Zonder allemaal lekkere sletjes om je heen, maar toch.quote:
Ja, die belt mij 450 keer per dag om afspraakjes te maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb jij nog wat van Astrid gehoord, Krea?
Echt fantastischquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die belt mij 450 keer per dag om afspraakjes te maken.
Had een ooruitspuitding gevraagd voor je verjaardag dan, gek.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn rechteroor zit compleet dicht
Ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had een ooruitspuitding gevraagd voor je verjaardag dan, gek.
Nice.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die belt mij 450 keer per dag om afspraakjes te maken.
Omdat de supermarkten de vinketering kunnen krijgen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
Waarom gaan mensen met een karretje vol producten bij de snelkassa, max. 8 producten, staan en worden ze nog geholpen ook?
Ik heb meer een hekel aan oude wijven die 35,95 exact gepast willen afrekenenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat de supermarkten de vinketering kunnen krijgen!Een beetje met 20 man dom gaan spiegelen in de winkel en maar één miep achter de kassa om de mensen daadwerkelijk te helpen.
Ik wil snel afrekenen, schappen die wel of niet vol 'ogen' boeit me geen drol.
Wat is het verschil?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ouderwets spiegelen in de Edah, ouwehoeren met collegae
Nieuwerwets spiegelen in de Edah dankzij een ex-AH-medewerker
Vroegah
Met kleingeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb meer een hekel aan oude wijven die 35,95 exact gepast willen afrekenen.
Bij de Aldi wisten tot voor kort de meisjes álle producten uit het hoofd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik kom uit de tijd dat kassameisjes alle bedragen uit het hoofd wisten. Toen je maar twee soorten tandpasta in de schappen had liggen.
Ouderwets spiegelen was chill, gewoon de dingen maar een beetje vooraan in het schap neertiefen en lekker ouwehoeren met je vulploegmakker die in dezelfde gang bezig wasquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Ik kom uit de tijd dat kassameisjes alle bedragen uit het hoofd wisten. Toen je maar twee soorten tandpasta in de schappen had liggen.
Jezelf quotenquote:
Wa hedde gij gedaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:54 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik zo gebanned word. Aju alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |