Hulde voor jouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of vodka in een spa flesje, dan kun je het ook drinken in de trein
Ik vind dat we onze zaterdag wel beter kunnen besteden dan aan studie, maar het moet nou eenmaal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben niet saai
heb het gewoon mega druk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben niet saai
heb het gewoon mega druk
Nou lijkt het net alsof ik een alcoholist benquote:
helaas welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik vind dat we onze zaterdag wel beter kunnen besteden dan aan studie, maar het moet nou eenmaal.
Dat is dus bijna elk weekendquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou lijkt het net alsof ik een alcoholist ben![]()
en dat terwijl ik bijna nooit dronken ben3x per maand max ofzo
Klopt. Eerst ga ik morgen an de studie, dan verjaardag van 3kids(4jaar, en een tweeling die 1 word drukke boel!). Dan weer werken, s avonds feesten.quote:
Nee dat is wel te overzienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt. Eerst ga ik morgen an de studie, dan verjaardag van 3kids(4jaar, en een tweeling die 1 word drukke boel!). Dan weer werken, s avonds feesten.
Dus ja, opzich nog niet heel vervelend
Haha ja. Begin van de dag bedenk ik 100dingen die ik moet doen, en dan specifiek aan studie. En dan denk ik s avonds uurtje of 10 heb weer geen flikker gedaan. Dit gebeurt door de week elke dag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dat is wel te overzien
Ik sta om 8 uur op, F1 kijkenDan leren, en mijn tijd verdoen aan pauzes
eten, films slapen
Saaie dag dus
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha ja. Begin van de dag bedenk ik 100dingen die ik moet doen, en dan specifiek aan studie. En dan denk ik s avonds uurtje of 10 heb weer geen flikker gedaan. Dit gebeurt door de week elke dag.
Dan blijf ik even meelurkenquote:
lurksterquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan blijf ik even meelurken
Wacht maar tot ik een keer de douche uitstap. Dan draaien alle hoofden mijn kant opquote:
Je mag me een filmpje sturen daarvan hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een keer de douche uitstap. Dan draaien alle hoofden mijn kant op
Ik maak geen naaktfilmpjes van mezelfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je mag me een filmpje sturen daarvan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |