Cronjestraat 62quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:04 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Je bent vergeten om je adres te posten, voor de FOK Meet
De groep alleenstaande AOW'ers is dan ook drie keer zo groot als de bijstandsgerechtigden, en hoeveel mensen zijn er die kinderopvangtoeslag krijgen? Het wil maar niet doordringen dat het erbij betrekken van al die groeperingen, terwijl het volgens jou alleen om de bijstandsgerechtigden gaat, een gevaarlijke ontwikkeling is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:01 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
he he zoals ik al zei.. je zit zo heftig op de AOWérs te letten dat je alle andere oplichters vergeet. Die zullen ze pakken , niet de 'gewone' AOWérs of mensen met kinderbijslag.
Mensen in de bijstand, die zullen wel vaker een controle krijgen, en nogmaals..poehoe he, wat een drama. Werk gewoon mee en ze zijn zo weer weg. Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.
Vergeet de koffie niet.
Het is een gevaarlijke ontwikkeling als je wat te verbergen hebt. Anders niet. Ik vind het niet gevaarlijk....overigens,...wat is er gevaarlijk aan dat de bel gaat, jij open doet, zij even koffie drinken om weer weg te gaan?? Krijgen de mensen nog eens bezoek!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef moussie het volgende:
[..]
De groep alleenstaande AOW'ers is dan ook drie keer zo groot als de bijstandsgerechtigden, en hoeveel mensen zijn er die kinderopvangtoeslag krijgen? Het wil maar niet doordringen dat het erbij betrekken van al die groeperingen, terwijl het volgens jou alleen om de bijstandsgerechtigden gaat, een gevaarlijke ontwikkeling is.
En nee, van mij krijgen ze geen koffie ..
Hee, dat is achter de Quickvelden, en de Dennenstraat toch ? die buurt ken ik welquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:10 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Cronjestraat 62
6543 MN Nijmegen
Bel even voor je komt zodat ik weet hoeveel bier ik moet halen: 06-12251782
Tot snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |