Had ze ook een eigen maan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toen ze een keer langs mijn televisie liep nam ze m'n televisie mee door haar aantrekkingskracht.
En mij niet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien.
Hork spaar ik.
Man, je komt nog niet in m'n buurt, al wonen we in dezelfde straat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien.
Hork spaar ik.
Dat is niets, toen ze hier op bezoek kwam was het ineens hoog water.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toen ze een keer langs mijn televisie liep nam ze m'n televisie mee door haar aantrekkingskracht.
Hork heeft een blauwe naam.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:21 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
En mij niet?Discriminate op spellings basis
Godver, mijn koffie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat is niets, toen ze hier op bezoek kwam was het ineens hoog water.
Oké.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Man, je komt nog niet in m'n buurt, al wonen we in dezelfde straat.
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat is niets, toen ze hier op bezoek kwam was het ineens hoog water.
Je lijkt echt op je moeder. Gewoon eng.quote:
Niemand begint met mijn moeder.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je lijkt echt op je moeder. Gewoon eng.
En dat mensen denken dat we een neuk geven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:23 schreef LompeHork het volgende:
Overal ruzie maken, wij lachen, jeweet.
Ook dat nog. Ik zou er echt een topic aan weiden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dat mensen denken dat we een neuk geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |