Deze man begrijpt hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Prachtig.
Allemaal bedankt voor uw keuze, maar Boss it is.
Jep.:Pquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Murdera ga je echt in web boss pak
Natuurlijk hoef je geen pak aan om net en stijlvol gekleed te zijn, maar ik vind het erg mooi, en ik had het toegezegd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. ik ben volgens mij een van de weinigen die het er echt niet uit vind zien. en qua etiquette ook onzin want je kunt je op veel manieren net en stijlvol kleden. maar dat ben ik.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze man begrijpt hetTenzij hij een presentatie moet geven. Komende maandag.
anders meld je even 5x per dag dat je gaat neuken of net geneukt hebt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef Myraela het volgende:
Mochten hier nog meeters lezen. twi en ik zijn vanwege wat vertraging tijdens het omkleden een uurtje later. Kusjekroel.
Of ik weet gewoon niet wat ik aan moet doen omdat ik niet genoeg kleren mee heb genomen. Dat kan ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
anders meld je even 5x per dag dat je gaat neuken of net geneukt hebt.
geen waardeoordeel, maar een kwestie van smaak. en nog iets meer vind ik maar teveel tikwerk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:59 schreef Murdera het volgende:
Natuurlijk hoef je geen pak aan om net en stijlvol gekleed te zijn, maar ik vind het erg mooi, en ik had het toegezegd.
Not likelyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of ik weet gewoon niet wat ik aan moet doen omdat ik niet genoeg kleren mee heb genomen. Dat kan ook.
Kleur is afhankelijk van de persoon die het draagt natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, andere. Zo'n kleur staat mij niet.
Fuck etiquettequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. ik ben volgens mij een van de weinigen die het er echt niet uit vind zien. en qua etiquette ook onzin want je kunt je op veel manieren net en stijlvol kleden. maar dat ben ik.
Ik voel me gewoon goed in een pak, schijt aan wat andere er van vindenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleur is afhankelijk van de persoon die het draagt natuurlijk.
[..]
Fuck etiquetteIk draag een pak juist wanneer het niet nodig is. Klinkt misschien arrogant, maar ik weet dat ik er goed uit zie in pak. Dus draag ik het op de momenten dat ik er goed uit wil zien. Het is een kwestie van smaak en waar jij je goed in voelt. Ik voel me niet goed in een kantoorbaan waar ik verplicht jasjedasje aan moet komen zetten. Het wordt een uniform dan. Maar overdressed zijn op de juiste manier, het verzet bergen
Goeden attitude. Verdient een goed kostuum.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon goed in een pak, schijt aan wat andere er van vinden
snap ik. maar ik krijg bij pakkendragers altijd het gevoel dat ze wat te compenseren hebben en daarom een pak dragen vanwege de uitstraling (hoogopgeleid/succesvol/autoritair).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleur is afhankelijk van de persoon die het draagt natuurlijk.
[..]
Fuck etiquetteIk draag een pak juist wanneer het niet nodig is. Klinkt misschien arrogant, maar ik weet dat ik er goed uit zie in pak. Dus draag ik het op de momenten dat ik er goed uit wil zien. Het is een kwestie van smaak en waar jij je goed in voelt. Ik voel me niet goed in een kantoorbaan waar ik verplicht jasjedasje aan moet komen zetten. Het wordt een uniform dan. Maar overdressed zijn op de juiste manier, het verzet bergen
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. maar ik krijg bij pakkendragers altijd het gevoel dat ze wat te compenseren hebben en daarom een pak dragen vanwege de uitstraling (hoogopgeleid/succesvol/autoritair).
hoeft niet altijd zo te zijn maar ik ben er meer tegengekomen die daarom droegen dan dat het hun persoonlijke smaak was.
Oh nee, daar heb je helemaal gelijk in. Die mensen die denken dat het een vorm is van laten zien dat je goed bezig bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. maar ik krijg bij pakkendragers altijd het gevoel dat ze wat te compenseren hebben en daarom een pak dragen vanwege de uitstraling (hoogopgeleid/succesvol/autoritair).
hoeft niet altijd zo te zijn maar ik ben er meer tegengekomen die daarom droegen dan dat het hun persoonlijke smaak was.
Daarom ga ik dat zo ook doen. Niet zomaar, het is immers Global James Bond day.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zomaar een pak dragen is stoer
Ik kan gelukkig ophouden met bibberend onder mijn tafel liggen. Damn uncomfortable, I might say.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef dawg het volgende:
wees niet bang mur en barb, natuuuurlijk bedoel ik niet jullie, maar alle anderen.
wat een nep-bond ben jij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig ophouden met bibberend onder mijn tafel liggen. Damn uncomfortable, I might say.
Ik heb geen license to kill, alleen een license to shag. Best jammer somsquote:
Ach, jij bent al voorzien tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen license to kill, alleen een license to shag. Best jammer soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |