En daar is iequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik voel een TT aankomen...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef Mss het volgende:
Een van mijn vrienden dat verhaal ook heel enthousiast tegen mijn vriend vertellen, dat hij hem zo'n held vond dat het bed kapot gebatst was. Was het helemaal niet met mijn vriend.
Oepsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef Mss het volgende:
Een van mijn vrienden dat verhaal ook heel enthousiast tegen mijn vriend vertellen, dat hij hem zo'n held vond dat het bed kapot gebatst was. Was het helemaal niet met mijn vriend.
LOL!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef Mss het volgende:
Ermehgerd!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mss moet ook gaan haken
[ afbeelding ]
Hoee hoee hoee
En is het watquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja ik mocht toch die clinique even better eyes corrector testen? Nu kreeg ik nog een extragratis tube opgestuurd omdat ik de end survey had ingevuld
Het is heul fijn en ik krijg met dit weer ook vaker donkere kringen maar ik vergeet t steeds te gebruiken. Als ik er aan denk is het fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En is het wat? Of heb je nu gratiesch zooi?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:14 schreef Diconnected het volgende:
Loooooooooool lees ik een comment van m'n docent Proficiency bij een artikel van Lipglans
Ik had echt breed uit naast die vent gaan zitten met al m'n spullen half over hem heen. Eikel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En er zat een man hier in de (drukke) trein, lekker uitgebreid met z'n tassen en laptop verspreid over 2 stoelen, vraagt een meisje of ze zou kunnen zitten, zegt ie 'kun je geen andere plek zoeken, ik heb nogal veel spullen'![]()
Ehm, je kunt ze ook in het bagagerek leggen
Uiteindelijk heeft ie zuchtend en kreunend toch maar plek gemaakt
welken kleur??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:25 schreef Mss het volgende:
En een mooie sjaal voor bij mijn grijze jas.
Omnomnom bierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ben ik toch aan het bieren op het terras
Ik zat net bij de borrel in de koffieruimte met een flesje waterquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ben ik toch aan het bieren op het terras
Samen naar de kapper?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omnomnom bierIk morgen... En wou zo eik ook een pilsje pakken nog; maar besefte me net dat we om 19u afspraak hebben bij kapper dus toch maar niet
Jup ! Zelfde kapper; dus spreken bij zijn ouders af en dan knipt ze de hele familiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Samen naar de kapper?
Ik mag morgen weer
Zilver haar be gone!
Haha handig!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ! Zelfde kapper; dus spreken bij zijn ouders af en dan knipt ze de hele familie![]()
Mijn tante gaat sinds haar bruiloft ook naar dezelfde kapper als mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha handig!
Heb je ook meteen de familie weer gezien
Ik heb wel dezelfde kapster als mijn schoonmoeder maar kom haar er nooit tegen eigenlijk. Zou wel een keer grappig zijn!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Mss het volgende:
Dafuq, de fitting in mijn lamp is gewoon kapot gesprongen. En nu kan ik hem er dus niet uitschroeven...
Mja, best wel kut, want dat ding hangt boven mijn bed en ik heb geen zin in glas in mijn bedquote:
Nee snap ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, best wel kut, want dat ding hangt boven mijn bed en ik heb geen zin in glas in mijn bed.
Groot sociaal event, who knewquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te gaan
Beterschap Mirquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:59 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben verkouden en dus meteen keibelabberd, fail
you'd better!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te gaan
Gaan jij en BB naar dat Beursgebouw feestjequote:
Ik heb ze van Priemquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef Mss het volgende:
Waar downloadt iedereen ook alweer de ebooks?
ja, wil jij ook?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaan jij en BB naar dat Beursgebouw feestje?
Waarom de enneverserie pallet niet dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu zo'n kortingsbon gekregen, en dan zou hij rond de ¤30 komen te kosten. Want die anniversary gaat hem toch niet meer worden.
Beterschap!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:59 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben verkouden en dus meteen keibelabberd, fail
Die is niet meer te krijgen onder de $90quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom de enneverserie pallet niet dan?
Oooohquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Die is niet meer te krijgen onder de $90.
te duurrquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef Mss het volgende:
[..]
bummer!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:27 schreef Mss het volgende:
Mja, bij de Amerikaanse Sephora was hij nog te bestellen maar het liep constant vast bij mijn US contact.
We hadden daarstraks bij de borrel een nieuwe collega uit Singapore, die geen woordNederlands spreekt, geprobeerd uit te leggen wat voor feest dat is vanavond. De term Happy Hardcore snapte hij niet maar toen hij een liedje hoorde riep ie meteen "ah yes Aussie jumpsuit, Nike air max!"quote:
Wut?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel duur!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Als je dat nou gezegd had, dan had ik die 3 miljoen Sephora's gecheckt voor je op vakantiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:27 schreef Mss het volgende:
Mja, bij de Amerikaanse Sephora was hij nog te bestellen maar het liep constant vast bij mijn US contact.
Ohja, dat had wel gekund ja. Wel lief van jequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je dat nou gezegd had, dan had ik die 3 miljoen Sephora's gecheckt voor je op vakantie.
Het is op het terrein toch? Dan gewoon gaan. Je bent zo weer op je kamer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb vanavond een huisfeestje op het terrein hier. Nou zou ik met een huisgenoot gaan, maar die gaat nu toch niet. Twijfel alleen best wel of ik alleen durf te gaan.
Ja maar 7 euro entree. Omdat gratis drinken als je eenmaal binnen bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is op het terrein toch? Dan gewoon gaan. Je bent zo weer op je kamer.
Dan drink je 3 wijntjes achter elkaar en kun je snel slapen/vindt je het ineens wel gezelligquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar 7 euro entree. Omdat gratis drinken als je eenmaal binnen bent.
Maar als het dan niet gezellig is vind ik dat wel een beetje zonde van de 7 euro.
Ik wil wel graag, Maar durf niet zo goed...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Het klinkt alsof je allang bedacht hebt wat je doet bambi.
Gewoon doen danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil wel graag, Maar durf niet zo goed...
Geen idee. Ik vind het te duurquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef Dwyn het volgende:
Waar is die gouden topcoat dan te koop? Dat was toch exclusief ergens?
TD doet iets raars met de small box als het merendeel van de lakjes van CG is. Dan moet je dus gewoon weer mailen. Dat had ik ook met de elektropops.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:26 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb 8 lakjes en ik kan hem wel gewoon zien?
Op ebay staan er een hoop!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef Dwyn het volgende:
Waar is die gouden topcoat dan te koop? Dat was toch exclusief ergens?
Oh vreemd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
TD doet iets raars met de small box als het merendeel van de lakjes van CG is. Dan moet je dus gewoon weer mailen. Dat had ik ook met de elektropops.
Volgens mijn account de mijne uit 2010quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:33 schreef Mss het volgende:
Mijn vorige TD bestelling was een half jaar geleden![]()
En dat was niet eens een vol doosje voor mezelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mijn account de mijne uit 2010.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
IK BEN AL AAN T BESETELLENWLKERWELKRJWLEKWKLEJW
yessquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh gaat dat nu nog?uhm een opzoeken welke ik wilde
- On Her Majesty’s Secret Servicequote:
no probs, ik bestel ze!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
- On Her Majesty’s Secret Service
- Live and Let Die
- The Living Daylightszit nu mobiel dus ben een beetje langzaam
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Zo.... Meteen duidelijk waarom cif deze week zo ziek was. Wij hadden ook sleckten zalm (van de plus). Ergste is nog dat ze een kortingsticker precies op die eancode hadden geplaktik vond het al zo gek dat ze in reclame waren terwijl ze nog lang goed waren, maar dan ga je je wel afvragen of de supermarkt het niet al lang wist.......
![]()
Wat voor kortingssticker was het dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Zo.... Meteen duidelijk waarom cif deze week zo ziek was. Wij hadden ook sleckten zalm (van de plus). Ergste is nog dat ze een kortingsticker precies op die eancode hadden geplaktik vond het al zo gek dat ze in reclame waren terwijl ze nog lang goed waren, maar dan ga je je wel afvragen of de supermarkt het niet al lang wist.......
![]()
Dat risico kunnen ze echt niet nemenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ik lak gewoon meteen weerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:29 schreef Mss het volgende:
Oh ik was sowieso altijd mijn handen na het removen omdat ik vaak direct weer opnieuw lak.
Ja en de eerste vak waren twee modules ging wel goed en heb ik gehaald.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:49 schreef Mss het volgende:
Je bent nu ruim een jaar bezig toch? Hoeveel studiepunten heb je nu?
Ja daar was ik de eerste keer heel pissig omquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:58 schreef Mss het volgende:
Ja, het gaat ook gewoon beter als je er lekker in zit hoor. Dan krijg je meer zelfvertrouwen en kun je ook beter inschatten hoe je moet leren. Alleen heeft de OU toch die randomtentamens? Dus dat je altijd wel van die vragen over onbelangrijke dingen hebt.
Ja ze hebben gewoon honderden vragen in de database en dan worden daar vragen uitgekozen. Voor de inleiding waren het 60 vragen. Maar volgens mij werd er niets van bijvoorbeeld ieder hoofdstuk 4 vragen gesteld, dat is dan ook weer heel random.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:27 schreef Mss het volgende:
Ja een vriend van mij doet ook psychologie aan de OU en die zei dat er per hoofdstuk een X aantal vragen opgesteld zijn, en dat die iedere keer random een tentamen vormen.
MC vind ik nooit zo fijn, ik ga altijd twijfelen. Wij hebben altijd essaytentamens.
Ja maar ze was vanmiddag op het terras al aan het bieren he.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:50 schreef megamandy het volgende:
Wilde eerst typen dat ze misschien te zat was, maar het gaat over SQDie kan wel wat aan.
Oeeeehquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar ze was vanmiddag op het terras al aan het bieren he.
Misschien is ze dronken aan het batsen.
Wel redelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:50 schreef megamandy het volgende:
Wilde eerst typen dat ze misschien te zat was, maar het gaat over SQDie kan wel wat aan.
Je zal wel alvast slapen, maar slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:06 schreef Mss het volgende:
Ik ga nu wel slapen MM! Morgen staat de familie voor de deur. Fijne nacht nog!
Is het wel druk of is de helft van de zaal leeg?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:33 schreef bleiblei het volgende:
Nee hoor. Batsen gaat em niet worden vanaaf![]()
.
Nu al?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Terug nach hause met taxi ijsdraak
Ja hallo tot half 5 met darkraverquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu al?
Ok, ik moet ook maar eens gaan slapen
Eindhoven in gaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hallo tot half 5 met darkravernee bedankt
quote:
Pehehehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mss heb je die aflevering van deze week van teen mom gezien, die eindspecial dinges? das best leuk om te kijkenquote:
Nee, die stond gisteren nog niet op TPB.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mss heb je die aflevering van deze week van teen mom gezien, die eindspecial dinges? das best leuk om te kijken
okay! ik heb hem al gezien is wel leuk, ik vind die eps met dr drew nooit zo boeiend maar dit is anders!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, die stond gisteren nog niet op TPB.
die leveren heul geen Kindles naar der Niederlände jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Euh bij Amazon.de hebben ze kindle
Nee niet eens, gewoon brood. En niks over de datum ofzo... Maar kan ook dat de Griek van gisteravond nu zich aan het afbreken is zegmaar en ik zo gewoon moet kakkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat hebbie gegeten dan? Toch geen afgeprijsde zalm he?
Koffie! Goeden idee! Heb helaas geen sigaretten meer, die combo is killing voor den darmenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Gooi je er gewoon nog 2 eetlepels zonnebloemolie in, een bak pittige koffie, even flink schijten en je bent overal vanaf
Heeeeeeeerlijk is dat, zulks een opluchting
Dat lijkt mij echt irritantquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb geen galblaas meer, dus koffie, olie/vet en eigeel doet het 'm al heel snel voor mij
Daar moet ik ook met eten altijd klein beetje op letten hehehe, thuis boeit dat niet zo, maar bij vrienden of in een restaurant is het niet zo tof als je daarna meteen de pot gaat zitten verbouwen
Mwehehequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb geen galblaas meer, dus koffie, olie/vet en eigeel doet het 'm al heel snel voor mij
Daar moet ik ook met eten altijd klein beetje op letten hehehe, thuis boeit dat niet zo, maar bij vrienden of in een restaurant is het niet zo tof als je daarna meteen de pot gaat zitten verbouwen
gewoon niet teveel frietjes achter elkaar, wel de groenten opeten die ernaast liggen en als ik vet eet, niet meteen een dubbele espresso erachteraan weg tikken hehe.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt irritant
Vet eten
BUUUUUUUURNquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan redelijk tegen pittig eten, maar mijn vent kant er mega goed tegen. Die avond dan
De volgende ochtend is het altijd vanaf de wc "auw auw auw......"
en ik ga 'm dan uiteraard keihard staan uitlachenquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:27 schreef megamandy het volgende:
Ging op zoek of er al swatches waren van de nieuwe Moddols
[ afbeelding ]
iewquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:27 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
MY EYES IT BURNS!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:27 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
+ dit...quote:
Bwehehehequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik open net Fok en zie een systeemnotificatie onder in beeld, eerste gedachte
"Fuck, waarom nu weer een ban?"
Was het de website van het jaar mededeling
ik zat al helemaal te denken wat het nu weer moest zijn, maar ja, toen las ik de mededeling pasquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zat al helemaal te denken wat het nu weer moest zijn, maar ja, toen las ik de mededeling pas
Net als vanmiddag bij het boodschappen doen, er staat in de tuin van iemand verderop een (vind ik) fucking enge tuinkabouter. Dus ik tegen mijn man vertellen, hij vond dus van niet toen hij dat ding zag ;')
Dus ik "ja, maar hij kijkt je echt aan van Ik ga je verkrachten en achtervolgen en ik snijd je met een mes open als een vis, ik ga beginnen bij je buik muhahahahahahha"
Hij: "dat zegt meer over jou dan over die tuinkabouter![]()
"
Ik: "huuuuuhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
"
Maar die mensen hebben geen hond meer nodig tegen inbrekersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij is echt eng.... ik zal er wel een keer een fotootje van posten
Stiekem even langs lopen en een foto maken van dat ding in de voortuin van die mensen haha
Da's waar.... tenzij alleen ik dat ding eng vindquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar die mensen hebben geen hond meer nodig tegen inbrekers
Nouja, je lief kan er dus gewoon naar binnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's waar.... tenzij alleen ik dat ding eng vind
OF NOEM JE MIJ EEN INBREKER???? GIJ VUILE VLEGEL GIJ !!!!![]()
![]()
Niet gezien. Trekt mij niet om een of andere reden terwijl ik Family Guy en Amrican Dad altijd geweldig vind.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:50 schreef Incantrix het volgende:
Dames, vraagje. Ted: hit or miss?
Seth MacFarlane vind ik wel cool geloof ik, maar het verhaal spreekt me eigenlijk niet aan ofzo.
idem hiero.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet gezien. Trekt mij niet om een of andere reden terwijl ik Family Guy en Amrican Dad altijd geweldig vind.
TED IS AWESOMEquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:50 schreef Incantrix het volgende:
Dames, vraagje. Ted: hit or miss?
Seth MacFarlane vind ik wel cool geloof ik, maar het verhaal spreekt me eigenlijk niet aan ofzo.
Ik heb m'n Snuggie afgestaan aan de katten. Ik mis Snuggiequote:
Geen katten, Snuggie is all mine.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb m'n Snuggie afgestaan aan de katten. Ik mis Snuggie.
ah die rotbeesten van jou pikken ook al alles inquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb m'n Snuggie afgestaan aan de katten. Ik mis Snuggie.
Sjoerd is basement cat. Snuggie ligt in zijn mandje boven, dus waar ligt dat evil beest nu bijna altijd? Juist, gezellig bovenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah die rotbeesten van jou pikken ook al alles in
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sjoerd is basement cat. Snuggie ligt in zijn mandje boven, dus waar ligt dat evil beest nu bijna altijd? Juist, gezellig boven.
Hoard all the hookstufffffquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
18 haaknaalden besteld voor 5.04 euros, gotta love ebay
Noez, dat gaat m niet worden denk ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zelf maken van vilt dan. Kun je met de hand naaien in lekker grove steken
Oh ja bedankt die wil ik nu ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Noez, dat gaat m niet worden denk ik
Zou zoiets kunnen? http://www.ebay.com/itm/V(...)&hash=item3378caf9d8
Nodig is een groot woord maar ze zijn wel handig. Hoewel 30 misschien een beetje veel van het goede isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb ik dit nodig?http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item1c2b471983
Ik heb zo'n el cheapo ladenkastje van ikea. Bovenin katoen, daaronder wol en onderin siier- en bijzondere garens.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Autisten dilemma #2, hoe ga ik mijn wol/draad/zooi organiseren?
Ik heb 2 grote zakken met draad van zolder getoverd. Maar hoe weet ik of het acryl/wol is als er geen label omheen zit?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n el cheapo ladenkastje van ikea. Bovenin katoen, daaronder wol en onderin siier- en bijzondere garens.
En dan nog een paar tassen los in huis met allerhanden wip-jes
Stukkie in de fik steken. Als het smelt is het acrylquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 2 grote zakken met draad van zolder getoverd. Maar hoe weet ik of het acryl/wol is als er geen label omheen zit?
die van dexterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Net eerste aflevering van nieuwe seizoenen Dexter en Once Upon A Time gezien
SPANNEND!!!!
een van de dingen die zo fijn zijn aan het niet meer met studenten wonen, je eigen wcquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo. Wc hier is eindelijk weer eens schoon. Huisgenoten die hun taak niet doen.
you better run boy!quote:
Dat mis ik echt het meest denk ik. Vooral met mijn darmen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een van de dingen die zo fijn zijn aan het niet meer met studenten wonen, je eigen wc
nee ik kijk nooit previews, wil ik nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
you better run boy!
Ben benieuwd welke draai ze hier nu weer aan gaan geven
Heb je de preview van volgende al gezien? Die wilde ik eigenlijk niet zien maar ik was te laat met mediaplayer uit zetten
we spoileren helemaal nix?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geen Dexter spoilers! Ik moet de laatste 2 afleveringen van het vorige seizoen en de eerste van dit seizoen nog kijken.
Deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30192955/quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n el cheapo ladenkastje van ikea. Bovenin katoen, daaronder wol en onderin siier- en bijzondere garens.
En dan nog een paar tassen los in huis met allerhanden wip-jes
Eigen pak weggooidoekjes van Glorix/cheap ass merk en een fles luchtverfrisser kopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat mis ik echt het meest denk ik. Vooral met mijn darmen.
ik zal mijn mond houdenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt.Ik waarschuw alleen alvast.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt.Ik waarschuw alleen alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |