Wat een dropje ben je toch ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef 212 het volgende:
[..]
Ik ben moeilijk te doorgronden, daar houden de vrouwtjes toch van?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is weer die tijd van de maand.
212.
Dat zal vast heel heel heel heel erg moeilijk worden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:47 schreef 212 het volgende:
[..]
Ik gun jou alle tijd om mij te doorgronden.
Dat bijtende cynisme altijd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zal vast heel heel heel heel erg moeilijk worden.
Ze ziet er al beter uit dan toen ze net begon, toen deed ze echt nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:46 schreef 212 het volgende:
[..]
Zij is so so fine.
Echt zo'n ultiem ordinaire skank.
Zij is meer een wifey typequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik dan al zo'n excentriek type moet kiezen, doe me dan maar M.I.A..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:00 schreef 212 het volgende:
[..]
Zij is meer een wifey type.
Muziek van die blonde skank is niets inderdaad, maar dat heb ik bij iedere vrouwelijke rapper behalve Azealia Banks.
Dat wel, alleen lijkt het alsof ze op die linkerfoto geamputeerde benen heeftquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:07 schreef 212 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een petsbare ass.
Die is inderdaad hot damnquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]__!
Foxy Brown, Lil Kim, LoLa Monroe (die chick van Taylor Gang/Wiz Khalifa).
Die laatste, ik zou haar Ethiopische smoelwerk toch goed aanpakken.
[ afbeelding ]
Neptieten weerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]__!
Foxy Brown, Lil Kim, LoLa Monroe (die chick van Taylor Gang/Wiz Khalifa).
Die laatste, ik zou haar Ethiopische smoelwerk toch goed aanpakken.
[ afbeelding ]
En ze kan nog kaolo vers rappen ookquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neptieten weer. En dikke photoshop. Als jij nou eens een keer normale plaatjes pakt?
Ja is tochquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En ze kan nog kaolo vers rappen ook.
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |