Het verhaal van een gewone man, gevolgd door zijn gedachten nadat 'ie is getrouwd.quote:baby I love you
I want to be with you
I will never leave you
let's have some kids
tear me into pieces
set fire to my flesh
purge my soul from this body
end this wretchedness
Wat zijn wij ook een stel bazen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het verhaal van een gewone man, gevolgd door zijn gedachten nadat 'ie is getrouwd.
Verzonnen door D en mij
Tja, D is er he.quote:
Och ja je staat altijd iedereen in de weg.quote:
Joah, daarom ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Och ja je staat altijd iedereen in de weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:03 schreef Daywalk3r het volgende:
In spoiler lang ziek gedicht voor an Angerfist.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Butchering a baby, 50 seconds after birth. Then take the corpse to a slaughterhouse, and ask there what it's worth.
Heel fantastisch natuurlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
In enschede geven ze er 450 euro voor
Hoiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:17 schreef ReMcOrE het volgende:
hey Nathheb m'n broertje eens gevraagd en die vindt de McMood ook 3x niks
hij vond dat ei maar matig, zo diepgevroren en dan weer ontdooienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi![]()
Haha, hij is niet bijzonder nee. Geef mij de Tasty maar
Ik zei toch ook dat je van het ei amper wat proeft?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij vond dat ei maar matig, zo diepgevroren en dan weer ontdooien
precies, geloofde je ook wel; was alleen benieuwd wat hij er van vondquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat je van het ei amper wat proeft?
Snap ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, geloofde je ook wel; was alleen benieuwd wat hij er van vond
quote:
ga ik ook vast wel een keer doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Toch moet je 'm echt wel even zelf proberen. Want frietsaus op een burger is wel grappig om eens geproefd te hebben.
Wel gauw, want volgens mij blijft 'ie niet zo langquote:
Knufkusjekroel?quote:
quote:
quote:
Ik ga nog even lezen en dan slapen.quote:
misschien morgen ff snel op en neer naar Hengelo-Zuidquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel gauw, want volgens mij blijft 'ie niet zo lang
Uiterst tof idee wel jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:02 schreef ReMcOrE het volgende:
aan de ene kant een geweldige film (Prometheus) qua concept en qua link met de Alien-reeks, maar aan de andere kant had er ook zoveel meer uitgehaald kunnen worden
nu slapen
Basquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:14 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh!
Zo nieuwe laptop ophalen..
En als ik zo naar buiten kijk denk ik niet dat ik vanmiddag moet voetballen
Hoi Wouterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Selma
Het heeft behoorlijk geregend ja
Selquote:
En jij bent zelf natuurlijk een zonnetje in huisquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Wouter
Hier in R'dam is het droog en een beetje mistig. En toch heb ik zon in de kamer.
Mijn neefje heeft me gisteren een grote zonnige heliumballon gegeven en die hangt nu aan het plafond
Mwah film is datquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:03 schreef ReMcOrE het volgende:
zo hé, ineens komen die kleine slangetjes(ik kijk Prometheus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |