Mee eens.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:17 schreef FF het volgende:
[..]
Naaktlopen ook. En dat is echt puur natuur (behalve als je Marijke Helwegen heet natuurlijk)
Bron is iemand die jaren bij die divisie gewerkt heeft en dat zelf meerdere malen aan de betreffende mensen heeft moeten uitleggenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je gewoon een bron hebt vind ik het ook goed.
Een theorie- en praktijkexamen met goed gevolg afleggen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:19 schreef FF het volgende:
[..]
Bron is iemand die jaren bij die divisie gewerkt heeft en dat zelf meerdere malen aan de betreffende mensen heeft moeten uitleggen
Er zal vast wel ergens regelgeving over te vinden zijn, maar ik weet niet of je dat bij het CBR moet zoeken of in de wetgeving. Regelgeving van het CBR is volgens mij niet even makkelijk te vinden als de wetgeving. Zo kan je ook niet precies alle eisen voor het halen van een rijbewijs vinden?
Misbruik staat gelijk aan verslaving, doe eens uitleggenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, zeer waarschijnlijk heeft hij te veel gedronken. Maar dat is iets anders dan drankmisbruik in de zin van een verslaving.
Als je buikpijn hebt van te veel drop eten heb je toch ook geen eetstoornis. Waar gaat het over?
Ik vind het geen enkel probleem alls mensen onder invloed zijn zo lang ze mij niet lastig vallen.
Wat bedoel je? We zijn hier niet op geenstijl, dus schrijf eens normaal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Misbruik staat gelijk aan verslaving, doe eens uitleggen
Gekken lopen ook niet zomaar los rond, dronken mensen zijn hetzelfde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is sowieso krankzinnig dat openbare dronkenschap op zichzelf strafbaar is.
dat is foks man, moet jij wetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? We zijn hier niet op geenstijl, dus schrijf eens normaal.
Bij nader inzien, ga maar gewoon terug naar geenstijl of naar detelegraaf.nlquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Gekken lopen ook niet zomaar los rond, dronken mensen zijn hetzelfde.
Viel me mee:quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een theorie- en praktijkexamen met goed gevolg afleggen?
KJOET hij is boos omdat ik alcholisten afkraakquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij nader inzien, ga maar gewoon terug naar geenstijl of naar detelegraaf.nl
KJOET?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
KJOET hij is boos omdat ik alcholisten afkraak
Kan ik me voorstellen, maar ik denk dat dat toch meer gaat over mensen die in een psychose raken, of verslaafd zijn. Lijkt me niet relevant voor deze situatie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:23 schreef FF het volgende:
[..]
Viel me mee:
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_07-10-2012
"
1. Indien bij de bij algemene maatregel van bestuur aangewezen personen een vermoeden bestaat dat de houder van een rijbewijs niet langer beschikt over de rijvaardigheid dan wel over de lichamelijke of geestelijke geschiktheid, vereist voor het besturen van een of meer categorieën van motorrijtuigen waarvoor dat rijbewijs is afgegeven, doen zij daarvan zo spoedig mogelijk schriftelijk mededeling aan het CBR onder vermelding van de feiten en omstandigheden die aan het vermoeden ten grondslag liggen. Bij ministeriële regeling worden de feiten en omstandigheden aangewezen die aan het vermoeden ten grondslag dienen te liggen en worden ter zake van de uitoefening van deze bevoegdheid nadere regels vastgesteld.
"
Hier staat dus niet 'de bestuurder'.
of hun drankgebruik niet onder controle hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
KJOET?![]()
Ik erger me gewoon aan je domme gelul en je slechte taalbeheersing.
[..]
Kan ik me voorstellen, maar ik denk dat dat toch meer gaat over mensen die in een psychose raken, of verslaafd zijn. Lijkt me niet relevant voor deze situatie.
Verslaafd dus, dat zeg ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
of hun drankgebruik niet onder controle hebben
Nee, maar als je eenmalig dronken bent slaat het nergens op om je rijbewijs in te nemen en dat gebeurt ook niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:12 schreef Life2.0 het volgende:
Nogmaals:
Je heoft niet verslaafd te zijn om drank te misbruiken.
Dat doen ze wel, of wij het er mee eens zijn doet er niet toe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, maar als je eenmalig dronken bent slaat het nergens op om je rijbewijs in te nemen en dat gebeurt ook niet.
Ik geloof dat echt niet zomaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat doen ze wel, of wij het er mee eens zijn doet er niet toe.
Dat laatste was pas nog in t nieuws, sommige regio's doen dat! Ook al mag t niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:51 schreef Me_Wesley het volgende:
Dat gezeik over je rijbewijs invorderen is gigantisch getroll, gewoon niet op ingaan.
Zelfde broodje aap als dat je je rijbewijs kwijtraakt als je dronken op je fiets zit.
Kennelijke staat is genoeg en mogen agenten zonder blaastest concluderen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:23 schreef Rewimo het volgende:
TS, hebben ze ook bloed afgenomen of je laten blazen om aan te tonen dat je te veel gedronken had? Drank is niet de enige oorzaak voor kotsen natuurlijk.
Dit is de grondslag van de zogenaamde invorderingsprocedure. De AMVB waar naar toe verwezen wordt is:quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:23 schreef FF het volgende:
[..]
Viel me mee:
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_07-10-2012
"
1. Indien bij de bij algemene maatregel van bestuur aangewezen personen een vermoeden bestaat dat de houder van een rijbewijs niet langer beschikt over de rijvaardigheid dan wel over de lichamelijke of geestelijke geschiktheid, vereist voor het besturen van een of meer categorieën van motorrijtuigen waarvoor dat rijbewijs is afgegeven, doen zij daarvan zo spoedig mogelijk schriftelijk mededeling aan het CBR onder vermelding van de feiten en omstandigheden die aan het vermoeden ten grondslag liggen. Bij ministeriële regeling worden de feiten en omstandigheden aangewezen die aan het vermoeden ten grondslag dienen te liggen en worden ter zake van de uitoefening van deze bevoegdheid nadere regels vastgesteld.
"
Hier staat dus niet 'de bestuurder'.
Naar mijn kennis niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat heeft een onderzoek bij het CBR er bij te maken? Naar mijn weten wordt zo'n onderzoek alleen ingesteld als je daadwerkelijk met drank achter het stuur wordt gepakt.
Nog altijd goedkoper dan als je door een ambulance was gehaald.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:45 schreef arwinotrino het volgende:Afijn, fouilleren etc en in de auto maar het bureau. In de cel gezet en sochtends gewoon weer naar huis gestuurd. Ik vroeg nog, zit er een boete aan vast? Ja zei de agent. Dus ik had zitten kijken op internet en dacht dat het wel iets rond de 100 euro zou worden. 340 euro dus :S ( ik schrok me dood )
Dan klopt je kennis niet of de bron die je hebt bij het cbr. Je moet een keer betrapt worden met drank op achter het stuur voordat men die procedure ingaat. Alleen een boete voor openbaar dronkenschap is niet genoeg. Zie mijn bovenstaande post.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |