abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:18:02 #1
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_117655123

quote:
Gisteren plaatsten wij een bericht over een grote aankondiging in de Assassin's Creed-reeks. Echter blijkt dat er vandaag al iets interessants is binnengekomen bij game-site Kotaku: een afbeelding met daarin hints naar de setting van de volgende game in de reeks.

Een medewerker van Best Buy vond deze afbeelding tussen de memo's van het bedrijf en heeft deze naar Kotaku opgestuurd.

Op de afbeelding zien we een man in iets dat lijkt op de welbekende kleding die gedragen wordt door de hoofdpersonage in de eerdere games uit de Assassin's Creed-reeks. Het karakter heeft op zijn rug een boog en een aantal pijlen, daarnaast draagt hij sieraden om zijn nek die doen vermoeden dat het om een indiaan gaat. Op de achtergrond van het plaatje is de Amerikaanse vlag te zien zoals hij eruit zag aan het einde van de 18e eeuw.

Volgens planning zou Assassin's Creed III eind oktober in de winkels moeten liggen.
Bron.

quote:
De setting en het nieuwe hoofdpersonage van Assassin's Creed III zijn uitgelekt. Het spel speelt zich af in het Amerika ten tijde van de Amerikaanse Revolutie. Het hoofdpersonage is van native Amerikaanse afkomst. Zijn naam is nog onbekend.

Nadat er op internet al geruchten waren verschenen die er op wezen dat Assassin's Creed III zich in de Verenigde Staten zou afspelen, lijkt Kotaku het eerste harde bewijs daarvoor opgedoken te hebben. De website heeft een afbeelding bemachtigd waar een figuur op staat die kleding draagt waarin zowel invloeden van indianen als van de Assassins Guild te zien zijn. Het logo van Assassin's Creed III staat groot vermeld boven het personage.

In de kleding van het personage is het herkenbare logo dat de Assassins in vorige Assassin's Creed-games gebruiken tweemaal te zien. Ook lijkt op de linkerarm van de persoon het voor de spelserie kenmerkende hidden blade zichtbaar te zijn. De bekleding van zijn verdere kostuum, de aanwezigheid van de tomahawk in zijn rechterhand en de veren aan de uiteinden van de pijlen op zijn rug wijzen op zijn native american afkomst. Tweakers.net heeft de informatie over het hoofdpersonage en de setting bevestigd gekregen van een betrouwbare anonieme bron.

Het uitlekken van de informatie gebeurt enkele dagen voor de officiële aankondiging van Ubisoft. Volgens Kotaku is de afbeelding naar hen verstuurd door een medewerker van de Amerikaanse winkelketen Best Buy. Diezelfde werknemer wist te vertellen dat Ubisoft de game op 5 maart officieel zal aankondigen. Op de Facebookpagina van de spelserie liet Ubisoft weten dat er binnen enkele dagen een grote aankondiging aan zat te komen.
Bron.

quote:
Uitgever Ubisoft heeft het actiespel Assassin's Creed III officieel aangekondigd. Het spel speelt zich af tijdens de Amerikaanse Revolutie en draait om het nieuwe hoofdpersonage Connor. De game is het grootste project van Ubisoft ooit.

Ubisoft heeft maandag officieel bevestigd dat Assassin's Creed III later dit jaar zal verschijnen. Het spel speelt zich af ten tijde van de Amerikaanse Revolutie. Het hoofdpersonage, genaamd Connor, is van half Britse, half indiaanse afkomst. Connor belandt in zijn strijd met de Tempeliers tussen de vechtende Britse troepen en Amerikaanse legers, die aangevoerd worden door George Washington.

Uit de trailer blijkt dat Washington zelf ook in het spel zit. Ook is te zien hoe Connor over takken rent en zich via bomen razendsnel voortbeweegt. Daarnaast is in de video te zien dat Connor, in tegenstelling tot voorgangers Ezio en Altaïr, met een wapen in elk van zijn handen kan vechten. Connor richt zich in de trailer op de Britse soldaten, wat zou kunnen betekenen dat hij in het spel aan de kant van de Amerikanen staat. In een verklaring stelt Ubisoft dat Connor in zijn avonturen zowel aan het front als in de koloniale steden zal rondwandelen. De uitgever heeft nog niet verteld welke steden dat zijn.

Ubisoft heeft bekendgemaakt dat Assassin's Creed III op 31 oktober in de winkels zal liggen. Behalve voor de pc, Xbox 360 en de PlayStation 3 verschijnt het spel ook voor Nintendos nieuwe console WiiU. Assassin's Creed III is al bijna drie jaar in ontwikkeling en wordt door Ubisoft Montréal samen met zes andere studio's gemaakt. Het bedrijf spreekt in de verklaring van zijn 'grootste project ooit'.
Bron.

quote:
Ubisoft is hard aan het werk om Assassin's Creed III naar de Wii U te brengen. Ook hebben ze bekend gemaakt dat Assassin's Creed III in het bezit is van een dubbele productiewaarde vergeleken met de rest van hun spellen.

Assassin's Creed III wat hoofdzakelijk bij Ubisoft Montreal in ontwikkeling is met de hulp van 6 kleinere interne studio's, zal met een nieuwe engine genaamd 'Ubisoft-Anvilnext' een doorbraak betekenen op het gebied van graphics, betere modellen en artificiële intelligentie.
Bron.

Previews:
http://games.fok.nl/previ(...)sin-s-creed-iii.html
http://www.thesixthaxis.c(...)s-creed-iii-preview/
http://www.vg247.com/2012(...)-gets-first-showing/
http://tweakers.net/reviews/2543/assassins-creed-iii.html
Kan niet wachten *O*.
PSN: ardpsiko
pi_117655151
Oh, nu zijn er twee :P.
Amen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:19:04 #3
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_117655153
Laatste trailer aan de OP toegevoegd. En mijn laatste reactie van het vorige deel:

quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 12:14 schreef ardi het volgende:

[..]

Eens, ook al is het niet wat ik het liefst gezien had, ik ga het gewoon proberen zonder vast te houden aan vooroordelen over de setting. Wordt het toch niet leuker van.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:21:16 #4
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_117655203
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 12:18 schreef Jivis het volgende:
Oh, nu zijn er twee :P.
Kan gebeuren, laatste reactie start gewoonlijk het nieuwe deel. Mods? :)
pi_117655372
Ik kan niet wachten *O* .
pi_117656171
Klopt namelijk wel dat het WEER Amerika is. Nu vecht je voor de Amerikanen. Zoals alle andere spellen is de setting altijd 9 van de 10 keer in Amerika. Zou me niet verbazen als Desmond een Amerikaan is
pi_117656458
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 12:57 schreef Doublepain het volgende:
Klopt namelijk wel dat het WEER Amerika is. Nu vecht je voor de Amerikanen. Zoals alle andere spellen is de setting altijd 9 van de 10 keer in Amerika. Zou me niet verbazen als Desmond een Amerikaan is
Afgaande op z'n accent is die dat toch ook :P.
Amen.
pi_117656498
Weten jullie al welke versie je van de game gaat aanschaffen?
Normal/Join Or Die/Freedom ?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_117657064
Normal version denk ik.
Morgen naar First Look en AC3 is daar ook :D
pi_117657555
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef Devv het volgende:
Ура для россии
pi_117664187
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:10 schreef CoExist het volgende:
Weten jullie al welke versie je van de game gaat aanschaffen?
Normal/Join Or Die/Freedom ?
Ik heb al een tijdje geleden de Freedom editie besteld, voor PC
pi_117665196
Ik ga geen pre order plaatsen en koop alleen het spel zonder extra's. Aan al die extra meuk heb je toch niets. Het gaat mij om het spel.
pi_117665706
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:25 schreef Devv het volgende:
Ik ga geen pre order plaatsen en koop alleen het spel zonder extra's. Aan al die extra meuk heb je toch niets. Het gaat mij om het spel.
Bij de speciale edities zit ook extra game-content ;).
Amen.
pi_117688436
Aan pre-orderen doe ik ook niet meer, op de launchdag concureren die grote ketens enorm met elkaar en dan pik ik hem liever voor 45 euro in de winkel op dan hem voor 69 euro al dan niet online te pre-orderen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_118335188
Kijkt men wel een beetje uit naar deze game? Met hun marketing campagne met al die filmpjes had ik eigenlijk wel meer discussie/"ik heb er zin in"-posts verwacht.

Vraag me zelf bijvoorbeeld wel af of de game niet zal tegenvallen, ik kijk best uit naar de setting en het verhaal. Maar hopelijk is het wel een bevredigend en lang verhaal. Er zijn volgens mij nog geen reviews die die vraag kan beantwoorden, of wel soms?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:39:51 #16
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_118340535
Topic gereekst :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_118342899
Er zijn meer 'toffe' dingen in het spel. Maar die zie e bij de release pas.. Ben benieuwd :)

Ik ga er nu niet meer veel op verheugen, geen gameplay meer kijken etc. Anders gaat het tegenvallen
pi_118354230
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef DaFrenk het volgende:
Kijkt men wel een beetje uit naar deze game? Met hun marketing campagne met al die filmpjes had ik eigenlijk wel meer discussie/"ik heb er zin in"-posts verwacht.

Vraag me zelf bijvoorbeeld wel af of de game niet zal tegenvallen, ik kijk best uit naar de setting en het verhaal. Maar hopelijk is het wel een bevredigend en lang verhaal. Er zijn volgens mij nog geen reviews die die vraag kan beantwoorden, of wel soms?
Ik verheug me er wel op, maar aangezien ik al een tijdje terug de Freedom edition heb besteld en omdat de pc versie een maand later komt ( :'( ) ben ik er niet heel veel mee bezig
pi_118367876
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef Devv het volgende:
Ik wacht niet *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef DaFrenk het volgende:

Nee, er is een embargo tot 30 oktober, dan mag ik ook pas mijn klep inhoudelijk opendoen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 24 oktober 2012 @ 12:36:28 #20
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_118369921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef Romanus het volgende:

[..]

Ik verheug me er wel op, maar aangezien ik al een tijdje terug de Freedom edition heb besteld en omdat de pc versie een maand later komt ( :'( ) ben ik er niet heel veel mee bezig
Dat vind ik ook echt lelijk, de PC versie een maand later ;(.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_118375775
Ik weet het nog niet met deze game, ben bang dat er te weinig gebouwen zijn om in te klimmen en dat het klimmen in het bos lang niet zo geweldig zal zijn als ze beloven. Ik kijk het even aan naar de reviews en user ervaringen
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118376479
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik wacht niet *O*

Hoevaak post jij nou berichten dat je meer weet dan anderen, zo op een dag? 10? 50? 100?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_118396362
Ezio present :P

Ik ga de Freedom Edition halen :@
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:49:36 #24
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_118408646
Nog 1 week! *O*
Het is patat.
pi_118423071
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:49 schreef Evi_90 het volgende:
Nog 1 week! *O*
Minder :P
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')