Oei, hier plaatst hij waarschijnlijk een zieke diss op, ik pak de popcorn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja is tochElke keer pik jij die ordinaire hoeren eruit, wtf man
.
Ordinaire hoer?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja is tochElke keer pik jij die ordinaire hoeren eruit, wtf man
.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:17 schreef 212 het volgende:
[..]
Oei, hier plaatst hij waarschijnlijk een zieke diss op, ik pak de popcorn.
Lolwat, jij vind een sma die met d'r te grote neptieten halfbloot op internet staat classy?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ordinaire hoer?Deze sma heeft meer class dan jij in je hele levensspanne.
[ afbeelding ]
Zie je dat je niks weetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lolwat, jij vind een sma die met d'r te grote neptieten halfbloot op internet staat classy?
Neger alsjeblieft.
Mensen die niet met drugs kunnen omgaanquote:
Het is dat ik geen zin heb om jouw kots/flauwval/whatever-posts na drugsgebruik op te gaan zoekenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die niet met drugs kunnen omgaan.
Waarom pak je dan niet deze foto ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]__!
Foxy Brown, Lil Kim, LoLa Monroe (die chick van Taylor Gang/Wiz Khalifa).
Die laatste, ik zou haar Ethiopische smoelwerk toch goed aanpakken.
[ afbeelding ]
Dat is heel iemand anders? Het ging toch om LoLa Monroe dom mensquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom pak je dan niet deze foto ofzo
[ afbeelding ]
Die is al veel minder ordinair en nep dan die andere, vind je het gek dat ik het zei.
Omdat ze niet bestaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om jouw kots/flauwval/whatever-posts na drugsgebruik op te gaan zoeken.
Serieus?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is heel iemand anders? Het ging toch om LoLa Monroe dom mens.
En dan nog die je toch dat die 2 personen van elkaar verschillen? Allejezus, wat moet jouw leven moeilijk zijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus?Ik google Lola Monroe ook en dit komt eruit
Nee ik heb nog nooit gekotst van drugs en ben er ook nooit van flauwgevallen, alleen gekotst van alcohol, kneusquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]_! Of je trollt, of je liegt, of je bent het simpelweg vergeten (wat me niet zou verbazen)
.
Het was de combo die je vloerde.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb nog nooit gekotst van drugs en ben er ook nooit van flauwgevallen, alleen gekotst van alcohol, kneuszorg dat je informatie juist is dan.
Ik doe nooit combo negertquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was de combo die je vloerde.
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:31 schreef 212 het volgende:
Je had hier een keer gepost dat je na GHB-gebruik ijlend in de bosjes lag.
Oh jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:31 schreef 212 het volgende:
Je had hier een keer gepost dat je na GHB-gebruik ijlend in de bosjes lag.
Ik geef je gelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links een normaal werkend brein, rechts het brein van Vas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |