waar hep je anders een mobiel voor?quote:
doe eens pics maken tsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:29 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
waar hep je anders een mobiel voor?
en vervolgens trek jij je, als puisterige puber, er op af?quote:
Jessica heeft een kankergrote penis.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:32 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
en vervolgens trek jij je, als puisterige puber, er op af?
nee dank je
nou, als een dronken vent je al afwijst, zal ik er moeilijk op kunnen komen hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:32 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
nee dank je
haha, ondanks deze pareltopic toch uit de hoogte blijven doen heaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:32 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
nee dank je
aldus de eeuwige maagd (not by choice)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, als een dronken vent je al afwijst, zal ik er moeilijk op kunnen komen hoor
dit dusquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:34 schreef Doodloper het volgende:
[..]
haha, ondanks deze pareltopic toch uit de hoogte blijven doen hea
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
aldus de eeuwige maagd (not by choice)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
DONNYquote:
als je dat niet weet ben jij je nickname niet waardigquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:28 schreef Piye het volgende:
Heb je ook gevraagd of hij met je naar bed wilde?
jij bedoelt donny donnowits?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:39 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
als je dat niet weet ben jij je nickname niet waardig
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet iedere man heeft interesse in oppervlakkige sletjes
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:40 schreef __Saviour__ het volgende:
google gebruikt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bedoelt donny donnowits?
Na genoeg drank wel hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:40 schreef __Saviour__ het volgende:
geen google gebruiktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:42 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
google gebruikt?
en ook nog fout overgetikt
dubbele faal
nog nietquote:
hoevaak ben jij in de kroeg geweest? 2 of 3 keer?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:43 schreef Ambipur het volgende:
Je trakteert een vent op zeven bier....
Een vent die wilt neuken trakteer jou op bier/cola/what ever..
Eerlijk is eerlijk, de kans dat je herpes gaat krijgen is groter dan de kans van niet.quote:
Eum, ik ben verlegen maar... ok hier komt ie: NEUKEN?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:45 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
hoevaak ben jij in de kroeg geweest? 2 of 3 keer?
hoeveel newton haal je met een stoot?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:47 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Eum, ik ben verlegen maar... ok hier komt ie: NEUKEN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:48 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
hoeveel newton haal je met een stoot?
zoals iedere vrouw weet ..... het is niet de lengte of dikte die er toe doet. ...Zijn er apparaten waarmee je zoiets kan meten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Tegen een trein... Als je het overleefd stoot je waarschijnlijk behoorlijk hard..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Zijn er apparaten waarmee je zoiets kan meten?
[..]
hoeveel newton haal je met een stoot?
zoals iedere vrouw weet ..... het is niet de lengte of dikte die er toe doet. ...Na een stoot tegen de muur kun je aflezen wat er op mijn vale ringen staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.
Morgen maar eens uitproberen dan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Tegen een trein... Als je het overleefd stoot je waarschijnlijk behoorlijk hard..
Zou beginnen bij een stoptrein en het langzaam verder proberen te stoten...quote:
Lijkt mij ook... Meestal zie ik de oudere vrouwen drankjes verzorgen voor de mannen met wie ze willen sex-en.quote:
Waarom wist ik dit niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lijkt mij ook... Meestal zie ik de oudere vrouwen drankjes verzorgen voor de mannen met wie ze willen sex-en.
Ik was vorige week ergens in Amsterdam in een bar. Zag zo'n vrouw van boven de 40 jaar oud. Niets mis mee, maar aan de manier waarop ze de drankjes haalde voor meneer en ze op die barkruk zat met dat sigartje in haar mondje.. Vind 't sneu. Die gozer was nog 20 jaar jongen dan zij was. En kan je zeggen, die avond werd zij niet geneukt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom wist ik dit niet?
Voortaan alleen maar oudere vrouwen regelen dus.
Licht deze eens toequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:23 schreef Puntenjager het volgende:
Vrouwen die moeite doen voor een vent zijn eigenlijk per definitie lelijk niet al te aantrekkelijk. Sorry to tell ya.
het is het gewicht waarmee hij het kan aanduwen, dat is wat telt
Zei de ene eeuwige maagd (also not by choice) tegen de anderequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Ga ff iets optillen voor de spiegel ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef Alborz het volgende:
TS is een verloren zaak, net zoals dit topic. Geen redden meer aan.
bij ts dus nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de kans dat je herpes gaat krijgen is groter dan de kans van niet.
dude...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 05:02 schreef computerprobleem het volgende:
TS is een lelijk mens dat enkel bestaat om gebruikt te worden of om gebruikt te worden. Helaas is TS al zo vaak gebruikt en is alles wat er nu nog van haar over is een crackhead, een junkie die mannen 'trakteert' op alcohol in de hoop dat haar vunzige, stinkende poes uitgewoond wordt door een bezwete, dikke, harige man die met zijn vrienden Johnny en Albert uit de lokale kroeg een sloerie hebben opgepikt in de stamkroeg. Vervolgens wordt TS keihard gebruikt, en gaan zijn vrienden Johnny en Albert er ook nog eens overheen met hun stinkende, ziektes-dragende geslachtsdelen en ligt TS binnen de kortste keren op de stoep en smeekt ze een stinkende zwerver, die een Aldi-boodschappentas vast heeft, om alcohol, geld en drugs. TS wordt vervolgens in een steegje beroofd van haar ondergespoten slipje en wordt kapat geslagen door Mohammed, een loslopende hang-Mocro die de zwerver heeft achtervolgd om zijn Aldi-boodschappentas terug te krijgen. Maar Mohammed is ook een extremist en ziet een combinatie van een crackhead-hoer-sloerie-zwerver op de grond liggen met een spuitje in haar arm, Mo roept ''WALLA JIJ BEN DEMOKRAT IK MAK JOU KAPUT'' en schopt TS de dood in.
TS wordt vergeten en verdwijnt van de aardbodem. Niemand heeft iets van haar aanwezigheid gemerkt, want ze was een nobody en zal door de natuur, maar vooral door de tijd, verslonden worden en zal maar een niets-zeggend, zielig, triest, afvallig element zijn dat ooit heeft rond gelopen op ons thuisplaneet.
Ik ben heel boos op jou TS!
iedereen loopt altijd op mij te bashen, ben ht beu nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |