Dinsdag op Woensdag ... niet kunnen slapen.
Woensdag op Donderdag ... niet kunnen slapen.
Donderdagmorgen
Ik werdt wakker gebeld door m'n moeder met het bericht dat ze een oom van mij dood in de keuken gevonden had.. de huisartst had vastgesteld dat hij woensdag overleden moest zijn. Maar later bleek dat mijn oom al op Dinsdag overleden was, want het bed was nog netjes opgemaakt (werdt elke Dinsdag en Donderdag verschoond).
Donderdag op Vrijdag ... niet kunnen slapen
Weet nu waarom ik de afgelopen dagen niet heb kunnen slapen. Later bleek dat m'n moeder en een nichtje ook hetzelfde probleem hadden... had hij ons willen waarschuwen dat hij dood was ???
Vrijdag nacht ...
Weer niet kunnen slapen
maar er gebeurde iets wat ik niet had verwacht.
Ik was wakker maar had m'n ogen dicht toen er van links een helder wit licht tevoorschijn kwam (zo fel want ik moest m'n ogen nog dichter knijpen). Een paar seconden later verdween het weer,weer iets later kwam het licht (nu wat verder weg, maar even helder) weer terug. Het had nu de vorm van een tunnel en opeens kwam er van links een schaduw
(wat m'n oom bleek te zijn) en die liep naar het einde van de tunnel het licht in.........
met andere woorden ik heb hem in de goede richting gestuurd....
Zaterdagmorgen
de dag van de krematie
Ik heb aan mijn moeder en mijn nichtje gevraagd of ze die afgelopen nacht goed geslapen hadden, ze hadden inderdaad beter geslapen. Toen heb ik ze verteld wat er gebeurd was...
het zal wel eng klinken maar ik ben al aan zo'n verschijningen gewend sinds m'n zevende (nu 37)
moest het ff van me afschrijven
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 20-08-2002 01:00]
quote:ik heb het liever wel dan niet...
Op dinsdag 20 augustus 2002 00:30 schreef Sitethief het volgende:
Ben ik ff blij dat ik zoiets niet heb .
quote:zo kun je het wel noemen
Op dinsdag 20 augustus 2002 00:37 schreef Sacrem het volgende:The 6th Sense?
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 20-08-2002 00:44]
quote:Hij was bezig met het plaatsen van de voeding van z'n mobiele, en daarbij heeft hij een hesenbloeding gekregen. dus hij dwaalde rond en wist niet waarheen
Op dinsdag 20 augustus 2002 00:40 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waarvoor wilde je oom je waarschuwen?
quote:Hoe heb je hem in de goeie richting gestuurd? Door te zeggen dat hij naar het licht moest gaan? Ik zou het wel weten als ik doodga (overga), NAAR HET LICHT!!
met andere woorden ik heb hem in de goede richting gestuurd....
quote:Eigenlijk heb ik niet gesproken, het wasmeer een gedachten wisseling, zo van, ga hier maar in en hij ging zonder om te kijken de tunnel in
Op dinsdag 20 augustus 2002 08:06 schreef ParAlien het volgende:[..]
Hoe heb je hem in de goeie richting gestuurd? Door te zeggen dat hij naar het licht moest gaan? Ik zou het wel weten als ik doodga (overga), NAAR HET LICHT!!
![]()
Wel een mooi verhaal...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |