quote:FOK!kers helpen FOK!kers
quote:geregistreerd op: 30 minuten geleden
hoe verander ik dit??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef FAUSTINO het volgende:
Godverdomme![]()
Werk, Geldzaken & Recht Hier moet je wezen
Doe ik voor je. Schopje WGR.quote:
binnen Zuid-Hollandquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
[..]
En om even ontopic te blijven.
Welke regio?
Als het doel daadwerkelijk is om zo snel mogelijk een baan te hebben, zet dan eerst jouw 'eisen' overboord, zoals dat AH, Plus niks voor je is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:50 schreef mdpsa het volgende:
geslacht: Man
leeftijd: 18
studie: HBO- Technische Bedrijfskunde (havo diploma NT en NG>> NT met bio en eco)
werkervaring: tomaten plukken.
Ik zoek werk, maar zou geen idee hebben waar ik terecht zou kunnen.
Albert Heijn, Plus of dat soort winkels.. dat is niks voor mij.
Iemand ideën of waar werkte je zelf op deze leeftijd?
Ik wil zo snel mogelijk aan een PARTTIME baan komen.. HELP!? =(
Daar hadden we in Enschede toch polen voor?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Boterbartje het volgende:
Mocht je in het oosten van het land wonen, dan heb ik wel een idee voor de komende 2 maanden. 80 uur per week, gezellig team en knallen. Week voor kerst ben je klaar
Betaald bovengemiddeld, vakantiegeld 8% en chilheid
Nou geen polen hier hoor! Heb het zelf vorig jaar gedaan, werk nu op kantoor. Super leuk! Veelal veel hoogopgeleiden die werkloos zijn geraakt die komen werken of uitzendkrachten vanuit eaton enzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar hadden we in Enschede toch polen voor?
Ik anders welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Boterbartje het volgende:
Mocht je in het oosten van het land wonen, dan heb ik wel een idee voor de komende 2 maanden. 80 uur per week, gezellig team en knallen. Week voor kerst ben je klaar
80 uur per week werken, perfect te combineren met een studie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Boterbartje het volgende:
Nouja het gaat wel om veel uren helaas! maar het is in feite maar 2 maandjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:41 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik anders welmaar meer voor erbij, minder uren dus. is dat mogelijk?
Nouja, ik kan 40 uur wel combineren met m'n studie, en ik doe duaal dus.. tjaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
80 uur per week werken, perfect te combineren met een studie.
het seizoen van de kassen begint mei pas weer, ik zoek een baantje die me heel het jaar bezig kan houden..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zuid Holland? In de kassen werken.
Horecaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef mdpsa het volgende:
[..]
het seizoen van de kassen begint mei pas weer, ik zoek een baantje die me heel het jaar bezig kan houden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |