Neuhh Oop is in stand "Die Kenne We Al" en dan doe ik meestal nix, snap je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef Jian het volgende:
Zeg 5th, het is weer tijd voor een cap van Oop, gewoon voor de vorm
laat me raden; Eenzaam, Alleen en Verlorenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop laat zich ondertussen niet gek maken en geniet van de muziek van Django Wagner
[ afbeelding ]
Ja, toen dacht hij nog dat hij Richard Reinhardt zou gaan luisteren, maar Youtube 'returnde' Django Wagnerquote:
Mooi! Nieuw?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dan vervolg ik de oma caps wel met een soepel shot van haar mooie creatie die ze eerder op de avond liet zien toen ze een prikkie voor opa inschonk
Hij mag wel oppassen dat hij op deze manier niet bij Django Reinhardt uitkomt. Stel je voorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, toen dacht hij nog dat hij Richard Reinhardt zou gaan luisteren, maar Youtube 'returnde' Django Wagner
Zou ze ook een mooie poncho hebben?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi! Nieuw?
Nee, Robijn, fleur en fijn!
De pasteltinten hebben in eerste instantie de overhand maar de parelketting zorgt net voor een guitig contrapunt om het geheel in evenwicht te brengenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi! Nieuw?
Nee, Robijn, fleur en fijn!
Wel een mooie bloezèquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ze ook een mooie poncho hebben?
Erg smaakvol, met veel gevoel voor kleurensemble gekozen, rekening houdend met een toefje Joie de vivrequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
De pasteltinten hebben in eerste instantie de overhand maar de parelketting zorgt net voor een guitig contrapunt om het geheel in evenwicht te brengen
Of bij Richard Wagnerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij mag wel oppassen dat hij op deze manier niet bij Django Reinhardt uitkomt. Stel je voor
Django Reinhardt? Een sinti die in trek was bij de Duitsers in de bruine jaren?????quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beide iig zeer in trek bij de Duitsers in 40-45.
Oop zat in het verzet, ...... naar het schijntquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beide iig zeer in trek bij de Duitsers in 40-45.
Hmmm zou wel kunnen! In je ava niet overigens.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Color blocking? Doe ik daar ook aan?
Als DNA?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop zat in het verzet, ...... naar het schijnt
Django heeft, mede uit lijfsbehoud, veel voor de Duitsers opgetreden. Hij werd zelfs uitgenodigd door het Opperbevel om in Berlijn voor hen op te treden maar toen is hij op de vlucht geslagen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Django Reinhardt? Een sinti die in trek was bij de Duitsers in de bruine jaren?????
Mmmm, blauwe pruik op dat hoofd en hij zit geramd voor deze winterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm zou wel kunnen! In je ava niet overigens.
Dat ben ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm zou wel kunnen! In je ava niet overigens.
Verzetshelden zijn da bomb!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop zat in het verzet, ...... naar het schijnt
Okee. Maar ik neem toch niet aan dat hij lid van de Kulturkammer was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Django heeft, mede uit lijfsbehoud, veel voor de Duitsers opgetreden. Hij werd zelfs uitgenodigd door het Opperbevel om in Berlijn voor hen op te treden maar toen is hij op de vlucht geslagen.
Scrut draagt een roze broek een hemels blauw chiletje en dat alles afgemaakt met een zonnig geel hoedje. Nou als dat geen color blocking isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Druif, ik kan niet vanaf hier zien of jij lekker color zit te blocken.
Hij wint!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Scrut draagt een roze broek een hemels blauw chiletje en dat alles afgemaakt met een zonnig geel hoedje. Nou als dat geen color blocking is
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Scrut draagt een roze broek een hemels blauw chiletje en dat alles afgemaakt met een zonnig geel hoedje. Nou als dat geen color blocking is
Er schijnt nog hoop te zijn zo te lezenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:40 schreef mootie het volgende:
Al had ik me hem heel anders voorgesteld.
Dat was inderdaad meer wat ik in mijn hoofd had.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Er schijnt nog hoop te zijn zo te lezen
Pluppie heeft wel dat soort broeken maar haat polo'squote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was inderdaad meer wat ik in mijn hoofd had.![]()
Plup is van de chino of spijkerbroek met overhemd of polo.
wat voor kleur sokkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan gewoon t-shirts en overhemden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Pluppie heeft wel dat soort broeken maar haat polo's
Scheelt wel een boel geld, waspoeder etc.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:44 schreef Jian het volgende:
Ik kleed me altijd naar het voorbeeld van Oop, ja, je bent fan of niet!
Praktische kleding over het algemeen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:44 schreef mootie het volgende:
Ik baseer het ook gewoon op het idee wat ik krijg bij roeien.
Ajax Shirtsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:44 schreef Jian het volgende:
Smoking, lakschoenen, hoge hoed, ik dacht al zoietsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Praktische kleding over het algemeen.
Heb je De Oop ooit wel eens persoonlijk geproken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:44 schreef Jian het volgende:
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je De Oop ooit wel eens persoonlijk geproken?
In de zin van Heej Jian leuk dat je er weer bent..
Nee hé?
Jawel, in het verleden, toen wilde ie me binnen 10 min van de chat aftrappen, eigenlijk al na 3 minuten omdat ie eerst dacht dat ik Ian was, maar toen ik m aan zijn verstand gepeuterd had dat ik Jian met een J was, toen mocht ik nog 7 minuten blijven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je De Oop ooit wel eens persoonlijk geproken?
In de zin van Heej Jian leuk dat je er weer bent..
Nee hé?
Nee, hij noemde je Puppiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:51 schreef pullup het volgende:
Hij noemde mij meteen Plup...god wat had in daar een hekel aan.
3 minuten later was ik vliegen.
Mij noemde hij Kees_Knalpiemel terwijl ik nooit in z'n chatje ben geweest. (Wat klinkt dat vies "z'n chatje"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:51 schreef pullup het volgende:
Hij noemde mij meteen Plup...god wat had in daar een hekel aan.
3 minuten later was ik vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |