abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:27:21 #51
365231 Fera
Fire & Blood
pi_117920988
Het is nu een maand uit en ik mis hem geen seconde. Enige nare is dat we naar hetzelfde feest gaan en hij waarschijnlijk zijn vriendin mee brengt. Daar heb ik weinig zin in.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_117921926
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 09:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Komt allemaal wel weer goed! :) Op een gegeven moment komt er wel een omslagpunt waarin je gaat denken: "paste we nou echt wel zo goed bij elkaar". En als die twijfel dr 1x is gaat het inzien dat het niet werkte/ging werken steeds makkelijker. En dan ben je al over de helft.
Dat is het punt.. We pasten wel goed bij elkaar. Maar we hebben allebei een te druk leven..
pi_117921962
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:46 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dat is het punt.. We pasten wel goed bij elkaar. Maar we hebben allebei een te druk leven..
Als het echt goed zat is er altijd tijd vrij te maken. Moeten beide alleen wel echt willen.
pi_117922596
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:49 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Als het echt goed zat is er altijd tijd vrij te maken. Moeten beide alleen wel echt willen.
Ook als je prestaties op professioneel vlak daaronder gaan lijden? ;(
pi_117922803
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:21 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ook als je prestaties op professioneel vlak daaronder gaan lijden? ;(
Ga je nu je hele leven vrijgezel blijven zodat je je werkje goed kunt doen? Ieder z'n ding, maar ik zou me afvragen of je je leven wel gezond inricht als je blijkbaar niet eens een relatie kunt onderhouden die je wel zou willen en verder blijkbaar goed zat.

Maar ik begrijp ook dat dat heel persoonlijk is. Geen aanval dus.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117923847
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 04:45 schreef Charcot het volgende:
En weer terug bij af. Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet. Erover praten heeft geen zin. Het slijt ook niet.
Alles komt goed, de een heeft wat meer tijd nodig dan de andere, maar uiteindelijk komt er een moment waarop je denkt: ik wil niet eens meer verdrietig zijn om hem, ik weiger voortaan te huilen om hem. Dat is wat mij door de eerste maand heeft gesleept, vandaag had ik het besef dat zij helemaal niet zo goed is voor me als ik dacht, terwijl ik echt 2 weken geleden nog dacht dat ik daar eeuwen nodig voor zou hebben om die fase te bereiken.

Het voelt nu dus hopeloos, maar blijf volhouden en je komt er uiteindelijk wel over heen!
pi_117925021
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ga je nu je hele leven vrijgezel blijven zodat je je werkje goed kunt doen? Ieder z'n ding, maar ik zou me afvragen of je je leven wel gezond inricht als je blijkbaar niet eens een relatie kunt onderhouden die je wel zou willen en verder blijkbaar goed zat.

Maar ik begrijp ook dat dat heel persoonlijk is. Geen aanval dus.
Als je maar graag genoeg wil kan alles?
pi_117925053
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:04 schreef Charcot het volgende:

[..]

Als je maar graag genoeg wil kan alles?
Nee, dat denk ik niet :P Maar wel veel.

Op een zeker punt moet je weleens keuzes maken natuurlijk. Maar dat hoeft ook niet meteen heel zwart/wit.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117925210
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:18 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Alles komt goed, de een heeft wat meer tijd nodig dan de andere, maar uiteindelijk komt er een moment waarop je denkt: ik wil niet eens meer verdrietig zijn om hem, ik weiger voortaan te huilen om hem. Dat is wat mij door de eerste maand heeft gesleept, vandaag had ik het besef dat zij helemaal niet zo goed is voor me als ik dacht, terwijl ik echt 2 weken geleden nog dacht dat ik daar eeuwen nodig voor zou hebben om die fase te bereiken.

Het voelt nu dus hopeloos, maar blijf volhouden en je komt er uiteindelijk wel over heen!
Bedankt voor de bemoedigende woorden. Maar ik heb die fase al gehad. Het gaat niet in duidelijke stappen bij mij (bij niemand, geloof ik) maar dat is wat het zo verwarrend maakt. Ligt het aan mij? Ben ik bang om alleen te zijn? Is dat de reden waarom het zoveel pijn doet? Die 'waardering' haal ik niet uit anderen, angsten zijn nooit een goede basis voor een relatie. Ik blijf malen. Benader ik het te rationeel? Is het iets wat ik 'gewoon' moet accepteren? Zo ja, hoe doe ik dat? Hoe zet ik die stroom aan gedachtes stop en accepteer ik het? Mijn gevoel is in strijd met mijn verstand. Maar wat is mijn gevoel? Is het omdat hij zo geweldig is? Dat kan niet, want hij heeft mijn hart (bewust) gebroken.

:') het is onzin
pi_117925290
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:05 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet :P Maar wel veel.

Op een zeker punt moet je weleens keuzes maken natuurlijk. Maar dat hoeft ook niet meteen heel zwart/wit.
Tsja.. Als het aan mij lag.
Maar wat zou een 'zeker punt' voor jou zijn? Wanneer zou jij denken dat een relatie niet te doen is?
pi_117925321
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:15 schreef Charcot het volgende:

[..]

Tsja.. Als het aan mij lag.
Maar wat zou een 'zeker punt' voor jou zijn? Wanneer zou jij denken dat een relatie niet te doen is?
Dat ligt voor mij een beetje complex :')
pi_117925581
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:17 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Dat ligt voor mij een beetje complex :')
Waarom de huillach? Is het zó ingewikkeld? :D

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn waarbij het niet complex is trouwens.. Wou dat het zwart/wit was. ;(
pi_117925608
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:26 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn waarbij het niet complex is trouwens.. Wou dat het zwart/wit was. ;(
Nou het is meer dat mijn relationele knelpunten op een ander gebied liggen. Ik kan je dus niet echt een antwoord geven dat relevant is voor de context waarbinnen jij opereert.

Or whatever the fuck. Snappie? :P
pi_117925746
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:26 schreef Charcot het volgende:

[..]

Schatjuh!
pi_117925758
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Nou het is meer dat mijn relationele knelpunten op een ander gebied liggen. Ik kan je dus niet echt een antwoord geven dat relevant is voor de context waarbinnen jij opereert.

Or whatever the fuck. Snappie? :P
Het hoeft niet perse relevant te zijn. We zijn allemaal fucked :P. Hoe irrelevant het ook lijkt, het kan nog altijd fijn zijn om je verhaal te doen (als je daar behoefte aan hebt). Maar dat is iets persoonlijks.
pi_117925865
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:31 schreef Charcot het volgende:

[..]

Het hoeft niet perse relevant te zijn. We zijn allemaal fucked :P. Hoe irrelevant het ook lijkt, het kan nog altijd fijn zijn om je verhaal te doen (als je daar behoefte aan hebt). Maar dat is iets persoonlijks.
Mwah, ik dit forum afgelopen jaar al volgekalkt met klaagzang en zulks.

Met mij gaat het wel goed eigenlijk. Heftige ervaring achter de rug en dat heeft duidelijk z'n effect op me, maar dat slijt wel. Kom langzaamaan op het punt dat ik er vrede mee heb en al bijna zover dat ik er positief op terug kan kijken, en als alles een beetje goed gaat heb ik zomer volgend jaar gewoon een topleven en lullen we nergens meer over.

Simple as that.
pi_117925939
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Mwah, ik dit forum afgelopen jaar al volgekalkt met klaagzang en zulks.

Met mij gaat het wel goed eigenlijk. Heftige ervaring achter de rug en dat heeft duidelijk z'n effect op me, maar dat slijt wel. Kom langzaamaan op het punt dat ik er vrede mee heb en al bijna zover dat ik er positief op terug kan kijken, en als alles een beetje goed gaat heb ik zomer volgend jaar gewoon een topleven en lullen we nergens meer over.

Simple as that.
Oh, de nuchterheid! :P

Maar helemaal fijn dat het (weer) goed gaat, houden zo. :)
pi_117925973
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef Charcot het volgende:

[..]

Oh, de nuchterheid! :P

Maar helemaal fijn dat het (weer) goed gaat, houden zo. :)
Ach is ook maar een momentopname hoor :P Vind het nog steeds erg kut. Maar het opent ook weer nieuwe mogelijkheden. Tis maar net waar je je op richt.
pi_117926105
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ach is ook maar een momentopname hoor :P Vind het nog steeds erg kut. Maar het opent ook weer nieuwe mogelijkheden. Tis maar net waar je je op richt.
Slaat het per dag om nog? Of is het meer om de zoveel tijd? (meer om te kijken waar je ongeveer zit)
Van die nieuwe mogelijkheden merk ik vrij weinig nog. Maar ik ben nu net iets te pessimistisch daarvoor, denk ik. Heb je het trouwens over de liefde? Of op een ander vlak?
pi_117926188
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:31 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Schatjuh!
Ej mang. Wat doe jij nog hier? :P
pi_117926201
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:42 schreef Charcot het volgende:

[..]

Slaat het per dag om nog? Of is het meer om de zoveel tijd? (meer om te kijken waar je ongeveer zit)
Mijn gemoed slaat sowieso meerdere keren per dag om, of per week of per maand...

quote:
Van die nieuwe mogelijkheden merk ik vrij weinig nog. Maar ik ben nu net iets te pessimistisch daarvoor, denk ik. Heb je het trouwens over de liefde? Of op een ander vlak?
Liefde, gezelschap, seks, avontuur, whatever. Nieuwe mensen, nieuwe verhalen en belevenissen.

Had er eerst ook geen behoefte aan (logisch, naast m'n ex vind ik iemand al snel suf dus daar ga je je ook niet echt beter van voelen dan) maar heb vorige week toch maar besloten het er een beetje van te nemen :9
pi_117926228
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:45 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ej mang. Wat doe jij nog hier? :P
Ik zag jouw post naam als laatste dus ik denk ff socializen :p
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:07:32 #73
278630 Snikch
Living my life
pi_117936732
Vanmiddag gehoord hoe goed het gaat met m'n ex, dat ze alles op orde heeft en gewoon haar vrolijke zelf is. Begrijp me niet verkeerd, leuk voor haar, maar het doet ontzettend pijn want zo ver ben ik gewoon nog niet. Fijn gevoel dat de hele dag blijft hangen dan..
For as he thinks within himself, so he is
pi_117940740
Van wie gehoord?
pi_117943249
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Mijn gemoed slaat sowieso meerdere keren per dag om, of per week of per maand...

[..]

Liefde, gezelschap, seks, avontuur, whatever. Nieuwe mensen, nieuwe verhalen en belevenissen.

Had er eerst ook geen behoefte aan (logisch, naast m'n ex vind ik iemand al snel suf dus daar ga je je ook niet echt beter van voelen dan) maar heb vorige week toch maar besloten het er een beetje van te nemen :9
Auch.. Das minder. Hoop voor je dat dat gauw wat stabieler wordt.

Ga je diegene dan met de tijd niet steeds minder vergelijken met je ex? Als hij/zij de ruimte heeft gekregen om wat meer van zichzelf te laten zien?

Bij mij maakt het niet zoveel uit trouwens, maar goed, mijn situatie is vrij complex voor een buitenstaander. Mensen willen zorgeloos zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')