hij vond dat ei maar matig, zo diepgevroren en dan weer ontdooienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi![]()
Haha, hij is niet bijzonder nee. Geef mij de Tasty maar
Ik zei toch ook dat je van het ei amper wat proeft?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij vond dat ei maar matig, zo diepgevroren en dan weer ontdooien
precies, geloofde je ook wel; was alleen benieuwd wat hij er van vondquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat je van het ei amper wat proeft?
Snap ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, geloofde je ook wel; was alleen benieuwd wat hij er van vond
ga ik ook vast wel een keer doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Toch moet je 'm echt wel even zelf proberen. Want frietsaus op een burger is wel grappig om eens geproefd te hebben.
Wel gauw, want volgens mij blijft 'ie niet zo langquote:
Knufkusjekroel?quote:
Ik ga nog even lezen en dan slapen.quote:
misschien morgen ff snel op en neer naar Hengelo-Zuidquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel gauw, want volgens mij blijft 'ie niet zo lang
Uiterst tof idee wel jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:02 schreef ReMcOrE het volgende:
aan de ene kant een geweldige film (Prometheus) qua concept en qua link met de Alien-reeks, maar aan de andere kant had er ook zoveel meer uitgehaald kunnen worden
nu slapen
Basquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:14 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh!
Zo nieuwe laptop ophalen..
En als ik zo naar buiten kijk denk ik niet dat ik vanmiddag moet voetballen
Hoi Wouterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Selma
Het heeft behoorlijk geregend ja
Selquote:
En jij bent zelf natuurlijk een zonnetje in huisquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Wouter
Hier in R'dam is het droog en een beetje mistig. En toch heb ik zon in de kamer.
Mijn neefje heeft me gisteren een grote zonnige heliumballon gegeven en die hangt nu aan het plafond
Mwah film is datquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:03 schreef ReMcOrE het volgende:
zo hé, ineens komen die kleine slangetjes(ik kijk Prometheus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |