quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef -Spring het volgende:
Same here, Mef, met dat gestom.
Ik moet nog even goed bedenken hoe ik daarmee omga. Vanmiddag bijv had ik bij de voorstelling van Bumba een kleurplaat voor r meegenomen. Dat was de verkeerde uiteraard.Dus die was stom en die wilde ze niet. Ik negeer het maar een beetje of zeg dat ze hem dan maar weg moet geven of zo. Vraag me af wat nou een goed pedagogische reactie zou zijn.
Mss ben ik er ook wel extra gevoelig voor omdat het dochtertje van vier van een vriendin ook nog steeds álles en iedereen stom vindt. Dat kind is zo vreselijk verbitterd dat ik er naar van ben. Dus als ik ook maar íets van haar in L denk te herkennen, voel ik al een bepaalde allergie opkomen.Ook als mss wel erg normaal peutergedrag is.
dat kan toch ook, alleen misschien ietwat andere manier, maak er wat gezelligs van, desnoods laat je eens sinterklaas of zwarte piet langskomen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef simmu het volgende:
ik heb hele mooie jeugdherinneringen aan elke sinterklaas met alle neefjes en nichtjes sinterklaasmiddag bij oma. met een oudoom als sint en een oom als piet en dolle pretwe kregen allemaal alleen een kleinigheidje qua kado, het was echt om het samen vieren. dat vind ik dus wel erg jammer, dat wij dat niet zo kunnen vieren.
gefeliciteerd julliequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef Troeta het volgende:
Mex is 2, dus ik kom nu hier kletsen![]()
We hebben zijn verjaardag 2x gevierd en hij vond het echt super! Hij voelde zich echt helemaal jarig en de slingers, zijn loopfiets en het chocopastaontbijt vond ie helemaal wauwwwwww, hij bleef het zeggen!
Dat ie kleertjes kreeg vond ie maar stom, maar al het speelgoed echt geweldig!!
[ afbeelding ]
Leah zit ook wel weer in zo'n fase. Beetje diva gedrag en brullen als ze haar zin niet krijgt en als een van haar broers een vinger naar haar wijst.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef Lamb29 het volgende:
Mijn dame is vandaag recalcitrant! Bohh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |