Helaas is er geen maximum maar qua aantal. Ik geloof dat het maximum gewicht 250 gram per set is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel gram HAH er maximaal bezorgt mag worden? Ik had laatst 4 HAH wat bijelkaar 207 gram woog. Ik geloof dat er een uitzondering is voor bepaalde folders, maar ik vond het vrij fors.
De bundels bestonden uit 18 stuks, dus ze wogen bijna 4 kilo per stuk... In sommige straten moest ik dus twee bundels HAH en twee bundels post meesjouwen... Waarschijnlijk ruim 15 kilo dus.
Sorry, kan je niet verder helpen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:28 schreef sittingtuck het volgende:
Onvervalste crosspost, misschien is er iemand in dit topic die hierop het antwoord weet:
Digitale postzegel van PostNL
Toch wel gecontroleerd op rouwkaarten en trombosekaarten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:41 schreef Selestha het volgende:
Vandaag was mijn post gesorteerd door ''diversen'' .. Dat zegt eigenlijk al genoeg
Resultaat:
Alle bundels door elkaar in de tas, mijn eerste straat in mijn laatste tas, mijn tweede straat onderaan in mijn eerste tas, 2 straten compleet ontbrekend (ook later niet teruggevonden), 2x dezelfde bundel los door de tas, dat nog een keer, dingen onlogisch bij elkaar gestopt etc..
TC's allebei onbereikbaar, planner kon niet helpen.. Uiteindelijk de 4 dezelfde bundels maar bij elkaar opgestapeld met een briefje waar dit alles ook op staat. Ze zoeken het maar uit
Jep die zaten er niet tussen hoor, was vooral post voor bedrijven en een stel nieuwbouwwoningen voor yuppie'squote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch wel gecontroleerd op rouwkaarten en trombosekaarten?
Maar wat een bende daar bij jou zeg. Om te janken
Goed dat je die bundels mee terugnam. Moeten ze hun werk maar goed doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jep die zaten er niet tussen hoor, was vooral post voor bedrijven en een stel nieuwbouwwoningen voor yuppie's
Inderdaad een bende. Het is normaal al niet goed maar dit sloeg echt alles
Ja normaal loop ik het dan toch maar maar nu was ik het echt zat. Het is verdorie een daldag, als ik dat allemaal uit ga zoeken doe ik er net zo lang over als op een donderdag. Sorteren is mijn baan niet! Ben benieuwd of ik er nog wat over hoor van de TC..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed dat je die bundels mee terugnam. Moeten ze hun werk maar goed doen.
Doe ik ook. En verkeerd gezet? Komt morgen wel. Anders blijf ik op en neer rijden.
niet best ...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:41 schreef Selestha het volgende:
Vandaag was mijn post gesorteerd door ''diversen'' .. Dat zegt eigenlijk al genoeg
Resultaat:
Alle bundels door elkaar in de tas, mijn eerste straat in mijn laatste tas, mijn tweede straat onderaan in mijn eerste tas, 2 straten compleet ontbrekend (ook later niet teruggevonden), 2x dezelfde bundel los door de tas, dat nog een keer, dingen onlogisch bij elkaar gestopt etc..
TC's allebei onbereikbaar, planner kon niet helpen.. Uiteindelijk de 4 dezelfde bundels maar bij elkaar opgestapeld met een briefje waar dit alles ook op staat. Ze zoeken het maar uit
Doe ik ook. Ik ga alleen terug voor rouwkaarten en trombosekaarten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed dat je die bundels mee terugnam. Moeten ze hun werk maar goed doen.
Doe ik ook. En verkeerd gezet? Komt morgen wel. Anders blijf ik op en neer rijden.
Dat dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik ga alleen terug voor rouwkaarten en trombosekaarten.
Die hoor ik heel vaak.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat dus.
vandaag trouwens een bijdehante opmerking gekregen. Wilde de post in de bus doen komt die man naar me toe. Ohhh, gooi die blauwe maar bij de buren in de brievenbus
Ons werk is vrij solitair, je zit op het platteland en ziet haast niemandquote:
Jij bent dus een solist onder de postbezorgers? Das best wel erg...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ons werk is vrij solitair, je zit op het platteland en ziet haast niemand
Chauffeur autobedrijfquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jij bent dus een solist onder de postbezorgers? Das best wel erg...
Nou ja, die meer uren die we maken worden wel gewoon uitbetaald, zitten dan vaak op 37 uur per week.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
Autoroutes zijn dan ook vaak prachtig. Alleen ik kon bij het autobedrijf minder uren krijgen dan te kiezen voor sorteren en bezorgen. Afgelopen zaterdag bijvoorbeeld nog acht uren gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |