ik verzin een kloonnaam, maak een gmailadres en gebruik voor die klonen altijd het standaardwachtwoord zwartepiet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel emailadressen overal, met tig variaties op mn naam, dat ik niet meer zou weten waar.
Bij hotmail lukt het me al niet eens meer om er één aan te maken. Dwz, aanmaken lukt wel, maar ik kom er direct daarna al niet meer in.
Maar Gmail is dus een optie.
Hahaha, ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:34 schreef Chan het volgende:
Dus nu gaan we bij alle klonen van komend jaar testen of het wachtwoord zwartepiet erop werkt en dan weten we gelijk wie debuurvrouw heeft
slim.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:34 schreef Chan het volgende:
Dus nu gaan we bij alle klonen van komend jaar testen of het wachtwoord zwartepiet erop werkt en dan weten we gelijk wie debuurvrouw heeft
Nee 5X1quote:
oh cool! Dan denken ze dat jij ik ben en oehoe!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:47 schreef Pvoesss het volgende:
hahahahhaha zwartepiet is wel mijn standaard wachtwoord voor dat soort dingen
start ik een kloon die zwartepiet heet met WW debuurvrouw, jeejquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh cool! Dan denken ze dat jij ik ben en oehoe!
The plot thickens.....
Ah heck, ik doe gewoon mee!
wel handig, krijg je ook nooit blaasontstekingquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:04 schreef becky27 het volgende:
lijkt me best vervelend, azijn pissen.....
jij hebt m door!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:14 schreef -Spring het volgende:
Volgens mij bedoelt lady dat het wel zo gezellig is als er wat persoonlijke aandacht aan besteed en tijd in geïnvesteerd wordt. En dat kan ook best zonder dat er zelf wat geknutseld wordt. Bijvoorbeeld door in iemands postgeschiedenis te duiken en adh daarvan een passend cadeau uit te zoeken, een spannende kloon aan te maken, foto's te posten en/ of een gedicht (desnoods van niveau rijmelarij lik mn vessie) te maken.
Niet meer dan vanzelfsprekend, wmb.
Gewoon wat aandacht dus.
Zo tuurlijk vind ik dat niet. Ik heb vorig jaar niet meegedaan maar wel alles gevolgd en ik vond dat sommige zich er wel heel karig vanaf hadden gebracht. Dat is dan al jammer om te zien dus al helemaal om te krijgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:48 schreef Muks het volgende:
Tuurlijk maak je er werk van, maar een doos vol zelfgefreubelde zaken zit er hier niet in. Wat LWRB zegt is voor mij eigenlijk vanzelf sprekend
daar doel ik idd op. en het is gewoon een teleurstelling om zo lang naar iets uit te kijken, dat dan zo enorm tegenvalt... (ik heb het niet over mijn secret santa hoor, die had er juist zo'n enorm werk van gemaaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Zo tuurlijk vind ik dat niet. Ik heb vorig jaar niet meegedaan maar wel alles gevolgd en ik vond dat sommige zich er wel heel karig vanaf hadden gebracht. Dat is dan al jammer om te zien dus al helemaal om te krijgen.
Nou eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb ook twee linkerhanden TAP, en ik geloof dat Son best blij was met mijn pakketje. Toch Son?Meedoen dus!!!
*weg*quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:59 schreef danic het volgende:
Joh, beetje persoonlijke aandacht aan het cadeautje en het pakketje/papiertje enzo.
Als het maar geen cadeaubon is!
Dat vind ik wel een goeie! In elk geval wat richting geven met wat je leuk vindt ofzo. Maakt het soms net wat makkelijker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef Shandaly het volgende:
Overigens helpt het wel als iedereen een duidelijk verlanglijstje maakt, eventueel met een korte intro over jezelf. Ik zal eens alvast gaan bedenken wat er op mijn lijstje mag...
Dit jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ken bijna niemand echt goed eigenlijk... Maar ik ga gewoon m'n best doen iets leuks te maken!
je weet nog niet eens voor wiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:28 schreef Muks het volgende:
mail verzonden dus ik ga nu eens heftig nadenken over wat te freubelenKrijg en ineens zin in !
Was je niet van plan om ooit uit de kast te komen dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik wil wel graag meedoen, maar wil mijn kloon eigenlijk niet prijs geven. Mmm. Dubio.
Jawel, maar dan wel pas als ik minimaal 12 weken zwanger ben en dat plan heeft een beetje vertraging opgelopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was je niet van plan om ooit uit de kast te komen dan?
Oh crap, kwartje valtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:20 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wel pas als ik minimaal 12 weken zwanger ben en dat plan heeft een beetje vertraging opgelopen.
Ik denk er nog even over naquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh crap, kwartje valt![]()
![]()
En meedoen onder je kloon?
och, wie je lootje trekt houdt daar heus wel rekening meequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:16 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik wil wel graag meedoen, maar wil mijn kloon eigenlijk niet prijs geven. Mmm. Dubio.
Het gaat via lootjestrekken.nlquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat me nog niet helemaal duidelijk is: hoe gaat t precies in z'n werk?
We hebben ons nu opgegeven en gaan kloons voor onszelf maken, maar die geven we natuurlijk niet prijs. Maar wanneer en hoe geef je je verlanglijstje en adres door?
Het is nog vroeg en ik lig ziek in bed, dus misschien zijn t wel stomme vragenmaar ik wil altijd alles precies weten
Google is your friend luilakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Is er ook een link naar de topics van vorig jaar? Dan kan ik daar ook een beetje spieken
Dankjewel mevrouw google!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Google is your friend luilak![]()
![]()
Leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 06:10 schreef lady-wrb het volgende:
mocht het allemaal doorgaan:
ik doe niet mee met het reguliere santageweld.
oxy en ik hebben besloten elkaars santa te zijn
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:49 schreef trui het volgende:
ik zie er toch vanaf, heb al meer dan genoeg cadeau-projectjes lopen als ik 't realistisch bekijk. maar ik wens jullie veel plezier en zal ook graag meekijken bij 't uitpakken!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:28 schreef trui het volgende:
doe nou niet. ik had net m'n besluit genomen.
das nog eens een top idee !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 06:10 schreef lady-wrb het volgende:
mocht het allemaal doorgaan:
ik doe niet mee met het reguliere santageweld.
oxy en ik hebben besloten elkaars santa te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |