gedaan dank jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:00 schreef Fera het volgende:
Gier, je kunt nu de OP aanpassen en even je naam in het lijstje zetten bij de juiste datum.
Jammer Tijn. Op geen enkele van de drie data?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:03 schreef tijnbrein het volgende:
Leuke idee voor een meet maar helaas ik kan niet
Wellicht zou ik de 12de kunnen maar dat hangt. Even kijken in mijn agenda. De andere 2 iig zeker nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer Tijn. Op geen enkele van de drie data?
quote:
Oké.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah... Eigenlijk zijn reactie in het algemeen.
Ben je nou nog steeds bezig? Hoe lang is dat al gaande?quote:
Bedden testen is echt chill.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, lola en ik hebben de bedden uitgebreid getest
naisquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, lola en ik hebben de bedden uitgebreid getest
Ik heb maar 1 mail gestuurd en ontvangen hoor..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds bezig? Hoe lang is dat al gaande?
Ik vond het leuk gisteravond, heel gezellig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar het was facking druk
Hoe vond je gisteravond?
Ah, zo. Maar ik had er al eerder wat over gehoord en volgens mij had je hem maanden terug ook al gemaild, dus ik dacht dat er een hele discussie gaande was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 mail gestuurd en ontvangen hoor..
Maar de bans over het algemeen door opa bakkebaard duurt al wat langer..
Als het aan mij ligt verliest hij al zijn bevoegdheid om uberhaupt admin werk te doen op het forum, maarja denk niet dat yvonne dat leuk vindt oid... Of ze heeft gewoon vertrouwen in hem...
Ik in ieder geval niet, vind het een beetje een triest geval.
Misschien heeft hij teveel van dit soort posts gelezen dat hij zo emotioneel lijkt te oordelen.
Ben ik altijd in het beginquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het leuk gisteravond, heel gezellig.Jij was wel heel erg stil.
[..]
Ah, zo. Maar ik had er al eerder wat over gehoord en volgens mij had je hem maanden terug ook al gemaild, dus ik dacht dat er een hele discussie gaande was.
Maandag dus ook maar eerst even aan de zuip?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik altijd in het beginVolgende keer maar vast wat indrinken
Een op een vind ik relaxterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maandag dus ook maar eerst even aan de zuip?
Oh hij stuurde in een mail dat hij mijn ban ging opheffen, maar als er weer klachten kwamen dat die ban permanent zou zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het leuk gisteravond, heel gezellig.Jij was wel heel erg stil.
[..]
Ah, zo. Maar ik had er al eerder wat over gehoord en volgens mij had je hem maanden terug ook al gemaild, dus ik dacht dat er een hele discussie gaande was.
Snap ik wel hoor. Gek genoeg vind ik een groep wat leuker. Vond het zo tof om al die bazen tegelijkertijd te ontmoeten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En 1 op 1 vind ik sowieso veel relaxter
Dus die DM ban is permanent? R&P ban ook?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh hij stuurde in een mail dat hij mijn ban ging opheffen, maar als er weer klachten kwamen dat die ban permanent zou zijn.
Toen sprak ik de woorden: ''ik vind jou vervelend + uitleg'' tegen iemand over DM.
Die reageerde overdreven zwaar in het topic dat ik moest optiefen uit zijn DM.
Toen heeft Opa bakkebaard mij een perm ban gegeven.
Ik denk dat het zo zit.... De eerste keer dat ik een ban kreeg was overigens ook nogal.... Controversieel.
ik ben ook meer van de 1 op 1 hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En 1 op 1 vind ik sowieso veel relaxter
Och het was wel gezellig hoor! En tijd ging iets te snel, moest nog best haasten om de trein te halenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Gek genoeg vind ik een groep wat leuker. Vond het zo tof om al die bazen tegelijkertijd te ontmoeten.
Naja dat is het idee van Opa bakkebaard (denk ik), gelukkig is hij niet de eindbaas van fok....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus die DM ban is permanent? R&P ban ook?
Als ik maandag in dezelfde staat verkeer als nu valt er niet veel te pratenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een op een vind ik relaxterlola/knetter kan dat wel bevestigen. maar ik vind t prima hoor
Ik wel, volgens mij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Och het was wel gezellig hoor! En tijd ging iets te snel, moest nog best haasten om de trein te halen.
Ik weet al van de helft niet meer wie wie nou is xD.
Begrijpelijk, maar ik weet niet hoeveel akkefietjes er omtrent jou zijn geweest, maar misschien zijn ze je gewoon een beetje zat ...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja dat is het idee van Opa bakkebaard (denk ik), gelukkig is hij niet de eindbaas van fok....
Wil gewoon dat yvonne weer een keertje moeite voor me wilt doen. Uberhaupt vragen wat er gebeurt is lijkt me al het minste wat je kan doen voordat je iemand wegknikkert, zonder te weten waarom.
Dat vind ik ook prima hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik maandag in dezelfde staat verkeer als nu valt er niet veel te praten
Sommige wel maar vooral de wat oudere nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel, volgens mij.In het begin niet helemaal, maar het werd al gauw duidelijk.
Niet zoveel...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar ik weet niet hoeveel akkefietjes er omtrent jou zijn geweest, maar misschien zijn ze je gewoon een beetje zat ...
Dan moet je een beschrijving geven, want ik weet dat niet meer precies. KT heeft ook naast je gezeten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sommige wel maar vooral de wat oudere niet. Wie zat er nou naast mij?
heeyquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
Vond het zo tof om al die bazen tegelijkertijd te ontmoeten.
Ah vinnie was die jongen die vanaf de friettent naar huis ging?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je een beschrijving geven, want ik weet dat niet meer precies. KT heeft ook naast je gezeten.
jouw hippie-sig is weg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik maandag in dezelfde staat verkeer als nu valt er niet veel te praten
Ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah vinnie was die jongen die vanaf de friettent naar huis ging?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een voor een vond ze het ook wel leuk hoor
Dan zal hij het ongetwijfeld zijn geweest.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je een beschrijving geven, want ik weet dat niet meer precies. KT heeft ook naast je gezeten.
De conducteur.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:49 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb er weer dagje werk opzitten. Nu naar huis treinen bugh. Wie houd me gezeldschap?
Hier op Fok! of hier als thuis?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:49 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb er weer dagje werk opzitten. Nu naar huis treinen bugh. Wie houd me gezeldschap?
Dingen veranderen in het leven jongen. Zo ook mijn sigquote:
Ik zal er oplettenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:51 schreef Giertje het volgende:
ik ben wel opvallend mij zie je echt niet snel over het hoofd
Misschien is het adviseerbaar om een basisschool leerkracht in te huren om haar nog wat spelling bij te spijkeren?quote:
quote:
Dankje dankje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zal hij het ongetwijfeld zijn geweest.
En ik moet dan toegeven, KT, je bent zeker wel een relaxte gast
maar diep van binnen ben je nog steeds een hippie?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dingen veranderen in het leven jongen. Zo ook mijn sig
KT is lief.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zal hij het ongetwijfeld zijn geweest.
En ik moet dan toegeven, KT, je bent zeker wel een relaxte gast
Hippies.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
maar diep van binnen ben je nog steeds een hippie?
Dat is 1 ding dat nooit veranderd in mijn levenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
maar diep van binnen ben je nog steeds een hippie?
als je ooit iemand tegen komt met een zwarte jas met een burzum backpatch half kale kop een lip en een neuspiercing dan ben ik datquote:
Je wilt me in je bed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
jou mag ik wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is 1 ding dat nooit veranderd in mijn leven
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt me in je bed.Isn't that cute ... But it's wrong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wel grappig voor iemand met de username Grietje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je ooit iemand tegen komt met een zwarte jas met een burzum backpatch half kale kop een lip en een neuspiercing dan ben ik dat
kan niet missen
Oh dat is niet te missenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je ooit iemand tegen komt met een zwarte jas met een burzum backpatch half kale kop een lip en een neuspiercing dan ben ik dat
kan niet missen
Anders heeft kaneel(zonder stokje)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
Kuuuut ... Volgens mij heb ik mn laptopoplader niet bij. En hij is bijna leeg.
Naja, ben ff naar de winkel en in m'n tas kijken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel grappig voor iemand met de username Grietje.
Oh wacht. Giertje.
Volgens mij heeft hij geen laptop. Maar ik heb de lader wel bij, gewoon in de tas.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Anders heeft kaneel(zonder stokje)
nog wel wat voor je toch?
Hier, in Leiden.quote:
Wat boeit jou het. Ik ben een hippie, jij kotst op hippies.quote:
uiterst goeie combinatiequote:
Hij heeft wel dreadlocksquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat boeit jou het. Ik ben een hippie, jij kotst op hippies.
Die andere sowieso nietquote:
deze giertje weetquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alle, er zijn wel hippies in Jamaica die dat hebben ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij heeft wel dreadlocks
Hebben al die hippies uit jamaica toch?
bij de meeste vrouwen is een tiet soms net iets groter dan de anderquote:
Ik stak mijn hand uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan. Wat voor een soort hond ben je?quote:
Ik heb nog 2 handenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die andere sowieso niet
1 tiet kan 2 handen vullen.
Misunderstood Murdera is misunderstood. I'm sorry.quote:
ik wil ook wel effe voor je voelen hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
deze giertje weet
helaas aleen m'n eigen om aan te zitten.. begint ook beetje saai te worden
Niet echt, sowieso is KT in de war met rasta'squote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alle, er zijn wel hippies in Jamaica die dat hebben ja.
I know, daarom vraag ik hetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij de meeste vrouwen is een tiet soms net iets groter dan de ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |