Niet altijd, maar vaak wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is altijd de tijd van de maand als een vrouw in de ogen van de man anders antwoord dan normaal.
Heb je haar 06 nummer?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:00 schreef ACT-F het volgende:
Nooit gedacht dat ik een nummer van Trijntje Oosterhuis leuk zou vinden
Wat een onzin. Maar zoals verwacht weten mannen het altijd beter. Vooral wanneer het vrouwendingen betreft. Typisch is dat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet altijd, maar vaak wel.![]()
Maar het was dus wel gezellig? Hoe is het met Stridje?
Ik beweerde helemaal niet dat ik het altijd beter weet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar zoals verwacht weten mannen het altijd beter. Vooral wanneer het vrouwendingen betreft. Typisch is dat.
Nee, Tukker. Geen tijd van de maand, thank you very much.
Valt toch wel mee qua meerprijs?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef Kreator het volgende:
Ik baal op zich wel van mijn camera in het opzicht dat ik nu alleen maar lenzen met ingebouwde motor kan kopen (die duurder zijn). Dat is wel een les voor over 10 jaar, als ik een nieuwe koop.
Oh, dat proef je helemaal verkeerd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik beweerde helemaal niet dat ik het altijd beter weet.
Ik proef slechts dat je het niet leuk vind dat we niet op kwamen dagen.
Elkaar de hersens inslaan is iets wat primaten doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Af en toe moet je elkaar de hersens inslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nikkor AF-S 70-300mm F4.5-5.6 G IF-ED VR - 515 euro.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Valt toch wel mee qua meerprijs?
Ja, oké, misschien dat het jou niet veel interesseerde.quote:
'Vergelijkbaar' koop ik niks voor!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nikkor AF-S 70-300mm F4.5-5.6 G IF-ED VR - 515 euro.
..die gast in de winkeltje had er een paar liggen (vergelijkbaar) tussen de 100 en 200.
Goed hoor. Ik ben vrij van infuusslangetjes en als alles goed blijft gaan mag ik morgen naar huisquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ben vrij van infuusslangetjes en als alles goed blijft gaan mag ik morgen naar huis
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, oké, misschien dat het jou niet veel interesseerde.Maar Astrid des te meer! Ik hoorde die eierstokken door de telefoon heen klapperen!
Lekker, thuis is altijd beter dan zo'n steriel ziekenhuisquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ben vrij van infuusslangetjes en als alles goed blijft gaan mag ik morgen naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |