PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Wat een onzin, er staan gewoon echt hele nuttige dingen in die echt van toepassing zijn op de nieuwe FIFA. Er zijn zoveel nieuwe features waar bijna niemand iets mee doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga je toch niet echt helemaal doorlezen? Als je dat soort tips nodig hebt ben je sowieso al slecht en wordt het nooit wat met je fifa skillsz
Dat meen je niet? Dat is toch niet meer leuk met je vrienden.. 99 rated..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja je hoeft er maar 3 te kopen en je pro is al 99 rated
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga je toch niet echt helemaal doorlezen? Als je dat soort tips nodig hebt ben je sowieso al slecht en wordt het nooit wat met je fifa skillsz
Dat dacht ik ook bij FIFA 12, ben nog steeds net zo slecht als in het beginquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
Even de eerste 3 dikgedrukte dingen gepakt die ik zag, alle 3 onzin.
Staat vast wel iets nuttigs in maar het grootste deel is gewoon open deuren intrappen. Je leert het spel gewoon door het te spelen, niet door dit soort dingen.
Hmm nu je toch weer langer te leven hebt, zou je eens FIFA moet gaan oefenenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij FIFA 12, ben nog steeds net zo slecht als in het begin
Deze guide genas mijn aids, dat was echt fantastisch.
Nou ik wil binnenkort wel tegen je spelen dan, kijken hoeveel beter je geworden bentquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij FIFA 12, ben nog steeds net zo slecht als in het begin
Deze guide genas mijn aids, dat was echt fantastisch.
Mijn Fifa leven is bij deze veranderdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
- Quick tempo in your play is key! 1-2 touch passing, with the odd dribbling sequence can work wonders.
Echt vernieuwd dit ....
- When passing, i find it helpful to visualize the triangles that your players make on the pitch (the ball carrier and the two potential pass receivers) as you pass the ball, another triangle forms, play within these ever appearing triangle and you will get success!Visualiseer de driehoekjes maar jongens!
- Be patient. don't try to force the play, just let it happen!
Oke. just let it happen!
Totaal niet, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ik wil binnenkort wel tegen je spelen dan, kijken hoeveel beter je geworden bent
Breestraat <3 Nog dingen aan te raden trouwens in die omgeving? Ik ben er nieuwquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
DOE EENS NORMAAL TEGEN KENT ZIJN PA BEZIT WEL DE HELE/HALVE BREESTRAAT EN KOM PARY SUKKEL
Je hebt het beste net gemistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Breestraat <3 Nog dingen aan te raden trouwens in die omgeving? Ik ben er nieuw
Kent zijn huis. Dikke villa jonge.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Breestraat <3 Nog dingen aan te raden trouwens in die omgeving? Ik ben er nieuw
ja kermis obvquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
DOE EENS NORMAAL TEGEN KENT ZIJN PA BEZIT WEL DE HELE/HALVE BREESTRAAT EN KOM PARY SUKKEL
lijmquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]Wat hebben jullie nou weer gesnoven?
Snackbar Downtown is wel het hoogtepunt denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja kermis obvmaar bedoel in het algemeen
We hebben teveel gedronken. DRAAG ME EVEN NAAR HUISquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]Wat hebben jullie nou weer gesnoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |