10 euro!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:19 schreef Tegan het volgende:
Bij hoeveel euro krijg je zo'n superdier? Ik had er geen en 16 euro.
volgens mij had ik te veel bonusquote:
Nou waar slaat die op? Ze heeft een kindje nodig om speech2text te verneuken ofzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Meisjesdingen deze keer. Maar mijn nerdige dingen zijn onderweg vanaf DX
.
[..]
Eh?
neeeeeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou waar slaat die op? Ze heeft een kindje nodig om speech2text te verneuken ofzo?
Waarom vraag ik of die klopt. Aangezien ik het niet begrijp
Dacht ook van ze wil een oudere stem dus kindje maken maar ze kan dus niet zwanger worden ofzo.. dat was mijn 2e optie..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeej
ik ben geen nerd en zelfs ik snap hem!
ook nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dacht ook van ze wil een oudere stem dus kindje maken maar ze kan dus niet zwanger worden ofzo.. dat was mijn 2e optie..
wat doe je eigenlijk? voor werk bedoel ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke hmm. Te hoog gegrepen voor mij dan
Topmodelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk? voor werk bedoel ik
oh nou dan is het prima toch? dan hoef je ook niets te snappenquote:
Nee doe ik dus goed. Ik moet alleen weten hoe ik Chrystal drink en Gucci draag in Parijs. Hoe ik gouverneurs aanspreek en celebrities. Hoe ik met Obama om 1 tafel kan zitten en kan praten over het kledingbeleid van het Witte Huis enzo... no biggy inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nou dan is het prima toch? dan hoef je ook niets te snappen
Ja want dat zijn de dingen die Obama bezig houdenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee doe ik dus goed. Ik moet alleen weten hoe ik Chrystal drink en Gucci draag in Parijs. Hoe ik gouverneurs aanspreek en celebrities. Hoe ik met Obama om 1 tafel kan zitten en kan praten over het kledingbeleid van het Witte Huis enzo... no biggy inderdaad
Nou ja hij moet niet in zijn vieze tuinkleding op tv komen toch? Dus ja dan geef ik hem wat praktische tips en keuze uit verschillende eigen creaties (heb naast het topmodel zijn ook een eigen modelijn namelijk)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja want dat zijn de dingen die Obama bezig houden
zwaar hoor
Wij insyders noemen het Chrystal omdat de Y luxer staat.. is iets voor insyders, you wouldn't knowquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
En ik zou het voortaan cristal noemen
het staat altijd beter als je weet hoe het heet
Oke ja genoeg gelachen. Februari beginnen met het laatste jaar van mijn studie. Nu verder vrij weinig qua werk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
all fun and games maar wat doe je nou echt?
waarom pas in februari? en in welke richting is de studie? of welke studie als je dat wil zeggenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja genoeg gelachen. Februari beginnen met het laatste jaar van mijn studie. Nu verder vrij weinig qua werk.
ook studerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat doe jij in het echt rabarbertje?
Communicatiesystemen aan het HBO. En pas dan omdat de langstudeerdersboete te laat is afgeschaft voor mij om in september in te kunnen stromen nog. En ik wou wel die zekerheid, dus heb gewacht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom pas in februari? en in welke richting is de studie? of welke studie als je dat wil zeggen
hmm kut manquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Communicatiesystemen aan het HBO. En pas dan omdat de langstudeerdersboete te laat is afgeschaft voor mij om in september in te kunnen stromen nog. En ik wou wel die zekerheid, dus heb gewacht.
ik doe een bachelor en een master allebei in onderwijsquote:
Ja het is wat het is. Ben er wel blij om dat hij alsnog weg is in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm kut man
ik bedoel dat je door dat gesteggel met die boete nu een half jaar hebt moeten stoppen
terwijl hij ook meteen weer van de baan was zeg maar
Oke goed bezigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe een bachelor en een master allebei in onderwijs
Ja wil je trendy jasje kopen? 100 euro via western union maar.. normaal 500quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:09 schreef Barbusse het volgende:
Oi, Hiergaanwedan, heb jij een eigen kledinglijn?
ja snap ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja het is wat het is. Ben er wel blij om dat hij alsnog weg is in ieder geval.
Laat eens zien wat je hebt dan, wil ik wel eens zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja wil je trendy jasje kopen? 100 euro via western union maar.. normaal 500
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat eens zien wat je hebt dan, wil ik wel eens zien.
Nice, maar niks voor mij, sorryquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechts één jasje uit de collectie
Dank je, maar nee dank jequote:
Die is al 10 jaar over datumquote:
Ze is wel heel goed met haar keel.quote:
Echte liefde.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez wat een ongelukkig koppel net in man bijt hond "ja je bent al 45 jaar samen he dus dan doe je het er maar mee"
Goed om te horenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Erg tof!Wel te kort. Motivatie is nog steeds matig.
Mooi!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed om te horen![]()
Was jaloers weet je? Serieus jaloers
Nu? Boodschappen?quote:
af en toe vraag ik mij af of jullie wel in het zelfde huis wonenquote:
Het huis is groot genoeg om elkaar dagen niet te zien als we zouden willen. Maar dat willen we niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
af en toe vraag ik mij af of jullie wel in het zelfde huis wonen
Waarom denk je dat we dat doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
af en toe vraag ik mij af of jullie wel in het zelfde huis wonen
Zekers... Je had al weggestopt dat ik veldkaarten heb en jij niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Q. het volgende:
Air, nog naar Radiohead volgende week zondag?
Ik kan lekker zitten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zekers... Je had al weggestopt dat ik veldkaarten heb en jij niet?
Je hebt er inmiddels vrede mee?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef Q. het volgende:
Ik kan lekker zitten.Note to self: verrekijker / telescoop meenemen.
Ik heb ze wel vaak genoeg van heel dichtbij gezien. Ik overleef het wel. Annie mag je houden.quote:
Hij doet morgenochtend boodschappen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
bier voor haar man halen, zoals het hoort toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Airquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zekers... Je had al weggestopt dat ik veldkaarten heb en jij niet?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij doet morgenochtend boodschappen.jij hebt de broek aan en hij de schort. heb je goed gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godt! Hoe is het met jou dan? Ik mis je.quote:
Missen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Godt! Hoe is het met jou dan? Ik mis je.
Waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Missen?Ik ben er nog hoor.
En het gaat heel goed. Net terug van vakantie.
Hoe is het daar?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt de broek aan en hij de schort. heb je goed gedaan.
Top. Erg inspirerend. Heel vriendelijk ook nog eens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Hoe was Jordanië? Staat ook nog op m'n lange lijstje
Oh ja peru hoe kon ik het vergeten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Peru. Ook tof. Ben eens dagje in Jordanie geweest, was ook tof.
Ja, als in 'een leegte ervaren'.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:08 schreef Godtje het volgende:
Missen?Ik ben er nog hoor.
En het gaat heel goed. Net terug van vakantie.
Hoe is het daar?
10 dagen en zat. Hier geregeld en het is een vrij standaard rondje. Je zit ook binnen 4/5 uur van de ene kant van het land naar de andere kant.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang ben was je in Jordanië en was dat lang genoeg? Zelf geregeld of via een reisbureau?
Soms moet je de hoge bomen snoeien zodat er ruimte is voor nieuw gewas. Anders pikken alle hoge bomen het zonlicht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, als in 'een leegte ervaren'.
Alles goed hier enzo!
petra gezien neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
10 dagen en zat. Hier geregeld en het is een vrij standaard rondje. Je zit ook binnen 4/5 uur van de ene kant van het land naar de andere kant.
Wij hebben zelfs 2 nachten verlengd vanwege strand wensen en de 10e dag was alleen naar het vliegveld rijden.
Petra was top en erg indrukwekkend (zoals wij het hebben gedaan voor ons). En dat was het pad af en op naar de high sacrifice. Dus echt boeiend mede door de mooie fysieke inspanning.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
petra gezien neem ik aan?
wat vond je er van?
je bedoeld dat je dan niet verder loopt als de treasury?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Petra was top en erg indrukwekkend (zoals wij het hebben gedaan voor ons). En dat was het pad af en op naar de high sacrifice. Dus echt boeiend mede door de mooie fysieke inspanning.
Alleen over het pad had ik een stuk minder gevonden.
Nope.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja peru hoe kon ik het vergeten.
Was jij ook in costa rica geweest?
De normale/oudere mensen lopen gewoon door de ingang lang het theater richting museum en dan met soms flinke moeite of zelfs een ezel naar boven bij de Ad Deir.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bedoeld dat je dan niet verder loopt als de treasury?
ik heb het in het donker voor het eerst gedaan, dat was wel enorm cool
oh zoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
De normale/oudere mensen lopen gewoon door de ingang lang het theater richting museum en dan met soms flinke moeite of zelfs een ezel naar boven bij de Ad Deir.
Wij zijn bij het theater naar links gegaan naar de high sacrifice. Dat is een klim van een uur de berg op.
En dan via de andere kant naar beneden in totaal een wandeling van 3 uur door de achterliggende landen. Letterlijk 2 andere tegen gekomen.
Dan weer uitkomen bij museum en weer een uur omhoog bij Ad Deir. We waren gesloopt.
En dan nog de rest terug over het normale pad met de ezels en kamelen
Zeker de moeite waard. Heel duur geworden maar was toch indrukwekkender dan van tevoren verwachtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh zo
ik heb daar ook zo veel rondgewandeld dat ik een zonnesteek had![]()
dat was wel kut, maar ook wel de moeite waard zeg maar
Er wonen ook mensen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Ook natuur! Maar dat is ook wel het einde van het vergelijk
zeker doen. Zo heerlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Er wonen ook mensen.Maar dat was ook heel erg tof. Blijf er bij dat China het meest indrukwekkend was, ook vanwege de culturele verschillen. En eerste keer echt ver weg natuurlijk. Voor volgend jaar heb ik nu Vietnam + Laos + Cambodja op de korrel.
Het hele land kopen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Sparen voor Canadamaar eerst een keuken en een badkamer.
Ongeveer ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk jaar in dezelfde periode ga je weg?
Denk dat het dan oktober wordt, anders is het misschien nog net iets te warm. Eens kijken hoe het uitkomt met het reis-aanbod.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goeie periode ook voor die landen. Iets later misschien nog... okt/nov
Te warm? Kan dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Denk dat het dan oktober wordt, anders is het misschien nog net iets te warm. Eens kijken hoe het uitkomt met het reis-aanbod.
Teeg!quote:
Hoe issie?quote:
Alles top!quote:
Jij kan het echt alleen maar over seks hebben he.quote:
Ow.quote:
En over computersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan het echt alleen maar over seks hebben he.
Dat doe je maar met KT. Ik kies voor de seks dan maar.quote:
quote:
Dat is primaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe je maar met KT. Ik kies voor de seks dan maar.
Great.quote:
Ik vind 't overigens wel het beste boek van Mo Hayder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:06 schreef Tegan het volgende:
Poeh, gelukkig maar. Anders wist ik eng veel van je.
quote:
Ja ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik dacht welke ik besteld had
sorry
T.quote:
Iedere keer als ik jou zie moet ik denken aan mijn kapotte PlayStation.quote:
Daar zou ik ook verdrietig van worden!quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere keer als ik jou zie moet ik denken aan mijn kapotte PlayStation.
Dat lijkt mij ook jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is het raar om een foto van een broer te zien die je al meer dan 20 jaar niet hebt gezien.
Lijkt veel op mijn vader, niet positief voor hem, als er al iets positiefs was.Maar toch even vreemd.
Welkom bij 70% van de stellenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez wat een ongelukkig koppel net in man bijt hond "ja je bent al 45 jaar samen he dus dan doe je het er maar mee"
whoa jij leest ver terug!quote:
Dat gevoel heb ik bij 70% van de wereldbevolking. Het is dus niet voorbehouden aan stelletjes.quote:
oeh is daar een linkje van?quote:
Goede reddingquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien (uiteraard) CL zei het
Van vrouwenverslinder?quote:
Wie weet hoeveel vrouwen opgewonden raken van Life and cooking. Misschien is het dan wel gewoon voorspel. Al vraag ik mij af of die vrouwen in de doelgroep van Godt vallen.quote:
Werd je er geil van?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:59 schreef CherryLips het volgende:
O kak, nu heb ik toegegeven dat ik L&C heb gekeken
Ja maar dat geeft niet want jouw imago kan dat prima hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Nice, zo'n compliment wat prima kan fungeren als belediging.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar dat geeft niet want jouw imago kan dat prima hebben
Geleerd van de meesterquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice, zo'n compliment wat prima kan fungeren als belediging.
Was het leuk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Diezelfde Godt?quote:
Je icon, leg uit. Lawrence, wrom?quote:
Jordaniëquote:
Maar blijft de vraag waarom Godt dat uit wil dragenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jordanië
daar bracht de beste man zijn dagen door
en daar is de film gemaakt
oh ik wist niet dat we iets uitdroegen met onze UIquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar blijft de vraag waarom Godt dat uit wil dragen
Haar vrouwtje, ijzersterke vrouw?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat we iets uitdroegen met onze UI
wat wil jij uitdragen dan met je vrouwtje?wat draagt mijn pony uit?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haar vrouwtje, ijzersterke vrouw?
Jouw plaatje? Lief meiske.
quote:
hmm, is dat nog leesbaar op 100x100?quote:
ik denk dat mensen, in combinatie met je posts, de strekking wel snappen hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, is dat nog leesbaar op 100x100?
Ik denk dat alleen 'watje' nog leesbaar is.quote:
Call of Duty?quote:
klopt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen 'watje' nog leesbaar is.
Kleurt ook prima bij het 'geslacht' symbool naast je UI.quote:
Die editie is er nog niet he?quote:
Ow ja, MW. Is wist dat het CoD niet was die je de laatste tijd zoveel speelde. Ik kon mij alleen niet meer bedenken wat het dan wel was.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:05 schreef Godtje het volgende:
Die editie is er nog niet he?![]()
Bijna een nieuwe. Nu bezig met Rocksmith en nog MW3
Maar zeer weinig tijd om te spelen.
MW is CoDquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow ja, MW. Is wist dat het CoD niet was die je de laatste tijd zoveel speelde. Ik kon mij alleen niet meer bedenken wat het dan wel was.
Niet mijn soort spel, maar dat is inmiddels wel duidelijk.quote:
dat is dan weer niet erg 'ik', daar let ik doorgaans niet erg op. Is dat niet het verkeerde statement dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kleurt ook prima bij het 'geslacht' symbool naast je UI.
Razend snelle reflexen, doorzettingsvermogen en tactisch inzicht zijn niet je punten?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet mijn soort spel, maar dat is inmiddels wel duidelijk.
Mijn inschatting is dat het watje de aandacht voldoende afleidt van de details.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:09 schreef JoeBravo het volgende:
dat is dan weer niet erg 'ik', daar let ik doorgaans niet erg op. Is dat niet het verkeerde statement dan?![]()
1 en 3 niet, 2 wel, maar niet bij gamen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:10 schreef Godtje het volgende:
Razend snelle reflexen, doorzettingsvermogen en tactisch inzicht zijn niet je punten?
Helaas!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1 en 3 niet, 2 wel, maar niet bij gamen.
Het is niet voor niks dat jij mijn Uncharted 1 hebt. Daar gaat het bij mij al mis.quote:
Unchartedquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat jij mijn Uncharted 1 hebt. Daar gaat het bij mij al mis.
We delen de liefde voor GTA.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:13 schreef Godtje het volgende:
Uncharted![]()
Volgens mij hebben wij inderdaad een compleet andere game smaak.
Pheno weet het!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We delen de liefde voor GTA.Ik hoop in stilte dat deel V dit jaar nog uitkomt. Prima game voor de donkere wintermaanden.
Nee, denk het nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We delen de liefde voor GTA.Ik hoop in stilte dat deel V dit jaar nog uitkomt. Prima game voor de donkere wintermaanden.
neem toch maar het zekere voor het onzekere.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat het watje de aandacht voldoende afleidt van de details.
Dat straalt je UI niet echt uit. Die lijkt nog erg in de war te zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
neem toch maar het zekere voor het onzekere.
veel beter inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
neem toch maar het zekere voor het onzekere.
Denk je het, of weet je het maar mag je niet zeggen dat je het weet?quote:
Ik pas deze vraagquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je het, of weet je het maar mag je niet zeggen dat je het weet?
Thanks voor de bevestiging in de DM.quote:
precies de juiste uitstraling dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat straalt je UI niet echt uit. Die lijkt nog erg in de war te zijn
Doet mijn dm het dan eindelijk weer?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks voor de bevestiging in de DM.
Met de meuk die ik thuis heb is het alleen irritant dat je al hevige spoilers krijgt. Zo ook een andere game die in november uitkomt. Aan de ene kant tof dat je al een preview mag spelen thuis op de bank in alle rust, aan de andere kant zijn ze vaak niet af, dus daar zit je dan: wachtend op de volledige versiequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef Godtje het volgende:
GTA! is echt tof dan tof inderdaad. Dat dan weer wel.
GT5 viel me ook alles mee. Helaas moest ik hem weer inleveren
AC3?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de meuk die ik thuis heb is het alleen irritant dat je al hevige spoilers krijgt. Zo ook een andere game die in november uitkomt. Aan de ene kant tof dat je al een preview mag spelen thuis op de bank in alle rust, aan de andere kant zijn ze vaak niet af, dus daar zit je dan: wachtend op de volledige versie
Nee, die niet. Rocksmith heb ik zaterdag gehaald, die is ook tofquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
AC3?![]()
Weet nog niet of ik ga kopen. De setting spreekt mij weinig aan en nu al nauwelijks tijd voor RockS en CoD
The Sims.... ik kijk nog liever life and cookingquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die niet. Rocksmith heb ik zaterdag gehaald, die is ook tof
Ik ga nu maar eerst reallife The Sims spelen: huishouden moet gedaan worden
Simcity trouwens al gespeeld? Zag er welheel tof uit!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die niet. Rocksmith heb ik zaterdag gehaald, die is ook tof
Ik ga nu maar eerst reallife The Sims spelen: huishouden moet gedaan worden
ja hoor: http://games.fok.nl/preview/562905/1/1/100/simcity.htmlquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Simcity trouwens al gespeeld? Zag er welheel tof uit!
Waarom kijk jij die crap?quote:
Het heet tegenwoordig blijkbaar Life 4 youquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Hmmz. Oke. Ik geef je t voordeel van de twijfelquote:
Een vriend van me had 2 jaar geleden eens een keer gereageerd op dat programma, dat ie wel eens een uitzending wilde bijwonen. Dan kom je in een bestand of zo, en ineens kreeg ie 2 jaar na dato een mail. En dan mag je mensen meenemen, dus we waren er met z'n 4-en heengegaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Antwoord ontwijken en niet verder lezen
En was het leuk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een vriend van me had 2 jaar geleden eens een keer gereageerd op dat programma, dat ie wel eens een uitzending wilde bijwonen. Dan kom je in een bestand of zo, en ineens kreeg ie 2 jaar na dato een mail. En dan mag je mensen meenemen, dus we waren er met z'n 4-en heengegaan.
Kijk dat hele programma nooit, maar collega waarschuwde me al dat ze foto's van facebook plukken, van mensen in t publiek. Toen ik daar aankwam en ze zeiden "Wil jij op stoel 23 gaan zitten" toen voelde ik al nattigheid en wilde ik al omdraaien
Wat deden ze dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een vriend van me had 2 jaar geleden eens een keer gereageerd op dat programma, dat ie wel eens een uitzending wilde bijwonen. Dan kom je in een bestand of zo, en ineens kreeg ie 2 jaar na dato een mail. En dan mag je mensen meenemen, dus we waren er met z'n 4-en heengegaan.
Kijk dat hele programma nooit, maar collega waarschuwde me al dat ze foto's van facebook plukken, van mensen in t publiek. Toen ik daar aankwam en ze zeiden "Wil jij op stoel 23 gaan zitten" toen voelde ik al nattigheid en wilde ik al omdraaien
Was in Hilversum, Media Park.quote:
Dan zoeken ze dus facebook of zo af voor een beschamende foto van iemand uit het publiek en die latenze dan gezellig aan heel nederland zien met een camera op je knar en een microfoon onder je kun, en dan mag je de foto ff uitleggen.quote:
Wat kansloos zo'n item. En een goede reden om je Facebook gewoon dicht te houden voor niet-vrienden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Dan zoeken ze dus facebook of zo af voor een beschamende foto van iemand uit het publiek en die latenze dan gezellig aan heel nederland zien met een camera op je knar en een microfoon onder je kun, en dan mag je de foto ff uitleggen.
Mijn uitleg was simpel: Carnaval
Mag ik?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig staan er op mijn facebook geen beschamende foto's.
Dat heb ik. Dus ik vraag me dan ook af hoe ze er aan komen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kansloos zo'n item. En een goede reden om je Facebook gewoon dicht te houden voor niet-vrienden.
Ach als ik 'm echt zo beschamend vond dan had ik hem er natuurlijk nooit zelf opgezet. Maar het was wel alleen voor vrienden en niet voor heel Nederland. Vandaar dat mijn facebook ook dichtstaat verder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig staan er op mijn facebook geen beschamende foto's.
FF gechecked voor je. Ik kan al je foto's gewoon zien, terwijl wij geen vrienden zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Dat heb ik. Dus ik vraag me dan ook af hoe ze er aan komen.
Was wel een foto van 3 jaar geleden, dus misschien dat ie toen nog niet dicht stond en dat dan nog ergens vindbaar is?
Wat dacht je van die foto van jezelf bij het Vrijheidsbeeld? Of dat je blaast voor een ijsje? Of in die kerk? Of...quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kansloos zo'n item. En een goede reden om je geen Facebook gewoon dicht te houden voor niet-vrienden te hebben.
Zo genant zijn die nou ook weer niet. het is genanter dat ik echt de hele tijd hetzelfde shirtje aan heb.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van die foto van jezelf bij het Vrijheidsbeeld? Of dat je blaast voor een ijsje? Of in die kerk? Of...
Daar wilde ik nog geeneens over beginnen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Zo genant zijn die nou ook weer niet. het is genanter dat ik echt de hele tijd hetzelfde shirtje aan heb.
Als je vrienden hebt, is Facebook wel makkelijk om ff snel wat te plannen of dingen te delen enzo.quote:
Hm.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je vrienden hebt, is Facebook wel makkelijk om ff snel wat te plannen of dingen te delen enzo.
Heb de instellingen gekeken en die stana toch ECHT op "alleen vrienden".quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF gechecked voor je. Ik kan al je foto's gewoon zien, terwijl wij geen vrienden zijn.
Goh, slim opgemerkt!quote:
Nu kan ik geen foto's meer zien bij jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Heb de instellingen gekeken en die stana toch ECHT op "alleen vrienden".
Heb net wel ff de optie "ook geldig maken voor oudere berichten" aangezet, want dat was nog niet gedaan.
Dan kon je waarschijnlijk eerst alleen de oude foto's zien, van voordat die privacy instellingen zijn aangepast. Verklaart ook waarom ze met een foto van 3 jaar geleden aan kwamen zettenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu kan ik geen foto's meer zien bij jou.
Int kader van beter laat dan nooit: goed! Ik ben alleen veranderd van woest aantrekkelijk in walrus...quote:
Ohnoesquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Int kader van beter laat dan nooit: goed! Ik ben alleen veranderd van woest aantrekkelijk in walrus...
Komt wel weer terug. No worries, milf in the making.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mn taille is weg... foetsie... verdwenen!!
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Int kader van beter laat dan nooit: goed! Ik ben alleen veranderd van woest aantrekkelijk in walrus...
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:
Je meurt ook uit je bek?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze ruikt nu helemaal naar visquote:
Gewoon de riem wat strakker trekken en dan komt er zo een muffin-top boven en een dikek reet onder en dan lijkt er een soort van taille te zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mn taille is weg... foetsie... verdwenen!!
Oh ja, het is weinig ontwikkeld, dat is ook zoquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Och ja, alleen metallica staat leuk op een podium
Dan heb je best wel een bekrompen en weinig ontwikkelde geest als je alle toneel over 1 kam scheert en maar "ziek" vindt
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, het is weinig ontwikkeld, dat is ook zo.
net als kunst, als je een vlak met 2 kleuren geen kunst vindt ben je maar dom.
Oke, dus ALLE toneel is amateuristisch geneuzel?quote:Toneel is gewoon amateuristisch geneuzel. Anders kwam er wel een hond naar kijken, maar nee, we doen lekker elitair in een C-productie.
Neuh. Ik "ken" je.quote:
Goed zoquote:
Weet ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik heb een theaterscharrel, werkt bij een groot theatergezelschap, gaat 2-3 keer per week naar theater en ik vind het allemaal geneuzel wat ze ziet, maar goed, ik pest je maar hoor.
Nergens goed voor, kost alleen maar tijd.quote:
Daar krijg ik ook jeuk vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Het heeft ook wel te maken met dat ik wel eens meegegaan ben naar afterparties en borrels met theatermensen, man man man wat lopen die allemaal gewichtig en elitair te doen, met een minachting voor alles en iedereen. Dat knapt echt enorm af.
Jaquote:maar verder heb je wel gelijk hoor, en dat wist je ook wel.
Een grote minachting voor de mensen die wel productieve leden van de samenleving zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:14 schreef HeatWave het volgende:
man man man wat lopen die allemaal gewichtig en elitair te doen, met een minachting voor alles en iedereen. Dat knapt echt enorm af.
Als je onder productie verstaat "een blok hout maken of een computer of zo" dan wel jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Een grote minachting voor de mensen die wel productieve leden van de samenleving zijn.
Niks veranderd dus ten opzichte van een jaar geleden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
Dat beweer ik niet, maar de verontwaardigdheid als ze geen subsidie meer krijgen is lachwekkend, het boeit blijkbaar niemand, dat is volgens hen natuurlijk omdat de domme massa het allemaal niet snapt, maar dat is dan jammer. Er is blijkbaar geen markt voor. Leuk dat je het zelf zo belangrijk vindt, die mening deelt men nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je onder productie verstaat "een blok hout maken of een computer of zo" dan wel ja
Want waarom zou entertainment maken nuttelozer zijn dan bv de boekhouding doen of reclame maken?
sommige dingen zijn goed voor de bevolking, of daar nou markt voor is of nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet, maar de verontwaardigdheid als ze geen subsidie meer krijgen is lachwekkend, het boeit blijkbaar niemand, dat is volgens hen natuurlijk omdat de domme massa het allemaal niet snapt, maar dat is dan jammer. Er is blijkbaar geen markt voor. Leuk dat je het zelf zo belangrijk vindt, die mening deelt men niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |