En dat is nooit meer goedgekomen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, in het verleden, toen wilde ie me binnen 10 min van de chat aftrappen, eigenlijk al na 3 minuten omdat ie eerst dacht dat ik Ian was, maar toen ik m aan zijn verstand gepeuterd had dat ik Jian met een J was, toen mocht ik nog 7 minuten blijven.
Nee, jou noemde hij Kees Tokusquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mij noemde hij Kees_Knalpiemel terwijl ik nooit in z'n chatje ben geweest. (Wat klinkt dat vies "z'n chatje")
Jawel, ik aanbid hem nu op afstandquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat is nooit meer goedgekomen?
Ik ging er natuurlijk op als Boelkloedig, maar toen zei ie dat ie dat laf vond en wat mijn naam op Fok dan was, dus ik nou Jian en toen begon ie te brullen van O jij, oprotten Ian (Ian-Nick dus), nou de rest is bekend, 10 minuten later was ik ex-chatterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mij noemde hij Kees_Knalpiemel terwijl ik nooit in z'n chatje ben geweest. (Wat klinkt dat vies "z'n chatje")
Oh Ian, nou dan werd het hier nog een stuk gesjelliger, wat heb ik altijd genoten van zijn postenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, in het verleden, toen wilde ie me binnen 10 min van de chat aftrappen, eigenlijk al na 3 minuten omdat ie eerst dacht dat ik Ian was, maar toen ik m aan zijn verstand gepeuterd had dat ik Jian met een J was, toen mocht ik nog 7 minuten blijven.
Ian en opa waren geen goed koppelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh Ian, nou dan werd het hier nog een stuk gesjelliger, wat heb ik altijd genoten van zijn posten
Loop niet zo miepen mummie, moet je ongesteld worden ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja, als zo'n fake religie.. nou veel plezier met je virtuele Oop-sensatie verder dan.
Jij weet net zo goed als ik dat je met een beetje moeite...gewoon bij Oop mee kan chattenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Loop niet zo miepen mummie, moet je ongesteld worden ofzo
En dan blijkt het uiteindelijk niet zozeer om de term te gaan.quote:
Nee denk het ook niet, maar Ian is voor mij top als User wat heb ik vreselijk gelachen altijd om die gozer..meestal dan hequote:
Hij was top en ik zie dat je nog steeds die avatar van hem hebtquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet, maar Ian is voor mij top als User wat heb ik vreselijk gelachen altijd om die gozer..meestal dan he
Godsamme, ik help hier een topic overeind te houden voor die man, is het weer niet goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat je met een beetje moeite...gewoon bij Oop mee kan chatten![]()
Maar langs de rand meezeiken is natuurlijk veel leuker...
Ja die hou ik ook he die Avatar, blijf Ian trouwquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was top en ik zie dat je nog steeds die avatar van hem hebt
Mootie heeft hem ook nog steeds, jullie zijn ook net zusjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja die hou ik ook he die Avatar, blijf Ian trouwBen er nog steeds supertrots op dat hij dat voor mij gemaakt had.
Ohhw Overeind houden.. was dát het, sjeetje sorry hoor, dat ik stoorde..quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Godsamme, ik help hier een topic overeind te houden voor die man, is het weer niet goed
stiekem hou ik wel een beetje van Mootiequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Mootie heeft hem ook nog steeds, jullie zijn ook net zusjes
excuses geaccepteerd!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw Overeind houden.. was dát het, sjeetje sorry hoor, dat ik stoorde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |