Dit was de laatste van het jaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:38 schreef Kreator het volgende:
Ik wil ook weer es naar een race, foto's maken. Mijn macrolens had dit wel nog wel wat scherper gekund.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet je veel bruine bonen eten. Kun je zelf racen.
Eckte IT'ers downloaden allesquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanmiddag nieuwe virusscanner kopen.Norman.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Moet je veel bruine bonen eten. Kun je zelf racen.
.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit was de laatste van het jaar.
Wel tof, die vip-kaarten.Beetje rondlopen ín de pits en pitstraat, gratis eten en drinken (bier
), rondleiding door de coureur himself.
Interessant allemaal. En Jannes was er. En de Norman girls. En de Formido girls. Dat maakte het feest compleet.
De sletten!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
En dan gaat Norman failliet en dan kan ik niet meer genieten van Norman meisjes.
Volgend jaar gaan we er weer heen.quote:
Jij een stofzuiger, zij een kettingzaag:quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:11 schreef Kreator het volgende:
Tof. Ik ga een Dyson Dc35 kopen. Ideaal. Nu altijd dat gekloot op de trappen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij een stofzuiger, zij een kettingzaag:
[ afbeelding ]
Waar ging het mis?
Ja, super!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Samzz! Ouwe tijger! Was het vrijdag gezellig zonder ons?
Maar ondertussen wel ¤450 aan coke versnuiven, echt fantastisch!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb trouwens een Henry van 450 eurocenten. Die is echt fantastisch!
[ afbeelding ]
Whehe. Der stond der ook 1 waar ik gisteren was. Lens van minimaal 5k en als je dan ziet wat ze er mee doen, moet je huilen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Had zelf geen zin om met de camera te sleuren. Achteraf wel jammer dat ik hem niet mee had.Wel lachen om 2 gasten met foto-gear twv 30k of zo. Stonden ze met statief op het dak van het pitgebouw. Knallen met burst-mode zonder enige vorm van panning. Kansloos...
Nee en neequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wrong answer.![]()
Was Astrid wijntjes aan het tanken?
Wat deden ze ermee dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Whehe. Der stond der ook 1 waar ik gisteren was. Lens van minimaal 5k en als je dan ziet wat ze er mee doen, moet je huilen.
Roofvogelshow was er. En dan 25 foto's bursten vanuit de losse hand van zo'n spikkeltje in de lucht, vanaf de verkeerde kant qua belichting en uitzicht op hoogspanningskabels.quote:
Wil je trouwens van de week nog een keer naar die foto-toko hier?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Roofvogelshow was er. En dan 25 foto's bursten vanuit de losse hand van zo'n spikkeltje in de lucht, vanaf de verkeerde kant qua belichting en uitzicht op hoogspanningskabels.
Ja is goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wil je trouwens van de week nog een keer naar die foto-toko hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |