SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Kan toch niet batsbaviaanquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:22 schreef MineraalWater het volgende:
Yo bob post is wat hiphop/rappers die op een bekend nummer mee doen rappen grgr
Ja alleen toevallig ken ik die 2 alquote:
quote:
Ik heb pic van mau mauquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef maurisioo het volgende:
hoe kom je er nu eigenlijk ineens bij wat voor kapsel ik heb?
Echt eng. Hij wilt onze telefoonnummers, adressen, zit ip's te tracen en heeft onze foto's D:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Serieus man bob, wat moet je met al die persoonlijke info? Is dat je doel ofzo?
Echt he, Ik ga denk ik even de politie bellen man. Vuige stalker zit zeker ook steeds op TOR.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Echt eng. Hij wilt onze telefoonnummers, adressen, zit ip's te tracen en heeft onze foto's D:
Oja en hij weet onze namen ofc
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber die aangeeft dat iemand babyface heeft
Lijkt Vic en drump welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Echt eng. Hij wilt onze telefoonnummers, adressen, zit ip's te tracen en heeft onze foto's D:
Maak eens een KLB topic daarvoor aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lijkt Vic en drump wel
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Serieus man bob, wat moet je met al die persoonlijke info? Is dat je doel ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber die aangeeft dat iemand babyface heeft
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef maurisioo het volgende:
Piekartz jij weet hoe ik eruit zie zeg dat bobber liegt
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:32 schreef Mender het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Echt he, Ik ga denk ik even de politie bellen man. Vuige stalker zit zeker ook steeds op TOR.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef vogelkooi het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nicholas_Georgescu-Roegen
ROEGEN!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Mender het volgende:
Pas zat hij nog te vissen naar mijn achternaam
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lijkt Vic en drump wel
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Maak eens een KLB topic daarvoor aan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Lorrelies het volgende:
Niet dat iemand ook maar een beetje bang moet zijn voor Bobber
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zou schijten in me broek als hij langs zou komen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zou: "AAAACH JE BENT NOG SCHATTIGER en donkerder IN HET ECHT" roepen wss
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef Lorrelies het volgende:
Nee je bent geen neger hoor Bobber![]()
Maar waar komen je ouders vandaan eigenlijk?Ik bedoel... zo bruin word ik nooit in de zon
VINGER IN JE GAT WHAUAAUAHAHAHAHAquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef Lorrelies het volgende:
Niet echt mijn ding....
ken wel iemand uit een ander land die dat wel leuk vindt
Ik ben een normale Nederlander die licht getint is, ik heb geen accent, heb nooit iets gestolen, draag mijn broek niet laag (nepneger jwz) dus ja ik denk Nederland?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:25 schreef Lorrelies het volgende:
Niet weer de vingergrappen
Maar Bobber, naar welk land moeten we je schoppen als je je misdraagt?
Dusss?quote:
Dus ben je geen 'echte' Nederlander, want die zijn witquote:
Ach, vind ik wel chill, k hoef geen zonnebrand te gebruikenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dus ben je geen 'echte' Nederlander, want die zijn wit
Maar mij maakt het niet uit hoorik was gewoon nieuwsgierig.
Alsof je die niet jatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ach, vind ik wel chill, k hoef geen zonnebrand te gebruiken
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alsof je die niet jat
tr gemachtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dus ben je geen 'echte' Nederlander, want die zijn wit
Maar mij maakt het niet uit hoorik was gewoon nieuwsgierig.
Wat is een RTL5?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Lorrelies het volgende:
Moeten jullie niet allemaal geilen op Lara Croft?
rtl 5
Hey maar sorry Bobber.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]___!
Zoiets vind ik altijd wel leuk bij jongens.quote:
Ja! Die vind ik ook wel leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Zoiets vind ik altijd wel leuk bij jongens.
http://www.hm.com/nl/product/99092?article=99092-B
Gewoon een zwarte wat langere jasStaat volwassen ook.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://shop.g-star.com/JA(...)e-WFS-nl_NL-EUR.html
Deze is wel leuk.
Peanuts.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:23 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Inderdaad.
WAT 260 EURO DAFUQ JONGENS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je met merken hè. Ik heb trouwens wel echt een dure smaak 100% van de tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:25 schreef Lorrelies het volgende:
Jezus man, ik zou echt nooit meer dan 100 euro voor een jas uitgeven, en dat vind ik al veel
Je hebt ook leuke voor 60 of 70 euro
Die brie is een beetje off.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen smaakt ei met bacon en brie goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van een vuilniszakkenjas
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:35 schreef mar456 het volgende:
[..]
+ [ afbeelding ]
+ [ afbeelding ]
Maakt het stereotype VMBO'er..
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Brie-bacon-ei: niet doen, jongens. Niet aan te raden.
]quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Brie-bacon-ei: niet doen, jongens. Niet aan te raden.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha ik lees je ondertitel nu pasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:05 schreef Flodder450 het volgende:
Wees blij Aldie, ik heb gisteren een bord overmidden ge-magnetron'd
We wonen in een dorp met 5000 inwonersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ja het is nu wel duidelijk dat jullie in een stad wonen
Ik woon in een dorp met 900 inwoners, alle dorpen die rond die van mij liggen, is ook ongeveer zoveel, hoewel appingedam en delfzijl met elk 12k ofzo best groot zijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:19 schreef Mordecai het volgende:
[..]
We wonen in een dorp met 5000 inwoners
Gebruik tinypic ofzo manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:24 schreef Mordecai het volgende:
Company of Heroes blijft een toffe game
[ http://img144.imageshack.us/img144/9168/pgvariationsxh3.jpg (copy/paste deze link) ]
Edit: ondanks de [img]gevallen maakt hij er geen plaatje van
Idd. Alleen was er ontzettend slecht in.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:24 schreef Mordecai het volgende:
[ http://img144.imageshack.us/img144/9168/pgvariationsxh3.jpg (copy/paste deze link) ]
Gebruik imgur.comquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:24 schreef Mordecai het volgende:
Nee slomer danquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Alsnog sneller dan 61% van Nederland
Natuurlijk. Je moet toch iets hebben om mee op te scheppen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:21 schreef Lorrelies het volgende:
Iedereen weer die internetsnelheid dingen posten![]()
Ik vind het ook prima zoals ik nu heb.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:23 schreef Lorrelies het volgende:
Awwww. Boeie, internet is internet hoor vind ik
Alleen als je echt heel traag hebt dan is dat wel vervelend...
Glasvezel en 14msquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:15 schreef Timwonnacott het volgende:
Zonder glasvezel, amateurs![]()
[ afbeelding ]
Heb al glasvezel sinds het begin. Bij ons werd het als eerste aangelegd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Sta op wachtlijst voor deze...
http://forum.kpn.com/t5/N(...)svezel-op/ba-p/11931
Hoeveel kost dat wel niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Sta op wachtlijst voor deze...
http://forum.kpn.com/t5/N(...)svezel-op/ba-p/11931
Moet je t kopen, als de eckte bazen hierquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:32 schreef Qaox het volgende:
Ik wil ook mee doen maar hoe moet dat
Ik snap er niks van. Heb de early betas gespeeld maar dit is nieuw voor me
Edit: probeerde het IP uit de OP, krijg ik user not premium error :/
He haha de whiskey stroomt echtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:40 schreef MineraalWater het volgende:
Zeg aldie heb jij deze ook niet?
[ afbeelding ]
Moet je die shit tegenwoordig kopen joh? Met de beta's hoefde dat nog nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Moet je t kopen, als de eckte bazen hier
Je hoeft het niet te kopen. Alleen dan kun je ook niet op de servers hier spelen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:47 schreef Qaox het volgende:
[..]
Moet je die shit tegenwoordig kopen joh? Met de beta's hoefde dat nog niet
Dat kun je schijnbaar ook uit zettenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te kopen. Alleen dan kun je ook niet op de servers hier spelen.
Dat doe je handmatig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:51 schreef maurisioo het volgende:
Kijk mijn PI hij doet de hele tijd zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja je kan het uit zetten, wil je op mijn server?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:52 schreef Qaox het volgende:
[..]
Dat kun je schijnbaar ook uit zettenMaargoed. Moet je het écht kopen of is er ook een workaround?
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja je kan het uit zetten, wil je op mijn server?
Surprise Budtzeksquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:51 schreef maurisioo het volgende:
Kijk mijn PI hij doet de hele tijd zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is je ign, DM maarquote:
Nou, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:59 schreef bobbernaut het volgende:
OMG OMG IK HAD IEMAND OP MIJN SERVER!
MAAK EEN MINECRAFTMOD!quote:
chestbrah?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:16 schreef quer het volgende:
Iedereen die man boobs heeft, kom op de server van ALDIEWILLENVAREN nog iets
Mee eensquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:16 schreef quer het volgende:
Iedereen die man boobs heeft, kom op de server van ALDIEWILLENVAREN nog iets
Daar begin ik niet aan zonder hulp. Hulp is nog niet gevonden.quote:
Wow nice !quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:46 schreef -Datdus- het volgende:
Een aantal van mijn website headings:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oww hij zat eerst bij tweakcraft maar die is van bukkit naar mojang gegaan dacht ik.quote:
quote:Erik 'Grum' Broes is a game developer at Mojang AB. He was originally hired to develop the official modding API and maintain the Minecraft server. In August of 2012, his duties were broadened, to include general game development.
He is an administrator of the Dutch Minecraft server Tweakcraft.net - one of the biggest Dutch-community servers within Minecraft.
Nou dat valt wel mee volgens mijquote:Erik 'Grum' Broes is a game developer at Mojang AB. He was originally hired to develop the official modding API and maintain the Minecraft server. In August of 2012, his duties were broadened, to include general game development.
He is an administrator of the Dutch Minecraft server Tweakcraft.net - one of the biggest Dutch-community servers within Minecraft.
Ik wou zeggen.. Ik weet niet hoeveel nederlandse servers er zijn maar mFok doet het toch wel goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:36 schreef Mender het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee volgens mij
Zitten nu 8 spelers op, en meestal niet veel meer. Mfok heeft er 23 atm.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:28 schreef Mender het volgende:
Waarom zijn smileys eigenlijk altijd geel?
Omdat de crew van Fok! net de NS is, nooit op tijd entzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:28 schreef Mender het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:28 schreef Mender het volgende:
Harvey Ross Ball:quote:That's how it was first made. The first person to come up with the smiley faces was a guy named Harvey Ross Ball, a graphic artist from Massachusetts. If I recall correctly, a company employed him to come up with something that would boost the morale of its employees. The smiley face was popularized by two brothers, Bernard and Murray Spain, who were in the business of making would-be fad items. Like any meme, it maintained the original "scheme" (including color), even if there were small variations on the same idea. That's why it's usually yellow.
Iemand maak dit zn ondertitel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Omdat de crew van Fok! net de NS is, nooit op tijd entzo
hij is zeker dood?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[..]
Harvey Ross Ball:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[..]
Harvey Ross Ball:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:40 schreef tuut-chips het volgende:
Zijn er trouwens Nazi Zombies-liefhebbers aanwezig hier?
BAAS!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:41 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil Nacht der Untoten nabouwen in Minecraft
Ahhhhh, je mist mequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:25 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb Lor vandaag nog niet zien posten.
en het grappige is eigenlijk, dat kanker al te genezen is, maar dat die techniek niet wordt vrijgegevenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die lopen tegen kanker enzo, die slaan dus echt nergens op. Voor die ziekten trekt de industrie al lompe miljarden aan researchbudget uit, loop dan voor onbekende ziektes
bron?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en het grappige is eigenlijk, dat kanker al te genezen is, maar dat die techniek niet wordt vrijgegeven
Paron, ik bedoelde behandelmethodes, niet de genezingmethodequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
bron?
ik geloof best dat er betere behandel methodes zijn (en niet worden vrijgegeven), maar absoluut niet dat het al te genezen is
Ik ben graag realist. Als patenten worden vrijgegeven loont het voor bedrijven niet meer om medicijnen voor obscure ziektes te ontwikkelen, omdat de concurrent dan het kant en klare medicijn voor een fractie van het geld kan verkopen omdat ze geen research terug hoeven te verdienen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie is pro farmaceutische industrie, inb4 leuke discussie
http://www.laruta.nu/blog(...)d-voor-andere-landenquote:Brazilië heeft zich in 1996 toegelegd op het gratis verspreiden van ARV’s aan alle mensen die HIV positief zijn. Om dit te realiseren heeft Brazilië zich toegelegd op de locale productie van medicijnen. Hiermee ondermijnde het de internationale patenten van grote farmaceutische bedrijven die tegen hoge prijzen de ARV’s importeerden. De overheid van de Verenigde Staten zag naar aanleiding hiervan reden om in 2001 Brazilië aan te klagen bij de Wereld Handelsorganisatie (WHO). De WHO verklaarde echter later dat jaar dat de naleving van patenten overheden er niet van mocht weerhouden de gezondheid van de eigen bevolking te beschermen. De VN Commissie van Mensenrechten verklaarde dat jaar dat de toegaan tot ARV’s een universeel mensenrecht was.
Maar als alle landen dat doen, dan investeren beleggers dus mooi niet meer in nieuwe, betere Aids-remmers. Brazilië had de medicijnen gewoon moeten kopen, dat geld hebben zequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://www.laruta.nu/blog(...)d-voor-andere-landen
imho staan mensenrechten heel wat hoger dan de portefeuille van een of andere belegger.
Eerste MMO die ik heb gespeeld en dan ook echt lang heb gespeeld.quote:
DAT ZIJN DE ECKTE ECKTE!quote:
ditquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef Lorrelies het volgende:
Ja, ik dacht, dat is handig voor als ik onderweg benMaar ze waren niet echt lekker.
Deze zijn wel echt zo lekkerMaar wel slecht, allemaal smaakversterkers en zo
[sub]maar boeie, ik eet ze niet elke dag[/sub]
Tbh, als ik te lang moet wachten breek ik zo stuk noodles af en eet t gewoon zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Misschien zijn ze alleen maar lekker door de smaakversterkers
JE BENT EEN HOMO ALS JE IN 0321 WOONTquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik rock nu L-city, 0320 city bitch
Allemaal paupertjes te zien
Wat een domper vergeleken met 0321
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |