Echt fantastischquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Roofvogelshow was er. En dan 25 foto's bursten vanuit de losse hand van zo'n spikkeltje in de lucht, vanaf de verkeerde kant qua belichting en uitzicht op hoogspanningskabels.
Spaar door voor betere lenzen, veel nuttiger. Welke cam heb je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Kan ik ook eens naar een nieuwe(re) cam kijken. Daar ben ik wel aan toe.
Ja, 450 keer, het was echt fantastisch.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hebben jullie misschien 's nachts nog seks met elkaar gehad?
Een eckte Nikon D70.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Spaar door voor betere lenzen, veel nuttiger. Welke cam heb je?
Die heeft ie wel. Schijnt ook nieuwe modellen heel goedkoop te kunnen hosselen. Maar er liggen ook wel vaak mooie apparaten in de kast daar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan ik ook eens naar een nieuwe(re) cam kijken. Daar ben ik wel aan toe.
Multifunctionele camera. Jammer dat er geen kogels uit komenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Echt fantastisch![]()
Burst kan handig zijn, maar om nou als een mitrailleur te gaan schieten
Je hebt gelijk, ik zou voor een Canon gaan!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een eckte Nikon D70.
Maar het ding zit na 10 jaar vol stof en ik mis de hippe features van de nieuwe generaties. Hogere ISO waardes, meer focal points, enz.
Maar ondertussen wel kansen laten schietenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
Multifunctionele camera. Jammer dat er geen kogels uit komen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, 450 keer, het was echt fantastisch.
Zal Marktplaats ook even in de gaten houden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heeft ie wel. Schijnt ook nieuwe modellen heel goedkoop te kunnen hosselen. Maar er liggen ook wel vaak mooie apparaten in de kast daar.
Dan moet ik nieuwe lenzen en filter aan gaan schaffen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zou voor een Canon gaan!
...en dan al je 450 Nikon lenzen weggooien. Goed idee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zou voor een Canon gaan!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Dan moet ik nieuwe lenzen en filter aan gaan schaffen.Bovendien is Canon voor
rechtse neoliberalen
en Nikon voor
linkse hippies.
Dat hoeft niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Maar ik (we?) voelde me wel vereerd door de uitnodiging.
Altijd al Nikon camera's gehad, op mijn polaroid naquote:
Bikini lenzen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:48 schreef Samzz het volgende:
Nikon, Canon, boeiend, beide erg goede camera's.
Maar als je Nikon lenzen hebt is een Canon body kopen wel echt.
Uiteraard. Het is altijd de tijd van de maand als een vrouw in de ogen van de man anders antwoord dan normaal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent cynisch.What's up? Is het die tijd van de maand?
Uiteindelijk zijn het allemaal Jappenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:50 schreef Kreator het volgende:
Ik vind Nikon gewoon beter klinken. Geen idee waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |