Wat leuk zeg. Vertel me meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:19 schreef smitjew het volgende:
Ik ben straks mooi dronken in enschede te vinden
Laat dat jong tochquote:
Je kwam zo over van: "goh wat ontzettend boeiend" /sarcasmquote:
Goed opgemerktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kwam zo over van: "goh wat ontzettend boeiend" /sarcasm
So... what'cha wearin'?quote:
Iedereen is 12 tenzij het tegendeel is bewezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:41 schreef smitjew het volgende:
Bedankt samzz voor je intresse
Drizzt ik ben geen 12toch bedankt.
Maar alles gluut?
Sowiezoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedereen is 12 tenzij het tegendeel is bewezen.
Of was dat nou alleen in ONZ?
Haha hij is mooiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:41 schreef smitjew het volgende:
Bedankt samzz voor je intresse
Drizzt ik ben geen 12toch bedankt.
Maar alles gluut?
quote:
Pff ga nu net pittenquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
nog altijd 3 punten los van PSV en Vitesse, 5 van Ajax en 7 van Feyenoord
was inderdaad geen best arbitraal weekendquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef Redbaron het volgende:
Wat n arbitrale fouten ook weer dit weekend
Er zijn de laatste tijd wel vaker cruciale beslissingen genomen helaas.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was inderdaad geen best arbitraal weekend
het blijven mensenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd wel vaker cruciale beslissingen genomen helaas.
Jammer dat t zo moet
Idd. Ga d'r maar an staan.quote:
tjah, je kunt beter daar gaan zwaaien met je piemel dan dat je dat bij een agent doetquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
de politie is je beste vriend, ze wijzen je zelfs de weg naar de rosse buurt
Nathaliefquote:
Hoe issie?quote:
quote:
Ja, goed. Alleen moe dus ik ga nu slapen. Trustenquote:
quote:
weltrustenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed. Alleen moe dus ik ga nu slapen. Trusten
Trustenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed. Alleen moe dus ik ga nu slapen. Trusten
Moet je veel bruine bonen eten. Kun je zelf racen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:38 schreef Kreator het volgende:
Ik wil ook weer es naar een race, foto's maken. Mijn macrolens had dit wel nog wel wat scherper gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |