je weet nog niet eens voor wiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:28 schreef Muks het volgende:
mail verzonden dus ik ga nu eens heftig nadenken over wat te freubelenKrijg en ineens zin in !
Was je niet van plan om ooit uit de kast te komen dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik wil wel graag meedoen, maar wil mijn kloon eigenlijk niet prijs geven. Mmm. Dubio.
Jawel, maar dan wel pas als ik minimaal 12 weken zwanger ben en dat plan heeft een beetje vertraging opgelopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was je niet van plan om ooit uit de kast te komen dan?
Oh crap, kwartje valtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:20 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wel pas als ik minimaal 12 weken zwanger ben en dat plan heeft een beetje vertraging opgelopen.
Ik denk er nog even over naquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh crap, kwartje valt![]()
![]()
En meedoen onder je kloon?
och, wie je lootje trekt houdt daar heus wel rekening meequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik wil wel graag meedoen, maar wil mijn kloon eigenlijk niet prijs geven. Mmm. Dubio.
Het gaat via lootjestrekken.nlquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat me nog niet helemaal duidelijk is: hoe gaat t precies in z'n werk?
We hebben ons nu opgegeven en gaan kloons voor onszelf maken, maar die geven we natuurlijk niet prijs. Maar wanneer en hoe geef je je verlanglijstje en adres door?
Het is nog vroeg en ik lig ziek in bed, dus misschien zijn t wel stomme vragenmaar ik wil altijd alles precies weten
Google is your friend luilakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Is er ook een link naar de topics van vorig jaar? Dan kan ik daar ook een beetje spieken
Dankjewel mevrouw google!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Google is your friend luilak![]()
![]()
Leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 06:10 schreef lady-wrb het volgende:
mocht het allemaal doorgaan:
ik doe niet mee met het reguliere santageweld.
oxy en ik hebben besloten elkaars santa te zijn
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:49 schreef trui het volgende:
ik zie er toch vanaf, heb al meer dan genoeg cadeau-projectjes lopen als ik 't realistisch bekijk. maar ik wens jullie veel plezier en zal ook graag meekijken bij 't uitpakken!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:28 schreef trui het volgende:
doe nou niet. ik had net m'n besluit genomen.
das nog eens een top idee !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 06:10 schreef lady-wrb het volgende:
mocht het allemaal doorgaan:
ik doe niet mee met het reguliere santageweld.
oxy en ik hebben besloten elkaars santa te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |