quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Waar? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat een kansloze Eriksen-verheerlijking hier. Hebben jullie echt niets beters?
2 plaatjes van Eriksen in de OP waarvan de 2e slaat op de wedstrijd tegen 1. Fc twentequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat een kansloze Eriksen-verheerlijking hier. Hebben jullie echt niets beters?
Voor mij wel hoor, hij is de nieuwe eindbaas van Ajaxquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef heracles het volgende:
Als Toby als de nieuwe jan gezien wordt dan zijn ze bij Ajax elk gevoel voor de realiteit kwijt geraakt.
Enoh kwam ik tegen laatst. Ook een eindbaas inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:29 schreef tammepiet het volgende:
Toby, Eriksen en Fischer zijn pas bazen als ze verlengen.
Tot die tijd hou ik het bij Enoh.
Gigantisch wisselvallig in mijn opinie..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Wat ik echt niet snap is dat mensen nog steeds niet snappen dat Vermeer goed is. Hij keepte toch zeer uitstekend tegen Twente , Dortmund en Real Madrid?
Echt een Ajax keeperquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:35 schreef GieJay het volgende:
[..]
Gigantisch wisselvallig in mijn opinie..
Maar blundert tegen bv. Utrecht. Als lijnkeeper hoort hij bij de top 10 van de wereld, maar als meevoetballende keeper is hij matig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Wat ik echt niet snap is dat mensen nog steeds niet snappen dat Vermeer goed is. Hij keepte toch zeer uitstekend tegen Twente , Dortmund en Real Madrid?
tuurlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar blundert tegen bv. Utrecht. Als lijnkeeper hoort hij bij de top 10 van de wereld, maar als meevoetballende keeper is hij matig.
Hands down. Zijn katachtige reflexen zijn indrukwekkend. Ik ben zelf ook keeper en daarom let ik extra op keepers.quote:
Had toch wel meer van je verwacht foxy...een pijlsnelle rechtsback ofzo...:)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hands down. Zijn katachtige reflexen zijn indrukwekkend. Ik ben zelf ook keeper en daarom let ik extra op keepers.
reserve 5e klasse, maar dan toch![]()
Ik ben een rechtsback in ruste. Dankzij mijn rotte knieën ben ik 4 jaar geleden maar gaan keepenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Had toch wel meer van je verwacht foxy...een pijlsnelle rechtsback ofzo...:)
You must be joking right? Denk je dat de keepers van de overige Europese competities net zulke grabbelaars zijn als in de eredivisie? Vermeer is een matige keeper, die, moet ik toegeven op de lijn zeer goed keept, maar voor de rest zeer beperkt is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar blundert tegen bv. Utrecht. Als lijnkeeper hoort hij bij de top 10 van de wereld, maar als meevoetballende keeper is hij matig.
Meer geschikt voor handbal inderdaad, maar blijkbaar is er in NL niet veel beterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:05 schreef J2T het volgende:
[..]
You must be joking right? Denk je dat de keepers van de overige Europese competities net zulke grabbelaars zijn als in de eredivisie? Vermeer is een matige keeper, die, moet ik toegeven op de lijn zeer goed keept, maar voor de rest zeer beperkt is.
1. Voetbalt slecht mee (vereiste voor een Ajax 1 keeper).
2. Slecht in hoge voorzetten en corners.
3. Schat situaties meestal slecht in.
Steek kan al helemaal niet voetballen. Klein beetje druk en de bal wordt naar voren geschotenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:10 schreef J2T het volgende:
Ik hou ervan als keepers zoals Steek destijds bij Ajax of van der Sar in zijn prime bij United de bal in de ploeg probeert te houden. Dus niet alle ballen naar voren rossen, maar gewoon met rust in je lijf zoeken naar de vrije man en vanaf daar proberen op te bouwen. Vermeer probeert dat ook, alleen kan die man het spelletje niet lezen ofzo. Kiest altijd de verkeerde man uit om de bal naar toe te passen. Van der Sar wachtte altijd rustig af en bracht nooit zijn medespelers in de problemen. Ik zou dan tegen zo'n keeper als Vermeer zeggen dat hij gewoon de ballen naar voren moet rossen als hij het even niet meer weet. Scheelt je een hoop problemen.
Ik vond hem in zijn laatste 2 seizoenen bij Ajax en in de kwalificatie periode met Oranje en het WK'10 anders aardig meevoetballen. Nu hij in de Serie A zit peert hij de ballen wel wat vaker blind naar voren. Erg jammer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:15 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Steek kan al helemaal niet voetballen. Klein beetje druk en de bal wordt naar voren geschoten
Absoluut. Regelmatig zie ik bij Real, Casillas hetzelfde doen, om over Valdes nog maar te zwijgenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:18 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik vond hem in zijn laatste 2 seizoenen bij Ajax en in de kwalificatie periode met Oranje en het WK'10 anders aardig meevoetballen. Nu hij in de Serie A zit peert hij de ballen wel wat vaker blind naar voren. Erg jammer.
Die is er zeker niet beter op geworden, benieuwd of hij nog naar het v/d Sar niveau toe kan groeien, moet hij Shitaly wel verlatenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:18 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik vond hem in zijn laatste 2 seizoenen bij Ajax en in de kwalificatie periode met Oranje en het WK'10 anders aardig meevoetballen. Nu hij in de Serie A zit peert hij de ballen wel wat vaker blind naar voren. Erg jammer.
Ik weet niet wat ze bij die man hebben gedaan in het ziekenhuis maar was het echt alleen voor z'n heup?twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 08:37:21Louis Van Gaal: "Na de goal van Moisander was Real Madrid rijp voor de slacht" #AJAX reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:39 schreef Tarado het volgende:
Ik weet niet wat ze bij die man hebben gedaan in het ziekenhuis maar was het echt alleen voor z'n heup?twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 08:37:21Louis Van Gaal: "Na de goal van Moisander was Real Madrid rijp voor de slacht" #AJAX reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |