Suk scoorde toenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
groningen - Feyenoord. Hopelijk groningen afstraffen voor wat er vorig jaar gebeurde
Ik ben goedkoop namaakspul made in China.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DarkSonic2, DutchSL...hmm, jij bent dus DS1
Schwein is te duur. Gundogang en de Bruyne niet gezien, Diego is wel erg aanvallend, of kan dat in 442 op CM?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
schweinsteiger? gundogan? de bruyne is ook prima. Diego?
Koop Makiadi, kost niets en alles boven de 70.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Schwein is te duur. Gundogang en de Bruyne niet gezien, Diego is wel erg aanvallend, of kan dat in 442 op CM?
Duidelijk Farfan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:05 schreef marcie216 het volgende:
@DutchSL, ik zou eens kijken
Volgende probleem ; RM : Shaqiri, farfan of Blascyskowski
Ah, dat moet je net liggen idd. Heb ook liever een rechtspoot.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Shaqiri is linkspoot en heeft amper passing, vind ik niet handig op RM.
wow pro trader jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:11 schreef marcie216 het volgende:
Gewoon een Diouf 442 voor 950
Sowieso al weer 2k winst
Irritant inderdaad, net als de stadions met schaduw over een deel van het veld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:19 schreef Covati het volgende:
Hebben jullie ook last van dta sommige stadions hele rare camera posities geven waardoor je gewoon helemaal gek wordt?
Je zit dan ongeveer op oogniveau van de spelers
En alle lurkers zijn op wegquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb al zo'n 25k winst gepakt op Mandanda's vandaag, ga nu stoppen met traden, maar doe er je voordeel mee. Hij is op magische wijze plots een stuk duurder geworden en er zijn nog mensen die hem er voor de oude prijs op zetten
23 premiumquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:29 schreef Luukiee09 het volgende:
35 gold pakjes? Of 23 premium gold pakjes
Niet, dit is jou aandenken aan het tamperen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:33 schreef Jonnsie het volgende:
Zucht, hele watchlist vol met koopjes...
Maar David Silva blijft natuurlijk weer hangen.. EA wanneer gaan we er wat aan doen?
[ afbeelding ]
Vind je het niet gemeen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet, dit is jou aandenken aan het tamperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |