Je gaat de fout in.quote:
Dat zegt ze altijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook gisteravond.
HIHIHIHOHOHOHAHAHA!!!!111!!!1!!!!!1!1111!!EINZ
Dat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat zegt ze altijd.
Je weet niet wat ze gewend is.
Ik weet het wel, helaas.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat zegt ze altijd.
Heel ... Bekt niet lekker he?quote:
Tempting, maar nee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat zegt ze altijd.
FOK!prive is present met verslaggeverquote:
Brabant gespot.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:13 schreef Biogarde het volgende:
Bitter is ook iemand die zegt, ja over 2 maand.
Je moeder bekt anders wel best lekker.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heel agrarische lucht.
Bekt niet lekker, klopt wel.
Volgend jaar donderdag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:13 schreef Biogarde het volgende:
Bitter is ook iemand die zegt, ja over 2 maand.
Hi.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:14 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Je moeder bekt anders wel best lekker.
Ga je mij nou uitleggen hoe het zit of wat? Ik heb geen uitleg nodig jung, ik hou het leesbaar voor jong en oud. En moeders.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heel agrarische lucht.
Bekt niet lekker, klopt wel.
Goede moeder wel. Doe haar de groeten als ze van plan is terug te verhuizen naar Spanje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:14 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Je moeder bekt anders wel best lekker.
Ja, ik moet maandag ook op je zusje passen. Dinsdag dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zaterdag goed? maandag moet ik op mijn zusje passen
Pas je wel een beetje op?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik moet maandag ook op je zusje passen. Dinsdag dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |