quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan doe iets zodat je de situatie wel kunt veranderen.
Zoals je nu bent, zal je meisjes afstoten als een magneet waarvan je de gelijke polen bij elkaar houdt.
Your call!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Fera zegtHihi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik weet denk ik niet zo goed wat accepteren betekent. Als er tegen mij gezegd wordt dat ik iets moet accepteren dan klinkt dat alsof ik net moet doen of het probleem er niet is of maar gelukkig moet zijn ondanks het probleem. Beiden vind ik heel erg moeilijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Acceptatie kan soms leiden tot verandering. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.Maar acceptatie geeft slechts aan dat je goed om kan gaan met de situatie zoals hij nu is, of je deze nu wilt veranderen of niet. Het kan de verandering wel bespoedigen.
Accepteren is het tegenovergestelde van wat jij nu beweert. Wat jij bedoeld, is negeren. Maar het probleem accepteren is juist zeggen: "Oké, het probleem is er, dat is nou eenmaal zo". Vervolgens moet jij je bedenken of het probleem op te lossen is, of niet. Is het niet op te lossen? Dan heeft het geen zin om je er druk over te maken. Is het wel op te lossen? Streef dan naar die oplossing, maar ook dan heeft het geen zin om je er druk over te maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet denk ik niet zo goed wat accepteren betekent. Als er tegen mij gezegd wordt dat ik iets moet accepteren dan klinkt dat alsof ik net moet doen of het probleem er niet is of maar gelukkig moet zijn ondanks het probleem. Beiden vind ik heel erg moeilijk.
Ik weet echt niet goed hoe ik goed om moet gaan met hoe ik me voel en alles waar ik niet blij mee ben.
Als je je best doet iets te veranderen, dan krijg je geruststelling met de gedachte dat je NU je best doet en er NU simpelweg niet meer in zitquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet denk ik niet zo goed wat accepteren betekent. Als er tegen mij gezegd wordt dat ik iets moet accepteren dan klinkt dat alsof ik net moet doen of het probleem er niet is of maar gelukkig moet zijn ondanks het probleem. Beiden vind ik heel erg moeilijk.
Ik weet echt niet goed hoe ik goed om moet gaan met hoe ik me voel en alles waar ik niet blij mee ben.
Juist dat vind ik inderdaad erg moeilijk. Ik kan zelfs over dingen die ik niet op kan lossen uren zitten piekeren en ook als ik wel aan een oplossing werk ben ik uren aan het piekeren. Ik denk dat ik het lastig vind om niet te piekeren en me geen zorgen te maken .quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Accepteren is het tegenovergestelde van wat jij nu beweert. Wat jij bedoeld, is negeren. Maar het probleem accepteren is juist zeggen: "Oké, het probleem is er, dat is nou eenmaal zo". Vervolgens moet jij je bedenken of het probleem op te lossen is, of niet. Is het niet op te lossen? Dan heeft het geen zin om je er druk over te maken. Is het wel op te lossen? Streef dan naar die oplossing, maar ook dan heeft het geen zin om je er druk over te maken.
Dat is ook lastig, ik ben zelf piekerdeskundige. Maar je kunt ook piekeren over de oplossing, dan heeft het tenminste nog nut. Vervolgens moet je die gedachten omzetten in acties. Heel moeilijk, maar als je de juiste motivatie hebt moet het lukken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Juist dat vind ik inderdaad erg moeilijk. Ik kan zelfs over dingen die ik niet op kan lossen uren zitten piekeren en ook als ik wel aan een oplossing werk ben ik uren aan het piekeren. Ik denk dat ik het lastig vind om niet te piekeren en me geen zorgen te maken .
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog zo'n piekeraar rondlooptquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook lastig, ik ben zelf piekerdeskundige. Maar je kunt ook piekeren over de oplossing, dan heeft het tenminste nog nut. Vervolgens moet je die gedachten omzetten in acties. Heel moeilijk, maar als je de juiste motivatie hebt moet het lukken.
Ze zijn er genoeg, dat is de vloek van de huidige maatschappij. Veel te veel dingen waar zorgen door ontstaan, die eigenlijk irrelevant zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog zo'n piekeraar rondloopt![]()
Het is heel moeilijk.
Hoe blijf jij positief?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn er genoeg, dat is de vloek van de huidige maatschappij. Veel te veel dingen waar zorgen door ontstaan, die eigenlijk irrelevant zijn.
Het is moeilijk, maar niet onmogelijk. Positief blijven is de sleutel.
Ik kan wel vertellen hoe ik positief blijfquote:
Staat nu fier naar rechtsquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je naald weer viriel zien opveren?
Liefde!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je naald weer viriel zien opveren?
Fijn gevoel is dat hè, dat je je pony's onder de motorkap weer "juice" hebt gegeven door een slang in zijn reet te vrotten.quote:
We gaan bijna picknicken hequote:
Maak je je nooit zorgen dat je er niet komt? Ik heb zelf vreselijk veel zorgen dat hoe erg ik ook mijn best doe, dingen altijd zo zullen blijven als ze zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, ben ik weer
[..]
Ik kan wel vertellen hoe ik positief blijf
Doordat ik weet dat ik nu op de goeie weg ben en m'n best aan het doen ben, heb ik geruststelling met de gedachte dat ik nu m'n best doe om m'n situatie te veranderen, ook al is m'n situatie nu ook kut
En piekeren heb ik ook heel veel gedaan.
Ik lust geen kaasjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet ik nog jam en kaasjes meenemen?
Ja, maar had even de tijd nodig om na te denken. Nogmaals, wat ik net post is niet om je onderuit te halen, ik ben vooral benieuwd hoe je zelf die bezwaren in je gedachten oplostquote:
That's my girl! Moet ik nog een cadeautje aan je geven of wat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust geen kaasjes![]()
Heb ook geen idee nog hoe laat we afspreken in Rotterdam. Charmed moet overdags voetballen. Geen idee hoe laat ik bij Dd terecht kan enz![]()
Het wordt dus gewoon 1 grote vage bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |