Ik zag dat je een DM openbaar maaktequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Maar in 2012 genoeg om genaaid te worden.
Gr gr.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:54 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik zo gebanned word. Aju alvast.
Die doen tenminste niet aan spiegelen. Gewoon een pallet neerkwakken... BAM!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij de Aldi wisten tot voor kort de meisjes álle producten uit het hoofd..
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die doen tenminste niet aan spiegelen. Gewoon een pallet neerkwakken... BAM!
Als ik een keer 'snap', net als Michael Douglas in Falling Down, dan zijn de fuckers van de supermarkten als eerste aan de beurt!
"Ik zie dat jullie met 10 man aan het spiegelen zijn..."
"Ja meneer."
"Waarom moet ik dan godverdomme een mandje bij de kassa ophalen?"
"Ja meneer normaal brengen we die regelmatig terug naar de ingang en..."
"GODVERDOMME!"
[ afbeelding ]
Ernie, er zit een banaan in je oor...quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn rechteroor zit compleet dicht
Mag ik kijken wanneer je de managers afknalt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die doen tenminste niet aan spiegelen. Gewoon een pallet neerkwakken... BAM!
Als ik een keer 'snap', net als Michael Douglas in Falling Down, dan zijn de fuckers van de supermarkten als eerste aan de beurt!
"Ik zie dat jullie met 10 man aan het spiegelen zijn..."
"Ja meneer."
"Waarom moet ik dan godverdomme een mandje bij de kassa ophalen?"
"Ja meneer normaal brengen we die regelmatig terug naar de ingang en..."
"GODVERDOMME!"
[ afbeelding ]
Ook zo irritant ja. Goede, man! Er staan tenslotte maar 34234523 flessen cola in het schap, daar kunnen er nog wel 50 bij!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:00 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik er even langs? U staat met uw voorraadrek nogal in de weg....
Maar al die leuke kassameisjes dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:01 schreef ACT-F het volgende:
Is het niet beter dat jullie voortaan je boodschappen via internet doen?
Geile chick is datquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ook zo irritant ja. Goede, man! Er staan tenslotte maar 34234523 flessen cola in het schap, daar kunnen er nog wel 50 bij!
"Sorry, meneer!"
"Krijg aids! Wie betaalt er hier meer belasting, hè? Jij of ik? Nou? *BAM*"
[ afbeelding ]
Die mag je zelf afknallen. Die gaan eerst allemaal in het schavot op het van Heek plein!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik kijken wanneer je de managers afknalt?
Je bedoelt al die Turkse en Marokkaanse?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar al die leuke kassameisjes dan?
Snorren achter de kassaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt al die Turkse en Marokkaanse?
Ben je rasiest of zo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt al die Turkse en Marokkaanse?
Doe mij ook maar een lief blank hollands meisjequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je rasiest of zo?
Bij mijn supermarkt werken uitsluitend arische meisjes.
Die over datum zijn of te groenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar al die leuke kassameisjes dan?
Groene blaadjesquote:
Nee, het valt me gewoon op dat er voornamelijk Turkse en/of Marokkaanse meiden zitten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je rasiest of zo?
Bij mijn supermarkt werken uitsluitend arische meisjes.
Maar toch heeft zo'n 16-jarig rondborstig kassakutje wel iets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |