Neuhh Oop is in stand "Die Kenne We Al" en dan doe ik meestal nix, snap je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef Jian het volgende:
Zeg 5th, het is weer tijd voor een cap van Oop, gewoon voor de vorm
laat me raden; Eenzaam, Alleen en Verlorenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop laat zich ondertussen niet gek maken en geniet van de muziek van Django Wagner
[ afbeelding ]
Ja, toen dacht hij nog dat hij Richard Reinhardt zou gaan luisteren, maar Youtube 'returnde' Django Wagnerquote:
Mooi! Nieuw?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dan vervolg ik de oma caps wel met een soepel shot van haar mooie creatie die ze eerder op de avond liet zien toen ze een prikkie voor opa inschonk
Hij mag wel oppassen dat hij op deze manier niet bij Django Reinhardt uitkomt. Stel je voorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, toen dacht hij nog dat hij Richard Reinhardt zou gaan luisteren, maar Youtube 'returnde' Django Wagner
Zou ze ook een mooie poncho hebben?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi! Nieuw?
Nee, Robijn, fleur en fijn!
De pasteltinten hebben in eerste instantie de overhand maar de parelketting zorgt net voor een guitig contrapunt om het geheel in evenwicht te brengenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi! Nieuw?
Nee, Robijn, fleur en fijn!
Wel een mooie bloezèquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ze ook een mooie poncho hebben?
Erg smaakvol, met veel gevoel voor kleurensemble gekozen, rekening houdend met een toefje Joie de vivrequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
De pasteltinten hebben in eerste instantie de overhand maar de parelketting zorgt net voor een guitig contrapunt om het geheel in evenwicht te brengen
Of bij Richard Wagnerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij mag wel oppassen dat hij op deze manier niet bij Django Reinhardt uitkomt. Stel je voor
Django Reinhardt? Een sinti die in trek was bij de Duitsers in de bruine jaren?????quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beide iig zeer in trek bij de Duitsers in 40-45.
Oop zat in het verzet, ...... naar het schijntquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beide iig zeer in trek bij de Duitsers in 40-45.
Hmmm zou wel kunnen! In je ava niet overigens.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Color blocking? Doe ik daar ook aan?
Als DNA?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop zat in het verzet, ...... naar het schijnt
Django heeft, mede uit lijfsbehoud, veel voor de Duitsers opgetreden. Hij werd zelfs uitgenodigd door het Opperbevel om in Berlijn voor hen op te treden maar toen is hij op de vlucht geslagen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Django Reinhardt? Een sinti die in trek was bij de Duitsers in de bruine jaren?????
Mmmm, blauwe pruik op dat hoofd en hij zit geramd voor deze winterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm zou wel kunnen! In je ava niet overigens.
Dat ben ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm zou wel kunnen! In je ava niet overigens.
Verzetshelden zijn da bomb!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop zat in het verzet, ...... naar het schijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |