Die tijd is zeker zeer kut. Midden in de spits, scholen die uitgaan en daarnaast al die files! Ik zou hem snel omboeken, ofwel 8 uur 'sochtens ofwel 5 uur s'middags.quote:
Dat lijkt mij onzin. Hoeveel kilometers heb je gereden vooraleer je 3 keer examen hebt gedaan? Hoeveel kilometers rijd je in een jaar zo gauw je je rijbewijs hebt behaald?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:29 schreef buzz1291 het volgende:
Three strikes and you're out. Eigenlijk zou het voor de veiligheid op de weg beter zijn om na 2 keer gezakt helemaal nooit meer rij examen te mogen doen. Want uiteindelijk ontstijg je dan nooit meer het nivo van een Skoda Fabia of een Suzuki Swift. In het beste geval wordt het nog een Prius rijder.
4 keer voor theorie is wel erg, die is blijkbaar alleen maar geslaagd door te gokken. Beter zouden ze mensen na 1 keer zakken verplichten tot het volgen van onderwijs voor de verkeerstheorie met hierop volgend een examen met open vragen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:58 schreef H4ppy het volgende:
Ik ken zo'n gast die 4 keer over zn theorie heeft gedaan en 5 keer over zn praktijk![]()
Uiteindelijk moest die staatsexamen (:')!) doen voor zn praktijk.
Daar moet je aardig wat voor doen wetende dat je maar 1 op de X keer wordt betrapt op een overtreding.quote:Diezelfde gast heeft zn rijbewijs nu 3 maanden, en heeft nu zn 3de (!!!) punt op zn rijbewijs te pakken.
toen ik afreed voor de 3e keer was dat ook mijn examentijd alleen dan op 3 januari en stormde het dus was er geen fietser op de weg, dat scheelde welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb als tijd 9:50 uitgekozen, is dat ook een beetje gunstig?
Als je gewoon voldoende rijvaardigheid laat zien maakt het geen flikker uit welke examinator naast je zit. Slappe excuusjes altijd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:27 schreef Telefooncel het volgende:
Ik heb zojuist mijn rijbewijs opgehaald bij het stadskantoor![]()
Het verschilt ook wie je examinator hebt, heeft mij 2 keer gekost. 1e keer een dictator die vriendelijk probeerde te doen en de 2e keer een aardige vrouw.
Maar ik heb hem welquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:29 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Als je gewoon voldoende rijvaardigheid laat zien maakt het geen flikker uit welke examinator naast je zit. Slappe excuus altijd.
Gefeliciteerd danquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:30 schreef Telefooncel het volgende:
[..]
Maar ik heb hem wel![]()
Nee maakt inderdaad geen flikker uit, de eerste keer toen ik moest was ik een gevaar op de weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |