Geef je fout nou maar toe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga je mij nou uitleggen hoe het zit of wat? Ik heb geen uitleg nodig jung, ik hou het leesbaar voor jong en oud. En moeders.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik moet maandag ook op je zusje passen. Dinsdag dan.
Geldt niet voor mijn moeder.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, als het niet rekt dan scheurt het wel.
Ik maak nergens een fout. Zoals jij het wil zien, doen ze het niet eens in broeken, kranten of op de uni.quote:
Hoe kan je nou -1 zijn dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:17 schreef wietparkiet het volgende:
Je weet dat mijn zusje 7 jaar jonger dan ik is he
Jouw moeder is zo ruim dat ik de hubble telescoop er nog acht keer in kan parkeren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geldt niet voor mijn moeder.
Die swaffel je vanbinnen.
Heel, niet hele.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik maak nergens een fout. Zoals jij het wil zien, doen ze het niet eens in broeken, kranten of op de uni.
Heel grote bek heb je. Je moeder ook trouwens.
Nope.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heel, niet hele.
Een fout dus.
Punt.
Ze is ook handig als wandelende fietsenstalling.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo ruim dat ik de hubble telescoop er nog acht keer in kan parkeren.
En ik kan niet eens normaal een Ford Ka inparkeren.
Te oud.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:17 schreef wietparkiet het volgende:
Je weet dat mijn zusje 7 jaar jonger dan ik is he
"handig"quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze is ook handig als wandelende fietsenstalling.
Hahaha,quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo ruim dat ik de hubble telescoop er nog acht keer in kan parkeren.
En ik kan niet eens normaal een Ford Ka inparkeren.
Hubble moet met een hoofdletter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze is ook handig als wandelende fietsenstalling.
Origineel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:19 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hahaha,
Toen ze een keer langs de televisie liep, mistte ik 3 hele afleveringen![]()
Toen ze een keer langs mijn televisie liep nam ze m'n televisie mee door haar aantrekkingskracht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:19 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hahaha,
Toen ze een keer langs de televisie liep, mistte ik 3 hele afleveringen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |