf maar gewoon leven!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet dit bazennummer toch nog een keer posten, want morgen ga ik klimmen en kan wel eens dood gaan![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het er ook nog niet zo mee eens hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WatwatWÁÁÁÁTTT?!?!Hoe durven ze
Sociaal leven
![]()
Mwah, meer in de zij en het was een Belgische slang.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat hè, dat je je pony's onder de motorkap weer "juice" hebt gegeven door een slang in zijn reet te vrotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |