PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Wat een onzin, er staan gewoon echt hele nuttige dingen in die echt van toepassing zijn op de nieuwe FIFA. Er zijn zoveel nieuwe features waar bijna niemand iets mee doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga je toch niet echt helemaal doorlezen? Als je dat soort tips nodig hebt ben je sowieso al slecht en wordt het nooit wat met je fifa skillsz
Dat meen je niet? Dat is toch niet meer leuk met je vrienden.. 99 rated..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja je hoeft er maar 3 te kopen en je pro is al 99 rated
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga je toch niet echt helemaal doorlezen? Als je dat soort tips nodig hebt ben je sowieso al slecht en wordt het nooit wat met je fifa skillsz
Dat dacht ik ook bij FIFA 12, ben nog steeds net zo slecht als in het beginquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
Even de eerste 3 dikgedrukte dingen gepakt die ik zag, alle 3 onzin.
Staat vast wel iets nuttigs in maar het grootste deel is gewoon open deuren intrappen. Je leert het spel gewoon door het te spelen, niet door dit soort dingen.
Hmm nu je toch weer langer te leven hebt, zou je eens FIFA moet gaan oefenenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij FIFA 12, ben nog steeds net zo slecht als in het begin
Deze guide genas mijn aids, dat was echt fantastisch.
Nou ik wil binnenkort wel tegen je spelen dan, kijken hoeveel beter je geworden bentquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij FIFA 12, ben nog steeds net zo slecht als in het begin
Deze guide genas mijn aids, dat was echt fantastisch.
Mijn Fifa leven is bij deze veranderdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
- Quick tempo in your play is key! 1-2 touch passing, with the odd dribbling sequence can work wonders.
Echt vernieuwd dit ....
- When passing, i find it helpful to visualize the triangles that your players make on the pitch (the ball carrier and the two potential pass receivers) as you pass the ball, another triangle forms, play within these ever appearing triangle and you will get success!Visualiseer de driehoekjes maar jongens!
- Be patient. don't try to force the play, just let it happen!
Oke. just let it happen!
Totaal niet, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ik wil binnenkort wel tegen je spelen dan, kijken hoeveel beter je geworden bent
Breestraat <3 Nog dingen aan te raden trouwens in die omgeving? Ik ben er nieuwquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
DOE EENS NORMAAL TEGEN KENT ZIJN PA BEZIT WEL DE HELE/HALVE BREESTRAAT EN KOM PARY SUKKEL
Je hebt het beste net gemistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Breestraat <3 Nog dingen aan te raden trouwens in die omgeving? Ik ben er nieuw
Kent zijn huis. Dikke villa jonge.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Breestraat <3 Nog dingen aan te raden trouwens in die omgeving? Ik ben er nieuw
ja kermis obvquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
DOE EENS NORMAAL TEGEN KENT ZIJN PA BEZIT WEL DE HELE/HALVE BREESTRAAT EN KOM PARY SUKKEL
lijmquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]Wat hebben jullie nou weer gesnoven?
Snackbar Downtown is wel het hoogtepunt denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja kermis obvmaar bedoel in het algemeen
We hebben teveel gedronken. DRAAG ME EVEN NAAR HUISquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]Wat hebben jullie nou weer gesnoven?
straks ga je kokoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
We hebben teveel gedronken. DRAAG ME EVEN NAAR HUIS
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Snackbar Downtown is wel het hoogtepunt denk ik.
Odessa is op zaterdag altijd erg gezellig.quote:
Jongen, dan haal je er toch niets uit. Prima. Zit er zand in je vagina?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Success Stories;
Stensuh - After reading this topic 2 days ago i started playing ultra defensive. It's amazing, i'm always in possession in the opponents half and can get the ball so easy when i lose it. Win almost every game with 3 goals difference, 60+% possession and +90% passing.
Raad deze guide dus niet aan aan nieuwelingen he!!
Rijst en Thorb hebben er ook last van...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jongen, dan haal je er toch niets uit. Prima. Zit er zand in je vagina?
Ze lachen zich waarschijnlijk kapot om zichzelf in de party nu.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Rijst en Thorb hebben er ook last van...
k, thx. Nog iets aan te raden voor overdags gewoon, qua eten ofzo? Beetje jammer dat Vandermar niet in Leiden woont, anders had ik een mooi ratingschema gehad van elke snackbar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Odessa is op zaterdag altijd erg gezellig.
Het beleg van Leiden, La place boven in de V&D, burgerzaken op de breestraat en vooraf en toe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
k, thx. Nog iets aan te raden voor overdags gewoon, qua eten ofzo? Beetje jammer dat Vandermar niet in Leiden woont, anders had ik een mooi ratingschema gehad van elke snackbar.
Nee maar ik denk niet dat mensen er beter van worden. Denk eerder dat er nog meer verdedigende kut spelers bij komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jongen, dan haal je er toch niets uit. Prima. Zit er zand in je vagina?
Wat hij zegt over defensive spelen ivm belachelijk maffe fullbacks vind ik wel spot on. Verder vond ik zelf vooral die dribbling tips handig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat mensen er beter van worden. Denk eerder dat er nog meer verdedigende kut spelers bij komen
Nee het gaat om het werk van VDMquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ze lachen zich waarschijnlijk kapot om zichzelf in de party nu.
Ja ik moet toegeven dat ik het niet allemaal gelezen heb. Zal ik dan toch maar is doen en dan nog een oordeel gevenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat hij zegt over defensive spelen ivm belachelijk maffe fullbacks vind ik wel spot on. Verder vond ik zelf vooral die dribbling tips handig.
Kone speelt natuurlijk nu in de BPL.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:48 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede teampje aan het maken, nu voor de gea gaan.
cool, zeker paar van die dingen checkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het beleg van Leiden, La place boven in de V&D, burgerzaken op de breestraat en vooraf en toe.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kone speelt natuurlijk nu in de BPL.Vast wel een leuke hybrid met Yaya Toure te maken.
hey Rijst log eens in op je eigen accountquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik mis bij clubs van twee meter voor open doel.. en niet zo'n beetje.. ik schiet 30 meter naast en 20 meter over..
Really
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:07 schreef knux het volgende:
Ik ging nog eens een pakje openen op mijn laptop voor het slapen gaan. IF Tremoulinas
Die freekick was wel ziekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik mis bij clubs van twee meter voor open doel.. en niet zo'n beetje.. ik schiet 30 meter naast en 20 meter over..
Really
Leuk team.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wilde wel nog een keer 442 proberen want heb dat nog nooit gehad. Maar dit is echt een kutteam![]()
RB op 7 ook nog.
Niet iedereen heeft 9 chem toch?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wilde wel nog een keer 442 proberen want heb dat nog nooit gehad. Maar dit is echt een kutteam![]()
RB op 7 ook nog.
kutteamquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RB op 7 ook nog.
Het is een kutteam, niet meer, misschien nog wel minderquote:
Koop 10 lotenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:25 schreef knux het volgende:
Thiago Silva in m'n pakje. Ik denk dat ik me morgen inschrijf bij een loterij oid.
WTF! Dude, ik heb in 3 jaar nog niet zoveel goede spelers gehad als jij vandaagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:25 schreef knux het volgende:
Thiago Silva in m'n pakje. Ik denk dat ik me morgen inschrijf bij een loterij oid.
ga Ronaldo's kopen lucky cuntquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:25 schreef knux het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:25 schreef knux het volgende:
Ik kan ook wel een paar op het EA forum vinden, niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:44 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
heb je zijn screenshots niet gezien?
pacey braziliaanse cb nog steeds?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Neeeee, een Antonio Fereira voor 400 gemist!
Jep, 81 pace en hij is 13k waard nuquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:45 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
pacey braziliaanse cb nog steeds?
tamperen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:51 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
wtf hoe kan je 6 IF in 1 pack hebben??
Via de Rik methodequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:51 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
wtf hoe kan je 6 IF in 1 pack hebben??
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:12 schreef GuRBuH het volgende:
Bij mijn werk hadden ze een wok-pan in de aanbieding voor 9,95. Toen dacht ik bij mezelf "Morgen ff checken of ze bij Blokker ofzo een lagere Buy Now hebben"
Vanaf 20equote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Anders moet je even op marktplaats bieden.
http://huis-inrichting.ma(...)Q%3D&fta_ind=14&fs=1 bijvoorbeeld.
Shit niet naar gekeken, waar werk je eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vanaf 20eDie wok bij ons was 20x zo mooi én nieuw.
Kijk nu ff Pimp my Ride. Vroeger nooit opgevallen hoe nep die gasten allemaal doen.
Horecagroothandelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Shit niet naar gekeken, waar werk je eigenlijk?
zooniggahquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:11 schreef SergeantPeper het volgende:
Met pijn in het hart Balotelli naar de trade pile verwezenWie nu op LM?
[ afbeelding ]
Ja, je bent geweldig, maar we hebben die screens met je coin aantal erbij onderhand wel gezien hoor. Je hebt een hele grote e-penis.quote:
Thanks. eindelijk erkenning op het FOK forum. snachts de wekker zetten om te traden wordt eindelijk beloond.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, je bent geweldig, maar we hebben die screens met je coin aantal erbij onderhand wel gezien hoor. Je hebt een hele grote e-penis.
You can take the boy out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the boyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zon team en zoveel coins en dan Callejon in de spits hebben
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
You can take the boy out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the boy
http://www.at5.nl/artikel(...)weigerd-bij-club-airquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
You can take the boy out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the boy
Das het voordeel van PS3, daar is dat altijd zoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen bij wie de server compleet verneukt is atm? Menu mega traag..20 sec om naar een volgend scherm te komen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef GuRBuH het volgende:
Hete tieners liggen thuis klaar om mij te verwennen
Shit, zeg even tegen mijn zusje dat ze naar huis moet!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef GuRBuH het volgende:
Hete tieners liggen thuis klaar om mij te verwennen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Shit, zeg even tegen mijn zusje dat ze naar huis moet!
oh sry sry jij deet het ook dus ik dagt dat het mogt!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Grapjes over andermans familie maken, zwak hoor.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
oh sry sry jij deet het ook dus ik dagt dat het mogt!![]()
Ik ben wel dom, maar niet slim!quote:
Blijft een geniaal filmpjequote:
Nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:33 schreef Vijf_voor het volgende:
![]()
Ik was de bob en heb nog energie over. Was VI nog leuk?
Ja ik heb precies hetzelfde..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen bij wie de server compleet verneukt is atm? Menu mega traag..20 sec om naar een volgend scherm te komen
Komt wel goedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:52 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga Balotelli vervangen door Torres, en Cech gaat er uit ten koste van Hart.
En ik ga nooit meer Fifa'en als ik moe thuis kom van een avonddienst
Fuck chemistry togggquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:41 schreef BDIL het volgende:
Speelde net tegen iemand met 3-4-3 : Casillas- Ramos-Thiago Silva - Chiellini - Iniesta -Xavi -Pirlo - Sanchez - Ribery -ibrahimovic -RobbenHij kreeg 3-2 van een budget squad
Pic?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:03 schreef detennismaster het volgende:
Zo mijn eerste goldteam is klaar.Nu voor het eerst Seasons spelen.
Hoe meer mensen hem in hun club houden hoe schaarser hij wordt. Maar het is een 71 IF, dus als ie nog een keer goed speelt...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:06 schreef BDIL het volgende:
IF Buttner zal toch fucking rare zijn tegen Kerst aan?
Dat risico lijkt mij niet supergroot. Evra heeft toch nog steeds de voorkeur? Bovendien zal hij niet heel snel meer en een goal, en een assist maken denk ik (voor kerst). Alleen is de vraag of mensen straks bereid zijn om meer dan 2 a 2,5 ton uit te geven voor een Nederlandse linksback van Man Utd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hem in hun club houden hoe schaarser hij wordt. Maar het is een 71 IF, dus als ie nog een keer goed speelt...
Dan is het simpel?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:20 schreef Tim86 het volgende:
Sinds ik Falcao heb kan ik niet meer winnen
Heb ik ook last van. Eigenlijk is het gewoon een kutspelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:18 schreef Tim86 het volgende:
3 keer op rij in de laatste minuut eraan..flikker toch op. In 3 potjes zeker ook 10 keer lat/paal geraakt
quote:
Hou je van negers?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet een heel bijzonder team, maar ik wilde een hoop spelers uit dit team graag uitproberen. Daarnaast heb ik nog nooit 442 gehad.
Ja, maar het is wel zuur als je iets in gedachten hebt met een speler die je IRL tof vindt en nu een of andere pacenoob van Udinese fijner blijkt te spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie jou wel echt bizar vaak posten over lag en disconnects..ik vraag me echt af of het niet aan je verbinding ligt..je bent echt de enige namelijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:32 schreef Alovenac het volgende:
EA.
Op het punt van verlengen halve finale Gold Cup, wordt ik in een keer gedisconnected zonder redelijk. Weer NV% naar de klote en uitgeschakeld ofcourse!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:36 schreef Anonymous61 het volgende:
Emenike is beast!
Leuk team om mee te spelen(elkabir)Lekker weinig coins heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I see peas of green, red roses too....
Echt een hele slechte fotosoep.quote:
Hij bleef zijn hilarische paint ook net zo lang posten tot iemand er iets over zou zeggen.quote:
Er hoeft niemand iets over te zeggen miss willen ze net zo'n team maken. Iemand had inspiratie van mijn Kazim Kazim en heeft ie een team gemaakt..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij bleef zijn hilarische paint ook net zo lang posten tot iemand er iets over zou zeggen.
Duh, ik wil niet dat jullie mijn coins zienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt een hele slechte fotosoep.
Lool, originele voorhoede + middenveldquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet een heel bijzonder team, maar ik wilde een hoop spelers uit dit team graag uitproberen. Daarnaast heb ik nog nooit 442 gehad.
Hoe speelt Tioté? Speel zelf met Romaric op het middenveld maar die is iets traag.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lool, originele voorhoede + middenveld![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lool, originele voorhoede + middenveld![]()
[ afbeelding ]
Tiote is zwart genoeg voor 11 man.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Jij houdt je niet echt aan het negerthema though.
Herkenbaar, dit weekeind ga ik echter goed 2/3 dagen alquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:48 schreef Fuszy het volgende:
Waarom ga ik toch altijd naar de kroeg, wanneer ik eerder op de avond nog kan zweren dat ik niet ga. Wel een beetje verstandig geweest om iets eerder weg te gaan en geen kapsalon op te eten, maar dan nog...
Ik heb 116 coins om Cech te halen en 3 4-4-2 kaartjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:53 schreef Fuszy het volgende:
![]()
wilde nog wat packs openen, maar ik heb maar 1k
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb 116 coins om Cech te halen en 3 4-4-2 kaartjesMorgenochtend maar doen dan, truste!
Ik had wat puike muziek 'gedropped' hier hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:01 schreef GuRBuH het volgende:
Nu heb ik nog geen chille nieuwe muziek voor op mn iPod
T Dondert is best leuk op een feestje, maar normaal gesproken niet mijn ding.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had wat puike muziek 'gedropped' hier hoor
Doet me denken als ik tegen m'n broertje speel en hij me afmaakt, zoals gewoonlijkquote:
Moest hard lachen om deze post.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:12 schreef GuRBuH het volgende:
Bij mijn werk hadden ze een wok-pan in de aanbieding voor 9,95. Toen dacht ik bij mezelf "Morgen ff checken of ze bij Blokker ofzo een lagere Buy Now hebben"
Durf ik niet want ik weet dat minstens 1 persoon em gaat quoten en een TR macht.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon hier posten. Durf je zeker niet hè?
Heb je nou al een nieuwe Xbox?
Tering dat was een vet spel zeg. Toen nog op alle consoles gespeeld die ik had, zelfs op de Gamecube.quote:
Phat of Slim?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Durf ik niet want ik weet dat minstens 1 persoon em gaat quoten en een TR macht.
Ja heb al een paar dagen een nieuwe
Naaais. Ik heb de eerste 10 minuten alleen maar die dvd tray open en dicht gedaan met die touch button, zo sexy voelt dat aan.quote:
Weer in de laatste minuut verloren omdat die pussies alleen maar achteruit hangen en ik nu moest winnen..echt niet normaal dit. FIFA -->Ebayquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:01 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen 5 wedstrijden..1 keer in blessuretijd gewonnen, 4 keer de gelijkmaker/winnende goal tegen. Een van die keren zelfs nadat ik in blessuretijd op voorsprong kwam. En met concentratie heeft het echt niks te maken
Buffon valt echt tegen trouwens..vond Lloris 100000x beter.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weer in de laatste minuut verloren omdat die pussies alleen maar achteruit hangen en ik nu moest winnen..echt niet normaal dit. FIFA -->Ebay
Ja dat is lekker.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Naaais. Ik heb de eerste 10 minuten alleen maar die dvd tray open en dicht gedaan met die touch button, zo sexy voelt dat aan.
Lach maar, het is echt niet leuk meerquote:
Tegen mij krijg je hem ook altijd in de blessuretijd tegenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lach maar, het is echt niet leuk meer
1 keer gewonnen van de afgelopen 7 potjes en iedere wedstrijd was ik gewoon veel beter en kreeg ik hem in blessuretijd tegen..echt te bizar.
Je bedoelt sinds je student bent en niet verplicht bent naar college te komen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:23 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie verstand van bio-ritme? Ik sliep vroeger altijd voor 12 uur middernacht, maar sinds 4 jaar is m'n bio-ritme helemaal naar de klote. Ik slaap pas rond 5 uur en rot in m'n nest tot een uur of 2 's middags. Hoe kan het dat ik helemaal gesloopt ben als ik maar 7-8 uur slaap, zoals een normaal mens?
Ik was de schroeven vergeten om de metalen omhulsel aan dat plastic vast te maken. Zitten er nu nog steeds niet in, maar ik merk geen verschil.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is lekker.
Bij m'n oude xbox was ik een keer vergeten het knopje voor open/dicht vergeten erin te doen bij het in-elkaar-zetten en kon ik alleen openen met de controller.
Dat was zo schraal vergeleken met deze knopjes![]()
Ja, dat ja. Herken jij het?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je bedoelt sinds je student bent en niet verplicht bent naar college te komen?
Slaap je tussendoor nog? Middagdutjes enzo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:23 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie verstand van bio-ritme? Ik sliep vroeger altijd voor 12 uur middernacht, maar sinds 4 jaar is m'n bio-ritme helemaal naar de klote. Ik slaap pas rond 5 uur en rot in m'n nest tot een uur of 2 's middags. Hoe kan het dat ik helemaal gesloopt ben als ik maar 7-8 uur slaap, zoals een normaal mens?
Inderdaad, die nachtelijke uurtjes lijken altijd veel harder te gaan. Soms denk ik echt: fuck it, waarom zou ik nog gaan slapen? Ik kan net zo goed 1 keer doortrekken tot 8 uur en dan weer in een normaal ritme komen, maar dat lukt me gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:25 schreef GuRBuH het volgende:
Ik slaap de laatste weken echt max 5 uurtjes per nacht ofzo, en ik merk gewoon dat ik dingen vergeet of hele simpele dingen niet snap. Maar ik blijf altijd snachts achter die laptop hangen. Net wilde ik ook gaan slapen maar wil wachten op die download. iPod + slapen = win. En nu kom ik weer shit tegen die ik wil kijken
Nee, gewoon heel vast van 4:30 tot 13:30. Ik word ook altijd binnen een marge van 10 minuten rond 13:30 wakker, heel bizar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Slaap je tussendoor nog? Middagdutjes enzo?
Ik heb zelf namelijk wel als ik nachtdiensten draai en dan weer in m'n normale ritme moet komen ik me niet aan middagdutjes en dergelijke moet wagen want dan ga ik er helemaal stuk van.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, gewoon heel vast van 4:30 tot 13:30. Ik word ook altijd binnen een marge van 10 minuten rond 13:30 wakker, heel bizar.
Ik ga denk ik eens kijken of ik mijn oude xbox kan repareren en ombouwen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was de schroeven vergeten om de metalen omhulsel aan dat plastic vast te maken. Zitten er nu nog steeds niet in, maar ik merk geen verschil.
Dat hele team gaat de trade weer op.quote:
Ik repareren is gewoon een kwestie van een nieuwe lens erin zetten. Ombouwen is niet zo moeilijk, je hebt alleen wel wat dingetjes nodig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eens kijken of ik mijn oude xbox kan repareren en ombouwen.![]()
Ik kan ook echt niet vroeg naar bed gaan, ga bijna altijd iets na 2 uur slapen.Moet de laatste tijd heel vaak om half 8 beginnen met werken en dan slaap ik dus maar ±3 uur. Deze week 5-5-4-3-12 uur slaap gehad, gisteravond was ik zo moe dat het me wel lukte om om 12 uur te slapen. En uitgerekend vandaag kon ik uitslapen
. Wats mis met mij?
Hmmquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat hele team gaat de trade weer op.442
De enige die goed speelde zijn Yaya Toureen Eboue.
Ja zou goed kunnen, maar 4222 vond ik vorig jaar dan wel weer heel erg fijn. Nou ja nu slapen en morgen fris nog 2 potjes met dit team.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
HmmMaar jij kunt met x-2-1 spelen, ik niet, Dus misschien speelt het voor mij wel lekker.
Ik heb Cheikh, want kan Toure niet betalenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja zou goed kunnen, maar 4222 vond ik vorig jaar dan wel weer heel erg fijn. Nou ja nu slapen en morgen fris nog 2 potjes met dit team.![]()
Ga sowieso een bruut team bouwen met Yaya Toure, wat een gigant.
Je kan hem wel even lenen morgen middag?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb Cheikh, want kan Toure niet betalen
Ja, vorig jaar totaal geen last van, dit jaar ben ik ineens de antimof ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tegen mij krijg je hem ook altijd in de blessuretijd tegen
Nee joh, komt vanzelfquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan hem wel even lenen morgen middag?
Kameni is trouwens de grootste mongool van het stelletje. Gewoon niet normaal wat die clown aan het doen was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee joh, komt vanzelfMisschien is Tiote wel geweldig. Of staat het hele zwikkie na 2 potjes weer op de TP
![]()
Hoeveel wedstrijden mee gespeeld?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat hele team gaat de trade weer op.442
De enige die goed speelde zijn Yaya Toureen Eboue.
Die had ik vorig jaar 1 wedstrijd. Snel weer op de slavenmarkt gezet, wat een Downey Jr.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kameni is trouwens de grootste mongool van het stelletje. Gewoon niet normaal wat die clown aan het doen was.![]()
4 gespeeld, 4 verloren. Waren mijn eerste wedstrijden met een goud team en het was verschrikkelijk.quote:
Sweaty goals is toch als je passt wanneer de keeper uitkomt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:59 schreef pascal08 het volgende:
FUT op de Xbox is echt niet leuk meer, allemaal kkhonden. De hele avond op de PS3 gespeeld bij een homie en gewoon normale tegenstanders. 2 potjes op de Xbox en allemaal sweaty goals en vieze kkcounters. Ik ben er weer even klaar mee.
6-2 en 5-1 gewonnen. Divisie 1 is toch weer in zicht. Shaqiri is echt sick, ik had hem veel eerder moeten proberen toen andere hier met zijn naam kwamen aanzetten. Dede is weer net zo'n kast als vorig jaar, echt elke corner is een gevaar door hem. Gundogan is gewoonquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 06:42 schreef pascal08 het volgende:
Mijn nieuwe team. Wat vinden jullie ervan? Voorlopig nog even Weise op doel in plaats van Neuer, omdat m'n IF's nog niet echt willen verkopen.
[ afbeelding ]
Ha! Eindelijk iemand die ook wat zegt. Ik had al het idee dat ik tegen mezelf aan het praten was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:22 schreef Greenpeas het volgende:
M'n aflossing is verdorrie te laat, dit is niet de eerste keer dat hij te laat isIk wil potverdorrie naar m'n bed.
Zo'n triest mannetje die niet weet wat op tijd komen is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ha! Eindelijk iemand die ook wat zegt. Ik had al het idee dat ik tegen mezelf aan het praten was.![]()
Wie moet jou aflossen dan?
Thanksquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:27 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zo'n triest mannetje die niet weet wat op tijd komen is.
Leuk team trouwens
Morguhquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:26 schreef Joodnl het volgende:
Goedemorgen![]()
Helaas geen FUT op webapp beschikbaar...teveel spelers online????
Iedereen ligt op bed
Als je na de wedstrijd een foutmelding krijgt zijn je coins al binnen. Heb ik ook al een paar keer gehad.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:21 schreef pascal08 het volgende:
Godver, ik had nog 1 punt nodig om de titel van divisie 2 te pakken en ik won mijn laatste wedstrijd. Na de wedstrijd zat ik nog even bij de replay van bizar eigendoelpunt te kijken en ineens stond er: Ultimate Team is not available at this moment, ofzoiets. Hopelijk krijg ik nu wel m'n coins.
Oké nice en je punten, zijn die ook al binnen als je bijvoorbeeld nog even de herhalingen aan het kijken bent?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je na de wedstrijd een foutmelding krijgt zijn je coins al binnen. Heb ik ook al een paar keer gehad.
Jep, die 2 foutmeldingen na de wedstrijd zijn tot nu toe ook de enige problemen die ik met fut heb gehad. Complimenten aan EA!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oké nice en je punten, zijn die ook al binnen als je bijvoorbeeld nog even de herhalingen aan het kijken bent?
Hmmmm... Lekker dan weerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Morguh![]()
De Amerikanen hebben FUT weer plat gegooid.
Ze zijn nog steeds dingen aan het fixen. Dit keer wordt waarschijnlijk de slider glitch gepatched. Beetje triest dat FUT zo vaak offline is omdat EA niet eens een goed spel heeft afgeleverd en niet kan hotfixen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jep, die 2 foutmeldingen na de wedstrijd zijn tot nu toe ook de enige problemen die ik met fut heb gehad. Complimenten aan EA!
Shaqiri is inderdaad echt een baas, ik heb hem ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 06:42 schreef pascal08 het volgende:
Mijn nieuwe team. Wat vinden jullie ervan? Voorlopig nog even Weise op doel in plaats van Neuer, omdat m'n IF's nog niet echt willen verkopen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:35 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hmmmm... Lekker dan weer![]()
Dan toch maar de kids weer naar een andere kamer sturen![]()
Kan ik PS3 ff aanknallen
Tering man, oudere man die gewoon 'leeft' voor het gamenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:10 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Kan nu nog langer gamen..... Kids opsluiten![]()
Voetbal van me zoon is afgelast
Tuurlijk.... Zoonlief zit achter de PS3 van hem hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tering man, oudere man die gewoon 'leeft' voor het gamen
Clubs vandaag?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zezelf ook die apparatuur hebben, vandaar
24 Vito Mannonequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:25 schreef Thorb het volgende:
Virus in selectie Arsenal, ben benieuwd wie er vanavond spelen
Maar?quote:
Da's toevallig, ik heb ook een vrije ochtendquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:32 schreef Toefjes het volgende:
Beetje jammer dit, zo op mn vrije ochtend
Straks werken van 07:00 tot 23:00 en morgen om 07:00 weer beginnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik heb ook een vrije ochtend
Zit wat in...EAquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Straks werken van 07:00 tot 23:00 en morgen om 07:00 weer beginnenGa ik wel het huis schoonmaken ofzo, buiten is ook geen lol te beleven met dit druilerige weer
Voetbal van em zoon afgelast...dus dacht ff lekker te gamenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Straks werken van 07:00 tot 23:00 en morgen om 07:00 weer beginnenGa ik wel het huis schoonmaken ofzo, buiten is ook geen lol te beleven met dit druilerige weer
Dat kan ook niet, want kom niet op de webapp,,,,quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:57 schreef Johnbon het volgende:
kon kiezen tussen verder slapen of fifa...
Dat zeg jij wel, maar ik speelde vroeger altijd Tetris, ken je dat? Ik weet zeker dat mijn inzicht door dat spel vergroot is tijdens mijn jeugd. Ben trouwens nog steeds koning der Tetris.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:14 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Tuurlijk.... Zoonlief zit achter de PS3 van hem hoor![]()
En de jongste op de 3DS![]()
Maar dat mogen ze niet de hele dag hoor....slecht voor hun ogen en ontwikkeling
In mijn jeugd speelden we gewoon doktertje nog. Ik weet zeker dat mijn inzicht door dat spel vergroot is tijdens mijn jeugdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zeg jij wel, maar ik speelde vroeger altijd Tetris, ken je dat? Ik weet zeker dat mijn inzicht door dat spel vergroot is tijdens mijn jeugd. Ben trouwens nog steeds koning der Tetris.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In mijn jeugd speelden we gewoon doktertje nog. Ik weet zeker dat mijn inzicht door dat spel vergroot is tijdens mijn jeugd
Tetris op de GRquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zeg jij wel, maar ik speelde vroeger altijd Tetris, ken je dat? Ik weet zeker dat mijn inzicht door dat spel vergroot is tijdens mijn jeugd. Ben trouwens nog steeds koning der Tetris.
Kast-fettisch.. Je bent er toch niet in gekropen hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Ik maakte mijn vriendinnetjes altijd vast aan de kast, dat was makkelijk met onderzoeken.
Nee, heb geen kast-fetish en ik ben er ook niet ingekropen. Het was ook vaak snel afgelopen met de pret, want m'n moeder vond dat we beter iets anders konden gaan doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kast-fettisch.. Je bent er toch niet in gekropen he![]()
Op 9 nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat veel te langzaam.
Maak eens een puushje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Heb vannacht mijn team te koop gezet voor belachelijke prijzen, en ja hoor de Amerikanen waren gek genoeg om 3 spelers ervan te kopen!
Nu heb ik ze snel teruggekocht voor de helft van de prijs
Nu heb ik ze al lang weggeklikt maar ik had Muriel, Ogbonna en Vidal verkocht.quote:
Bij mij ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:42 schreef RavioliPunch het volgende:
Godver, voetbal afgelast.![]()
Lijkt wel alsof ik in de F speel joh, beetje regen, meteen afgelast.
Dat is ook niet allesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bij mij ook![]()
En ze weigeren voorlopig kunstgrasvelden aan te leggen
Alweerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:42 schreef RavioliPunch het volgende:
Godver, voetbal afgelast.![]()
Lijkt wel alsof ik in de F speel joh, beetje regen, meteen afgelast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |