En daar is iequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik voel een TT aankomen...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef Mss het volgende:
Een van mijn vrienden dat verhaal ook heel enthousiast tegen mijn vriend vertellen, dat hij hem zo'n held vond dat het bed kapot gebatst was. Was het helemaal niet met mijn vriend.
Oepsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef Mss het volgende:
Een van mijn vrienden dat verhaal ook heel enthousiast tegen mijn vriend vertellen, dat hij hem zo'n held vond dat het bed kapot gebatst was. Was het helemaal niet met mijn vriend.
LOL!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef Mss het volgende:
Ermehgerd!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mss moet ook gaan haken
[ afbeelding ]
Hoee hoee hoee
En is het watquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja ik mocht toch die clinique even better eyes corrector testen? Nu kreeg ik nog een extragratis tube opgestuurd omdat ik de end survey had ingevuld
Het is heul fijn en ik krijg met dit weer ook vaker donkere kringen maar ik vergeet t steeds te gebruiken. Als ik er aan denk is het fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En is het wat? Of heb je nu gratiesch zooi?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:14 schreef Diconnected het volgende:
Loooooooooool lees ik een comment van m'n docent Proficiency bij een artikel van Lipglans
Ik had echt breed uit naast die vent gaan zitten met al m'n spullen half over hem heen. Eikel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En er zat een man hier in de (drukke) trein, lekker uitgebreid met z'n tassen en laptop verspreid over 2 stoelen, vraagt een meisje of ze zou kunnen zitten, zegt ie 'kun je geen andere plek zoeken, ik heb nogal veel spullen'![]()
Ehm, je kunt ze ook in het bagagerek leggen
Uiteindelijk heeft ie zuchtend en kreunend toch maar plek gemaakt
welken kleur??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:25 schreef Mss het volgende:
En een mooie sjaal voor bij mijn grijze jas.
Omnomnom bierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ben ik toch aan het bieren op het terras
Ik zat net bij de borrel in de koffieruimte met een flesje waterquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ben ik toch aan het bieren op het terras
Samen naar de kapper?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omnomnom bierIk morgen... En wou zo eik ook een pilsje pakken nog; maar besefte me net dat we om 19u afspraak hebben bij kapper dus toch maar niet
Jup ! Zelfde kapper; dus spreken bij zijn ouders af en dan knipt ze de hele familiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Samen naar de kapper?
Ik mag morgen weer
Zilver haar be gone!
Haha handig!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ! Zelfde kapper; dus spreken bij zijn ouders af en dan knipt ze de hele familie![]()
Mijn tante gaat sinds haar bruiloft ook naar dezelfde kapper als mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha handig!
Heb je ook meteen de familie weer gezien
Ik heb wel dezelfde kapster als mijn schoonmoeder maar kom haar er nooit tegen eigenlijk. Zou wel een keer grappig zijn!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Mss het volgende:
Dafuq, de fitting in mijn lamp is gewoon kapot gesprongen. En nu kan ik hem er dus niet uitschroeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |