abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117638606
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

_O- :D
Prachtig. _O-
Allemaal bedankt voor uw keuze, maar Boss it is.
Deze man begrijpt het 8-) Tenzij hij een presentatie moet geven. Komende maandag.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_117638620
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Murdera ga je echt in web boss pak :D
Jep.:P
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef dawg het volgende:

[..]

oki. ik ben volgens mij een van de weinigen die het er echt niet uit vind zien. en qua etiquette ook onzin want je kunt je op veel manieren net en stijlvol kleden. maar dat ben ik. ~:)
Natuurlijk hoef je geen pak aan om net en stijlvol gekleed te zijn, maar ik vind het erg mooi, en ik had het toegezegd. :)
pi_117638637
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Deze man begrijpt het 8-) Tenzij hij een presentatie moet geven. Komende maandag.
:P
pi_117638700
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hoe laat dan?
Kwart over 9 of iets. Weet niet hoe laat de bus gaat.
pi_117638712
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef Myraela het volgende:
Mochten hier nog meeters lezen. twi en ik zijn vanwege wat vertraging tijdens het omkleden een uurtje later. Kusjekroel.
anders meld je even 5x per dag dat je gaat neuken of net geneukt hebt. :')
pi_117638740
MYR EN TWI HEBBEN HET BEEST MET DE 2 RUGGEN GEMAAKT
pi_117638752
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef dawg het volgende:

[..]

anders meld je even 5x per dag dat je gaat neuken of net geneukt hebt. :')
Of ik weet gewoon niet wat ik aan moet doen omdat ik niet genoeg kleren mee heb genomen. Dat kan ook.
pi_117638762
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:59 schreef Murdera het volgende:

Natuurlijk hoef je geen pak aan om net en stijlvol gekleed te zijn, maar ik vind het erg mooi, en ik had het toegezegd. :)
geen waardeoordeel, maar een kwestie van smaak. en nog iets meer vind ik maar teveel tikwerk.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:03:09 #184
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_117638764
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Of ik weet gewoon niet wat ik aan moet doen omdat ik niet genoeg kleren mee heb genomen. Dat kan ook.
Not likely
pi_117638775
en veel plezier voor de meeters! ~:)
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:03:30 #186
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_117638777
Ik ga casual gekleed vandaag, denim pants, casual socks, leather double breasted hacker jacket, casual black longsleeve h&m spring collection style met afgewerkte kraag en Corton sneakers
:')
pi_117638791
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nee, andere. Zo'n kleur staat mij niet.
Kleur is afhankelijk van de persoon die het draagt natuurlijk.
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef dawg het volgende:

[..]

oki. ik ben volgens mij een van de weinigen die het er echt niet uit vind zien. en qua etiquette ook onzin want je kunt je op veel manieren net en stijlvol kleden. maar dat ben ik. ~:)
Fuck etiquette :') Ik draag een pak juist wanneer het niet nodig is. Klinkt misschien arrogant, maar ik weet dat ik er goed uit zie in pak. Dus draag ik het op de momenten dat ik er goed uit wil zien. Het is een kwestie van smaak en waar jij je goed in voelt. Ik voel me niet goed in een kantoorbaan waar ik verplicht jasjedasje aan moet komen zetten. Het wordt een uniform dan. Maar overdressed zijn op de juiste manier, het verzet bergen :P
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:04:51 #188
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_117638831
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

Fuck etiquette :') Ik draag een pak juist wanneer het niet nodig is. Klinkt misschien arrogant, maar ik weet dat ik er goed uit zie in pak. Dus draag ik het op de momenten dat ik er goed uit wil zien. Het is een kwestie van smaak en waar jij je goed in voelt. Ik voel me niet goed in een kantoorbaan waar ik verplicht jasjedasje aan moet komen zetten. Het wordt een uniform dan. Maar overdressed zijn op de juiste manier, het verzet bergen :P
Ik voel me gewoon goed in een pak, schijt aan wat andere er van vinden
pi_117638960
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik voel me gewoon goed in een pak, schijt aan wat andere er van vinden
Goeden attitude. Verdient een goed kostuum.
pi_117638982
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

snap ik. maar ik krijg bij pakkendragers altijd het gevoel dat ze wat te compenseren hebben en daarom een pak dragen vanwege de uitstraling (hoogopgeleid/succesvol/autoritair).

hoeft niet altijd zo te zijn maar ik ben er meer tegengekomen die daarom droegen dan dat het hun persoonlijke smaak was. :)
pi_117639093
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:07 schreef dawg het volgende:

[..]

snap ik. maar ik krijg bij pakkendragers altijd het gevoel dat ze wat te compenseren hebben en daarom een pak dragen vanwege de uitstraling (hoogopgeleid/succesvol/autoritair).

hoeft niet altijd zo te zijn maar ik ben er meer tegengekomen die daarom droegen dan dat het hun persoonlijke smaak was. :)
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Ik vind mezelf er goed uitzien in pak, ik vind het mooi, ik vind het heerlijk zitten, en ik ben er erg blij mee. :)

En eigenlijk vind ik het ook gewoon leuk qua haardracht pak, die combinatie, gewoon een beetje fucken met mensen hun vooroordelen. :D
pi_117639102
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:07 schreef dawg het volgende:

[..]

Oh nee, daar heb je helemaal gelijk in. Die mensen die denken dat het een vorm is van laten zien dat je goed bezig bent. :') Die mensen dragen trouwens meestal de meest goedkope en slechtzittende kostuums. En dan wel verwachten dat jij er representatief uitziet. Silly bitches. Helaas regeert de eenvoud, en vinden we dat normaal. -O-
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:11:39 #193
pi_117639108
Zomaar een pak dragen is stoer
pi_117639169
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zomaar een pak dragen is stoer
Daarom ga ik dat zo ook doen. Niet zomaar, het is immers Global James Bond day. 8-) Helaas is mijn tux kaputt -O-
pi_117639176
wees niet bang mur en barb, natuuuurlijk bedoel ik niet jullie, maar alle anderen. :P
pi_117639225
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef dawg het volgende:
wees niet bang mur en barb, natuuuurlijk bedoel ik niet jullie, maar alle anderen. :P
Ik kan gelukkig ophouden met bibberend onder mijn tafel liggen. Damn uncomfortable, I might say.
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:18:21 #197
pi_117639408
Ik heb alleen een kringlooppak :P
pi_117639420
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kan gelukkig ophouden met bibberend onder mijn tafel liggen. Damn uncomfortable, I might say.
wat een nep-bond ben jij. :{w
pi_117639481
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:18 schreef dawg het volgende:

[..]

wat een nep-bond ben jij. :{w
Ik heb geen license to kill, alleen een license to shag. Best jammer soms -O-
pi_117639501
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb geen license to kill, alleen een license to shag. Best jammer soms -O-
Ach, jij bent al voorzien toch ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: