Dat gaat soms per ongelukquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Sinds wanneer wordt de LAPO gepasseerd?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:39 schreef pullup het volgende:
Verder heeft Opa een papegaai die (hoe kan het ook anders) naar de naam Ajax luistert opgegeten en nog één aantal katten niet opgegeten.
Tuurlijk, sommige bankovervallen worden ook per ongeluk gepleegd.quote:
Maar goed, ineens mee gaan posten vanaf 280 riekt ook heul niet naar lapohunten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, sommige bankovervallen worden ook per ongeluk gepleegd.
Die papegaai is ondertussen al bedorvenquote:
welnee, hij heb 'm ingevroren, althans een deel, de drumsticks zeg maar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Die papegaai is ondertussen al bedorven
Goed dat je de postings telt. Dan was Angels and Demons dus bij posting 280 afgelopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar goed, ineens mee gaan posten vanaf 280 riekt ook heul niet naar lapohunten.
Dat is ook geen volledige maaltijd. Die kun je beter in een salade verwerken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
welnee, hij heb 'm ingevroren, althans een deel, de drumsticks zeg maar.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmmm Ado... is dat kort voor Adolf?
was het een goeie film met Tom Hanks???quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goed dat je de postings telt. Dan was Angels and Demons dus bij posting 280 afgelopen
Met stukjes kip natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
Een Oma-Topic, Soso
Nou ik ben benieuwd hoe die gevuld gaat worden....
Hoho, wat respect voor deeltje 45 héquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmmm Ado... is dat kort voor Adolf?
Met stukjes papegaai!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
Een Oma-Topic, Soso
Nou ik ben benieuwd hoe die gevuld gaat worden....
Het was een goeie film.... met Ayelet Zurerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het een goeie film met Tom Hanks???
De deeltjes 40-45 zijn wel de succesnummers van deze reeks, toevallig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoho, wat respect voor deeltje 45 hé
als je van films met een beetje diepgang houd en goed acteer werk snow cake met simone weever (of zoiets) maar acteren kan die meid.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was een goeie film.... met Ayelet Zurer
Ja, ze mag wat dominanterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:50 schreef pullup het volgende:
Het is tijd dat oma wat meer op de voorgrond gaat treden
wil geen kapsones krijgen, maar als ik een deeltje open loopt die als een tierelier, gesjellig tochquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De deeltjes 40-45 zijn wel de succesnummers van deze reeks, toevallig.
Kon niet uitblijven. in een langlopende topic komt Godwin altijd wel een keer om de hoek kijken..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De deeltjes 40-45 zijn wel de succesnummers van deze reeks, toevallig.
Ja vind je het gek, de streams worden ook steeds beterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:53 schreef pullup het volgende:
De topics zijn wel steeds beter aan het worden
Alleen maar de Kolerequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja en natuurlijk mag Opa's Breaking News omtrent vele postings hier niet ontbreken...
" De meeste kenne de Kolere krijgen.. zeg dat maar" Aldus Opa!
Niet allemaal natuurlijk, voegt Milde Oop er wel aan toe...![]()
[ afbeelding ]
Sicquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja en natuurlijk mag Opa's Breaking News omtrent vele postings hier niet ontbreken...
" De meeste kenne de Kolere Tering krijgen.. zeg dat maar" Aldus Opa!
[ afbeelding ]
Dat vind ik niet zo gek na wat ik allemaal van hem heb gehoortquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:55 schreef 5thencounter het volgende:
" De meeste kenne de Kolere krijgen.. zeg dat maar" Aldus Opa!
[ afbeelding ]
Vroeger mocht je dan lekker naar een kuuroordje in de bergenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef Poezewoes het volgende:
Als je de kolére krijgt wat zijn dan de symtomen?
Volgens mij ben jij ZOA, je spelt tenminste wel net als hijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:56 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo gek na wat ik allemaal van hem heb gehoort
Diarree en uitdroging.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef Poezewoes het volgende:
Ze staat er weer mooi op!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weiger dit topic dan ook caps van opa te maken en ga voornamelijk oma in het voetlicht laten schijnen.
Dit is haar favoriete plekje
http://nl.wikipedia.org/wiki/Choleraquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef Poezewoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |