Je hebt nu een boxpring en die is kadoek? Ik bedoelde namelijk dat een boxspring geweldig is, voor als je een nieuwe zou gaan kopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:58 schreef Evie het volgende:
[..]
omdat het geen boxspring is.. mn bed is al jaren stuk
[..]
Ja mooi kut is dat.. als ik dat geweten had had ik een vriend opgebeld en was ik in leiden gaan slapen
Eindelijk een man die alleen mn innerlijk zietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet?
En jawel hoor, graag zelfsMaar daar pas jij ook nog wel doorheen
Oh? Was er ook nog wat leuk vrouwvolk, of heb ik niks gemist?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:00 schreef Evie het volgende:
[..]o ja was het helemaal vergeten
![]()
whaha
Kwam door al dat snoezige jongetjesgrut op de meet![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh? Was er ook nog wat leuk vrouwvolk, of heb ik niks gemist?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Eindelijk een man die alleen mn innerlijk ziet![]()
Ghehenet als in die film (hoeheetdieookalweer?)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik heb geen idee welke film je bedoelt
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:09 schreef muhahaha het volgende:
Boh ben ook weer thuis. Lekker geslapen bij kaneel, helaas zonder dame naast me.
Heeft die egoïst alles voor zichzelf gehouden?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:09 schreef muhahaha het volgende:
Boh ben ook weer thuis. Lekker geslapen bij kaneel, helaas zonder dame naast me.
Had je Heloef maar moeten vragenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:09 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:15 schreef muhahaha het volgende:
@evie
er was nog plek voor je
@wt
heloef wilde niet bij me komen liggen
@mk
Ik vraag het 1 keer, take it or leave it.
Ja, jij had een heel 2 persoons luchtbed voor jezelfquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:15 schreef muhahaha het volgende:
@evie
er was nog plek voor je
@wt
heloef wilde niet bij me komen liggen
@mk
Ik vraag het 1 keer, take it or leave it.
En bent als een vorst gewekt met vreten op bedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had een 2-persoons luchtbed met 2 dekens voor mezelf, ik heb als een vorst geslapen.
Zo rolt hijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heloef was trouwens verschwunden in de ochtend.
Oja dat ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En bent als een vorst gewekt met vreten op bed
Had je de bus maar moeten nemenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat ook. Alleen heb ik de thee laten staan en verdwaalde ik bijna in het centrum van Leiden op de terugweg
.
Ik ben nu net thuisquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe vroeg gingen de laatste naar huis eigenlijk?
Ik hou wel van een stevige ochtend wandeling. Bovendien had ik sjans met een dame in de winkel, ze glimlachte heel lief naar me.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je de bus maar moeten nemen
Ik had ook sjans in de trein, maar ik moest hem nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou wel van een stevige ochtend wandeling. Bovendien had ik sjans met een dame in de winkel, ze glimlachte heel lief naar me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |