PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Wat een onzin, er staan gewoon echt hele nuttige dingen in die echt van toepassing zijn op de nieuwe FIFA. Er zijn zoveel nieuwe features waar bijna niemand iets mee doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga je toch niet echt helemaal doorlezen? Als je dat soort tips nodig hebt ben je sowieso al slecht en wordt het nooit wat met je fifa skillsz
Dat meen je niet? Dat is toch niet meer leuk met je vrienden.. 99 rated..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja je hoeft er maar 3 te kopen en je pro is al 99 rated
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga je toch niet echt helemaal doorlezen? Als je dat soort tips nodig hebt ben je sowieso al slecht en wordt het nooit wat met je fifa skillsz
Dat dacht ik ook bij FIFA 12, ben nog steeds net zo slecht als in het beginquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
Even de eerste 3 dikgedrukte dingen gepakt die ik zag, alle 3 onzin.
Staat vast wel iets nuttigs in maar het grootste deel is gewoon open deuren intrappen. Je leert het spel gewoon door het te spelen, niet door dit soort dingen.
Hmm nu je toch weer langer te leven hebt, zou je eens FIFA moet gaan oefenenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij FIFA 12, ben nog steeds net zo slecht als in het begin
Deze guide genas mijn aids, dat was echt fantastisch.
Nou ik wil binnenkort wel tegen je spelen dan, kijken hoeveel beter je geworden bentquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij FIFA 12, ben nog steeds net zo slecht als in het begin
Deze guide genas mijn aids, dat was echt fantastisch.
Mijn Fifa leven is bij deze veranderdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
- Quick tempo in your play is key! 1-2 touch passing, with the odd dribbling sequence can work wonders.
Echt vernieuwd dit ....
- When passing, i find it helpful to visualize the triangles that your players make on the pitch (the ball carrier and the two potential pass receivers) as you pass the ball, another triangle forms, play within these ever appearing triangle and you will get success!Visualiseer de driehoekjes maar jongens!
- Be patient. don't try to force the play, just let it happen!
Oke. just let it happen!
Totaal niet, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ik wil binnenkort wel tegen je spelen dan, kijken hoeveel beter je geworden bent
Breestraat <3 Nog dingen aan te raden trouwens in die omgeving? Ik ben er nieuwquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
DOE EENS NORMAAL TEGEN KENT ZIJN PA BEZIT WEL DE HELE/HALVE BREESTRAAT EN KOM PARY SUKKEL
Je hebt het beste net gemistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Breestraat <3 Nog dingen aan te raden trouwens in die omgeving? Ik ben er nieuw
Kent zijn huis. Dikke villa jonge.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Breestraat <3 Nog dingen aan te raden trouwens in die omgeving? Ik ben er nieuw
ja kermis obvquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
DOE EENS NORMAAL TEGEN KENT ZIJN PA BEZIT WEL DE HELE/HALVE BREESTRAAT EN KOM PARY SUKKEL
lijmquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]Wat hebben jullie nou weer gesnoven?
Snackbar Downtown is wel het hoogtepunt denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja kermis obvmaar bedoel in het algemeen
We hebben teveel gedronken. DRAAG ME EVEN NAAR HUISquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]Wat hebben jullie nou weer gesnoven?
straks ga je kokoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
We hebben teveel gedronken. DRAAG ME EVEN NAAR HUIS
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Snackbar Downtown is wel het hoogtepunt denk ik.
Odessa is op zaterdag altijd erg gezellig.quote:
Jongen, dan haal je er toch niets uit. Prima. Zit er zand in je vagina?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Success Stories;
Stensuh - After reading this topic 2 days ago i started playing ultra defensive. It's amazing, i'm always in possession in the opponents half and can get the ball so easy when i lose it. Win almost every game with 3 goals difference, 60+% possession and +90% passing.
Raad deze guide dus niet aan aan nieuwelingen he!!
Rijst en Thorb hebben er ook last van...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jongen, dan haal je er toch niets uit. Prima. Zit er zand in je vagina?
Ze lachen zich waarschijnlijk kapot om zichzelf in de party nu.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Rijst en Thorb hebben er ook last van...
k, thx. Nog iets aan te raden voor overdags gewoon, qua eten ofzo? Beetje jammer dat Vandermar niet in Leiden woont, anders had ik een mooi ratingschema gehad van elke snackbar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Odessa is op zaterdag altijd erg gezellig.
Het beleg van Leiden, La place boven in de V&D, burgerzaken op de breestraat en vooraf en toe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
k, thx. Nog iets aan te raden voor overdags gewoon, qua eten ofzo? Beetje jammer dat Vandermar niet in Leiden woont, anders had ik een mooi ratingschema gehad van elke snackbar.
Nee maar ik denk niet dat mensen er beter van worden. Denk eerder dat er nog meer verdedigende kut spelers bij komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jongen, dan haal je er toch niets uit. Prima. Zit er zand in je vagina?
Wat hij zegt over defensive spelen ivm belachelijk maffe fullbacks vind ik wel spot on. Verder vond ik zelf vooral die dribbling tips handig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat mensen er beter van worden. Denk eerder dat er nog meer verdedigende kut spelers bij komen
Nee het gaat om het werk van VDMquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ze lachen zich waarschijnlijk kapot om zichzelf in de party nu.
Ja ik moet toegeven dat ik het niet allemaal gelezen heb. Zal ik dan toch maar is doen en dan nog een oordeel gevenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat hij zegt over defensive spelen ivm belachelijk maffe fullbacks vind ik wel spot on. Verder vond ik zelf vooral die dribbling tips handig.
Kone speelt natuurlijk nu in de BPL.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:48 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede teampje aan het maken, nu voor de gea gaan.
cool, zeker paar van die dingen checkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het beleg van Leiden, La place boven in de V&D, burgerzaken op de breestraat en vooraf en toe.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kone speelt natuurlijk nu in de BPL.Vast wel een leuke hybrid met Yaya Toure te maken.
hey Rijst log eens in op je eigen accountquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik mis bij clubs van twee meter voor open doel.. en niet zo'n beetje.. ik schiet 30 meter naast en 20 meter over..
Really
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:07 schreef knux het volgende:
Ik ging nog eens een pakje openen op mijn laptop voor het slapen gaan. IF Tremoulinas
Die freekick was wel ziekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik mis bij clubs van twee meter voor open doel.. en niet zo'n beetje.. ik schiet 30 meter naast en 20 meter over..
Really
Leuk team.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wilde wel nog een keer 442 proberen want heb dat nog nooit gehad. Maar dit is echt een kutteam![]()
RB op 7 ook nog.
Niet iedereen heeft 9 chem toch?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wilde wel nog een keer 442 proberen want heb dat nog nooit gehad. Maar dit is echt een kutteam![]()
RB op 7 ook nog.
kutteamquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RB op 7 ook nog.
Het is een kutteam, niet meer, misschien nog wel minderquote:
Koop 10 lotenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:25 schreef knux het volgende:
Thiago Silva in m'n pakje. Ik denk dat ik me morgen inschrijf bij een loterij oid.
WTF! Dude, ik heb in 3 jaar nog niet zoveel goede spelers gehad als jij vandaagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:25 schreef knux het volgende:
Thiago Silva in m'n pakje. Ik denk dat ik me morgen inschrijf bij een loterij oid.
ga Ronaldo's kopen lucky cuntquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:25 schreef knux het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:25 schreef knux het volgende:
Ik kan ook wel een paar op het EA forum vinden, niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:44 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
heb je zijn screenshots niet gezien?
pacey braziliaanse cb nog steeds?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Neeeee, een Antonio Fereira voor 400 gemist!
Jep, 81 pace en hij is 13k waard nuquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:45 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
pacey braziliaanse cb nog steeds?
tamperen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:51 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
wtf hoe kan je 6 IF in 1 pack hebben??
Via de Rik methodequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:51 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
wtf hoe kan je 6 IF in 1 pack hebben??
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:12 schreef GuRBuH het volgende:
Bij mijn werk hadden ze een wok-pan in de aanbieding voor 9,95. Toen dacht ik bij mezelf "Morgen ff checken of ze bij Blokker ofzo een lagere Buy Now hebben"
Vanaf 20equote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Anders moet je even op marktplaats bieden.
http://huis-inrichting.ma(...)Q%3D&fta_ind=14&fs=1 bijvoorbeeld.
Shit niet naar gekeken, waar werk je eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vanaf 20eDie wok bij ons was 20x zo mooi én nieuw.
Kijk nu ff Pimp my Ride. Vroeger nooit opgevallen hoe nep die gasten allemaal doen.
Horecagroothandelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Shit niet naar gekeken, waar werk je eigenlijk?
zooniggahquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:11 schreef SergeantPeper het volgende:
Met pijn in het hart Balotelli naar de trade pile verwezenWie nu op LM?
[ afbeelding ]
Ja, je bent geweldig, maar we hebben die screens met je coin aantal erbij onderhand wel gezien hoor. Je hebt een hele grote e-penis.quote:
Thanks. eindelijk erkenning op het FOK forum. snachts de wekker zetten om te traden wordt eindelijk beloond.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, je bent geweldig, maar we hebben die screens met je coin aantal erbij onderhand wel gezien hoor. Je hebt een hele grote e-penis.
You can take the boy out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the boyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zon team en zoveel coins en dan Callejon in de spits hebben
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
You can take the boy out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the boy
http://www.at5.nl/artikel(...)weigerd-bij-club-airquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
You can take the boy out of the trailerpark, but you cant take the trailerpark out of the boy
Das het voordeel van PS3, daar is dat altijd zoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen bij wie de server compleet verneukt is atm? Menu mega traag..20 sec om naar een volgend scherm te komen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef GuRBuH het volgende:
Hete tieners liggen thuis klaar om mij te verwennen
Shit, zeg even tegen mijn zusje dat ze naar huis moet!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef GuRBuH het volgende:
Hete tieners liggen thuis klaar om mij te verwennen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Shit, zeg even tegen mijn zusje dat ze naar huis moet!
oh sry sry jij deet het ook dus ik dagt dat het mogt!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Grapjes over andermans familie maken, zwak hoor.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
oh sry sry jij deet het ook dus ik dagt dat het mogt!![]()
Ik ben wel dom, maar niet slim!quote:
Blijft een geniaal filmpjequote:
Nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:33 schreef Vijf_voor het volgende:
![]()
Ik was de bob en heb nog energie over. Was VI nog leuk?
Ja ik heb precies hetzelfde..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen bij wie de server compleet verneukt is atm? Menu mega traag..20 sec om naar een volgend scherm te komen
Komt wel goedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:52 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga Balotelli vervangen door Torres, en Cech gaat er uit ten koste van Hart.
En ik ga nooit meer Fifa'en als ik moe thuis kom van een avonddienst
Fuck chemistry togggquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:41 schreef BDIL het volgende:
Speelde net tegen iemand met 3-4-3 : Casillas- Ramos-Thiago Silva - Chiellini - Iniesta -Xavi -Pirlo - Sanchez - Ribery -ibrahimovic -RobbenHij kreeg 3-2 van een budget squad
Pic?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:03 schreef detennismaster het volgende:
Zo mijn eerste goldteam is klaar.Nu voor het eerst Seasons spelen.
Hoe meer mensen hem in hun club houden hoe schaarser hij wordt. Maar het is een 71 IF, dus als ie nog een keer goed speelt...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:06 schreef BDIL het volgende:
IF Buttner zal toch fucking rare zijn tegen Kerst aan?
Dat risico lijkt mij niet supergroot. Evra heeft toch nog steeds de voorkeur? Bovendien zal hij niet heel snel meer en een goal, en een assist maken denk ik (voor kerst). Alleen is de vraag of mensen straks bereid zijn om meer dan 2 a 2,5 ton uit te geven voor een Nederlandse linksback van Man Utd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hem in hun club houden hoe schaarser hij wordt. Maar het is een 71 IF, dus als ie nog een keer goed speelt...
Dan is het simpel?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:20 schreef Tim86 het volgende:
Sinds ik Falcao heb kan ik niet meer winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |