Zodra ik mijn nieuwe woning heb zal ik helaas mijn reserves voor een groot deel aan moeten sprekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
loterij gewonnen? oh wacht, je woont nog thuis.
Dat heeft niet per se iets met elkaar te maken. Meisjes vinden duizenden reden om op me af te knappen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je lekker zelf weten, dan blijven leuke lieve meisjes op je afknappen![]()
Ik zeg je alleen maar de waarheid hoor
En waarom zou je daar boos over willen zijn? Daar schiet je toch niks mee op?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat heeft niet per se iets met elkaar te maken. Meisjes vinden duizenden reden om op me af te knappen.
En het punt dat ik eigenlijk probeerde te maken is dat ik niet zo snel verander als ik wil. Ik denk dat het goed is om daar boos over te zijn toch?
Moet ik de situatie waar ik in zit dan maar prima vinden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En waarom zou je daar boos over willen zijn? Daar schiet je toch niks mee op?
Als je genoeg hebt kan je mij er mee doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:23 schreef Fera het volgende:
Geld, wat is dat? Ik kan me niet meer herinneren hoe het eruit ziet en wat je er mee doet.
Wat ben jij toch een lekkere vieze hoer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt kan je mij er mee doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een lekkere vieze hoer.
Dat hoeft niet, maar het is wel handig om er dan iets aan te doen zodat die situatie verandert.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet ik de situatie waar ik in zit dan maar prima vinden?
Slijmjurk.quote:
En wat schiet je op met je boos-zijn?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet ik de situatie waar ik in zit dan maar prima vinden?
Oh yeah talk dirty to me.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een lekkere vieze hoer.
There's more where that came from.quote:
Ik ben nu toch in de buurt.quote:
Wat schiet ik op met de situatie prima vinden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat schiet je op met je boos-zijn?
Je ziet echt alleen maar wit en zwart he?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat schiet ik op met de situatie prima vinden?
Zonder toekijkende kaneel is het natuurlijk een stuk minder.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nu toch in de buurt.Zal ik Kaneel meebrengen?
I agree.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zonder toekijkende kaneel is het natuurlijk een stuk minder.![]()
waarom zou ik iets willen veranderen als ik de situatie zou accepteren? Als ik het accepteer vind ik het prima en hoef ik niets meer te veranderen. Het probleem is dat ik niet wil accepteren hoe het nu gaat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je ziet echt alleen maar wit en zwart he?
Wat dacht je ervan om de situatie VOORLOPIG te accepteren en in de tusssentijd je best doen wat aan die situatie te veranderen?
Dan zit je wel in een kutsituatie (ik ken jouw situatie niet verder, maar toch) maar als je weet dat je je best doet, wat kan je dan nog meer doen?
Acceptatie kan soms leiden tot verandering. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
waarom zou ik iets willen veranderen als ik de situatie zou accepteren? Als ik het accepteer vind ik het prima en hoef ik niets meer te veranderen. Het probleem is dat ik niet wil accepteren hoe het nu gaat.
Dan doe iets zodat je de situatie wel kunt veranderen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
waarom zou ik iets willen veranderen als ik de situatie zou accepteren? Als ik het accepteer vind ik het prima en hoef ik niets meer te veranderen. Het probleem is dat ik niet wil accepteren hoe het nu gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Fera zegt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |