SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Heb nog 12 dagen tot het einde van het jaar. Moet iets toch.quote:
Ouwe snoepert!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
Damn heb ook nog 15 dagen. Donderdag ochtend maar vrij genomen![]()
Moeten ze perse op? Of kan je ze ook bewaren?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
Damn heb ook nog 15 dagen. Donderdag ochtend maar vrij genomen![]()
Oh dat is nog veel danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef shifto het volgende:
Kan er volgens mij max 20 (wettelijke vakantiedagen) meenemen naar de 1e 6 maanden van het volgende jaar, dan moeten ze wel op of zijn ze verloren
Dat is veelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef AapO het volgende:
je hebt recht op ongeveer 25 vakantie dagen int jaar geloof ik
ik neem vanaf de 14e december vrij denk tot 2 januari loel kost me maar 9 dagen
Met een beetje geluk krijgt tie er nog een jong bij en krijgt tie ook nog mooi ouderschapsverlof.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
20 wettelijk,
25 is gangbaar volgens mij
Maar mensen als mijn vader krijgen ook nog eens ATV en oude lullen dagen enzo
Dat kan niet meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijgt tie er nog een jong bij en krijgt tie ook nog mooi ouderschapsverlof.
thank youquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:36 schreef Muisraket het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)verlof/adoptieverlof
Nou... 4 weken vakantie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:42 schreef BarrieButsers het volgende:
4 weken maar.. Ook niet echt de moeite.
En je ziet niet met die ellende die je normaal hebt bij een zwangerschap enzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou... 4 weken vakantie.Niet dat je veel aan vakantie toekomt als je een schattig maar je eeuwig wakker houdend kotertje geadopteerd hebt, maar dat terzijde.
Eh... Ik denk dat zelf een kind baren mentaal gezien minder heftig is dan adoptie, in ieder geval op de langere termijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En je ziet niet met die ellende die je normaal hebt bij een zwangerschap enzo.
Mannen zijn kei lang vruchtbaar dus je hebt nog tijd zatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef shifto het volgende:
Ja ik wacht alleen nog even tot ik zelf een beetje kind af ben, wat nog wel even kan duren
Ja opzichquote:
LOL!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef shifto het volgende:
Ja ik wacht alleen nog even tot ik zelf een beetje kind af ben, wat nog wel even kan duren
Wow dan zijn hun ook nog jongquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef shifto het volgende:
Mijn ouders hadden toen ze oud als mij waren al 2 kinderen, dat kan ik mij zo moeilijk voorstellen
Wil je niet twee kleine shifto'tjes die op de achtergrond zitten krijsen terwijl je Ragnarok probeert te spelen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef shifto het volgende:
Mijn ouders hadden toen ze oud als mij waren al 2 kinderen, dat kan ik mij zo moeilijk voorstellen
daar kun je net zo weinig over voorspellen als over of je eigen kind wel of niet verkeerde keuzes gaat maken ondanks jouw opvoedingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eh... Ik denk dat zelf een kind baren mentaal gezien minder heftig is dan adoptie, in ieder geval op de langere termijn.
Dat zeg je gewoon omdat je geadopteerd bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
daar kun je net zo weinig over voorspellen als over of je eigen kind wel of niet verkeerde keuzes gaat maken ondanks jouw opvoedingadoptie hoeft echt niet voor gejank te zorgen
Dat hoeft zeker niet voor gejank te zorgen nee, maar Barrie's idee dat het lekker makkelijk is, vond ik wel heul erg kort door de bocht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
daar kun je net zo weinig over voorspellen als over of je eigen kind wel of niet verkeerde keuzes gaat maken ondanks jouw opvoedingadoptie hoeft echt niet voor gejank te zorgen
Het is vaak al een drama vooraf om alles rond te krijgen. Wat op de natuurlijke manier vaker wat makkelijker gaat. Zie heus wel in wat voor rompslomp beide heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat hoeft zeker niet voor gejank te zorgen nee, maar Barrie's idee dat het lekker makkelijk is, vond ik wel heul erg kort door de bocht.
Als je hard genoeg slaat niet alleen kinderen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef shifto het volgende:
Ze janken allemaal als je ze slaat dus wat dat betreft!
ook sissies inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je hard genoeg slaat niet alleen kinderen.
-- Ik ben niet wakker nvm --quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Zit zo'n programma te kijken, twee vrienden onderling in gesprek;
George, wat ga je vanavond doen?
- Chlamydia oplopen of zo.
Hetzelfde als gisteren dus.
Mijn god
Yepz, nieuwe regelgeving vanaf dit jaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef shifto het volgende:
Kan er volgens mij max 20 (wettelijke vakantiedagen) meenemen naar de 1e 6 maanden van het volgende jaar, dan moeten ze wel op of zijn ze verloren
Hier ook 25..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
20 wettelijk,
25 is gangbaar volgens mij
Maar mensen als mijn vader krijgen ook nog eens ATV en oude lullen dagen enzo
Dat is goed geregeld. Ik zit zelf in de personeelsvertegenwoordiging op mijn werk en wij hebben dat ook voorgesteld, dat van extra dag vrij o.i.d. als iemand een jaar niet ziek was.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook 25..
En als ik het hele jaar niet ziek ben (wat tot nu toe goed lukt) krijg ik er 2 extra bij voor het volgende jaar
quote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Vanavond syndicate
zo veel zin in vorig jaar was het zo chill
Vanwaar die beslissing?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Zojuist besloten om vanavond tijdens het stappen nuchter te blijven. Ben benieuwd.
Ziek als een hond. En om het eens anders mee te maken. Weet nu al dat het niks gaat worden.quote:
Ik drink de laatste tijd ook minder op bepaalde momenten, het valt me alles mee, mits er iemand anders bij is die ook weinig/niet drinkt. Als de rest knetterlam wordt en ik nuchter blijf vind ik het niks xDquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ziek als een hond. En om het eens anders mee te maken. Weet nu al dat het niks gaat worden.
Ik ken wel een aantal mensen die nooit drinken maar die gaan op de een of andere manier toch los. Is sta nuchter gewoon als een autist aan de kant enzo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd ook minder op bepaalde momenten, het valt me alles mee, mits er iemand anders bij is die ook weinig/niet drinkt. Als de rest knetterlam wordt en ik nuchter blijf vind ik het niks xD
Ja opzich wel, maar denk niet dat ik me daar beter ga van voelen. En op tijd slapen lukt toch niet, kan ik beter de gezelligheid opzoeken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:29 schreef MohMi het volgende:
Oh en beterschap! Kun je niet beter helemaal thuisblijven als je ziek bent?
Was pvd een gezellig weekend, dudequote:
Nice dude!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hhi was leuk feestje.
nu lekker mijn bedje in <3
op dat feest zo-veel duitse angerfist fanboys
de techno was overigens egt kei goed
Omnomnomnomnomquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Was pvd een gezellig weekend, dudeHoe was je eten?
Ik weet niet ik zal het eens opzoeken wil wel graag naar techno feestjequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Was pvd een gezellig weekend, dudeHoe was je eten?
[..]
Nice dude!Ga je naar I Love Techno 10 november?
quote:
Deze man mensen. Is de beste man van het afgelopen weekend.quote:
njah je hebt zelf nog staan te bakkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Deze man mensen. Is de beste man van het afgelopen weekend.
Je belt hem om emergency hamburgers te maken, die vent gaat gewoon met nog maar 1minuut open winkels gewoon die shit halen en bakt master burgers.![]()
![]()
![]()
Liever stilte dan die vakantiegangers die mij jaloers maken!quote:
Nou als het zo moet ga ik wel weerquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Liever stilte dan die vakantiegangers die mij jaloers maken!
Gerem jungske. Wanneer heb jij weer vakantie/vrij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:58 schreef shifto het volgende:
Dat is mijn jaloezie die praat bar, da witte toch!
True enough.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Sowieso is dit de eerste keer sinds kerst dat ik wat langer weekend heb dus het mag wel weer eens.
Lekker uitslapen?quote:
Oh nog 1,5 maandquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:02 schreef shifto het volgende:
[..]
True enough.
Nee ik heb denk ik pas weer vrij rond kerst. Als in, langer dan een halve dag
Nog snelquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, nog 2 daagjes utrecht..
En dan vanaf woensdag beginnen op nieuwe opdracht bij CZ in Tilburg. Dan gaan we van daaruit heel DHL in zuid-nederland eens ondersteunen bij HR vraagstukken.
Dan viel dat intern zitten toch nog best mee
Mag ook wel naar de ongunstigheid van voorgaande jaren!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker uitslapen?
[..]
Oh nog 1,5 maandKerstdagen vallen wel gunstig he.
Netjes!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, nog 2 daagjes utrecht..
En dan vanaf woensdag beginnen op nieuwe opdracht bij CZ in Tilburg. Dan gaan we van daaruit heel DHL in zuid-nederland eens ondersteunen bij HR vraagstukken.
Dan viel dat intern zitten toch nog best mee
Helaas kan je niet alles hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Mag ook wel naar de ongunstigheid van voorgaande jaren!
Ach ja, het is toch alweer bijna half 4quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas kan je niet alles hebben
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach ja, het is toch alweer bijna half 4![]()
![]()
Ja dat valt dus tegen. Hier op kantoor staat zo'n koffiemachine met echte bonen en de kantine bij CZ heeft alleen van die automaat-koffie..quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Mag ook wel naar de ongunstigheid van voorgaande jaren!
[..]
Netjes!Inderdaad, ben je snel weer aan de bak (koffie)!
hoezoo belachelijk?????//quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ZO VEEL MENSEN DANSEN EN ZINGEN MEE ZO BELACHELIJK
Sinds wanneer drink jij überhaupt koffie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat valt dus tegen. Hier op kantoor staat zo'n koffiemachine met echte bonen en de kantine bij CZ heeft alleen van die automaat-koffie..
ssstquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sinds wanneer drink jij überhaupt koffie?Of haal ik nu mensen door elkaar?
BHoe drink je het? Ik dronk het eerst altijd met veel melk en suiker, want anders was het veel te sterk/bitter en dat vond ik vies. Totdat ik een keer koffie met zoveel melk en suikerzooi op had, dat ik het helemaal zat was en zwart probeerde. En dat was lékker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ssst
(ondertussen sporadisch, ook omdat ze op het kantoor in utrecht zo goed als geen ander drinken hebben, behalve water.
Maar ik blijf het niet te drinken vinden hoor)
doeiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:50 schreef Muisraket het volgende:
Wat is dit een 'hoi-doei'-topic geworden zeg.
echt een paulquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef MohMi het volgende:
Die KOP van die kerel op die foto!!![]()
![]()
![]()
'There is no God and there is no cake...'
http://www.nu.nl/politiek(...)-bij-groenlinks.html
Dafuq Barrie, ...dafuqquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik slik pijnstillers en ipv te doen waar ze voor zijn bezorgen ze me rare dromen. Zo is er een vriendin achter gekomen dat ik op fok zit. Of komt de koeienkop die aan mijn muur hangt tot leven. Of dat ik verzuip omdat ik niet kan zwemmen._!
Deze week dan nog maar 1 keer vroeg opstaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch please, ik ben morgen vroeg vrij tot half 2
Neequote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deze week dan nog maar 1 keer vroeg opstaanEn kon je de rest van de dag niet vrij pakken?
Oh wat stom zeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:45 schreef shifto het volgende:
[..]
NeeWilde ik wel uiteraard maar ach. Dan maar niet slapen om het verschil goed te maken
Daar heb je wel een goed punt. En zodra het kan moet er ook grof gebruik van worden gemaakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:59 schreef shifto het volgende:
Ja mijne ook, maar alleen als ik er tijd voor hebanders wacht het maar
Wow dat is wel heftigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:03 schreef shifto het volgende:
IddIn het weekend slaap ik halve dagen
Dat is toch zonde van het leven?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:08 schreef shifto het volgende:
Dat is nog niks, als niks mij wakker zou maken, sliep ik voor altijd
Dan zou ik er echt een keer voor zorgen dat niemand je kan storen en gewoon een week slapen ofzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
Niet als je weet hoeveel ik ervan geniet
Bear-mode activatedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan zou ik er echt een keer voor zorgen dat niemand je kan storen en gewoon een week slapen ofzo.
Zoiets zou echt tof zijn!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Bear-mode activated
2 dagen slapen, ff eten en schijten, weer 2 dagen slapen. Ja dat lukt wel
Ofniet wat een idee!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef shifto het volgende:
Ja idd! Maar er zitten al zo weinig uur in een dagwas het maar 24u + nog 8 voor slaap ofzo!
Nog maar een paar jaar jongenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:33 schreef shifto het volgende:
Haal ik wel in als ik zo oud ben als A_T of Moh
Niet zo doen hèquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaar jongen
Heul niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet zo doen hè
Voor jou ook nog maar een paar jaar dan!
Helemaal niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:44 schreef shifto het volgende:
Ja maar omdat je mij vergeleek met de topic fossielen (A_T en Moh)
Ik waande mij helemaal in weekend sferen na vannachtquote:
Aan de andere kant, als je nog niet helemaal beter bent, is volgende week de rest ook ziek en zijn ze verder van huisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik belde zojuist mijn werk om te zeggen dat ik morgen weer beter ben. Krijg ik te horen; nou ik denk dat jij gewoon thuis blijft he. Je gaat hier ons niet lopen aansteken!
Ik; uhhh ja maarja deze week al niet geweest en volgende week niet. Dat vind ik echt knap lullig.
Collega; Niks mee te maken, mocht je beter zijn mag je komen en anders blijf je maar thuis. We hebben minimale bezetting dus we overleven het wel.
..
Overbodig geworden, denk ik.
Heb je gelijk in. Ook zoiets ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je nog niet helemaal beter bent, is volgende week de rest ook ziek en zijn ze verder van huis![]()
Hier werken ook veel mensen door met verkoudheid maar die worden soms ook naar huis gestuurd om te voorkomen dat het halve bedrijf een week later ziek is.
yo barrie ik kwam ergens een vage carnavals foto tegen van je op fb lolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ook zoiets ja.
echt van mij of van die ene uit new kids?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef AapO het volgende:
[..]
yo barrie ik kwam ergens een vage carnavals foto tegen van je op fb lol
de echte lolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
echt van mij of van die ene uit new kids?
Ik sta ook met hem op de foto tijdens carnavalquote:
Oh ja, jij was een halve dag ipv een hele dag vrij, sucks broquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik waande mij helemaal in weekend sferen na vannachtNu toch weer op kantoor
carnaval is kut anywayquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:
kut aapo waarom begon je over carnaval. Kan niet wachten.
Ja he bah zuipen en neuken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef AapO het volgende:
[..]
carnaval is kut anywayzwak excuus voor een feest om te zuipen en neuken.... oh wacht
Ja dat leven is alleen voor jou weggelegd ofnietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef AapO het volgende:
wel als je al neukt en zuipt op dagelijks basiswueeeee
en beetje werken danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat leven is alleen voor jou weggelegd ofniet
is dat nie danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
komt doordat iedereen dat denkt.
jah idd wordt es nie tijd dat ge wa vaker dingen gaat doen dan op deze thread hangen :pquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zit nog in de ontkenningsfase.
Nee buiten is het eng.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef AapO het volgende:
[..]
jah idd wordt es nie tijd dat ge wa vaker dingen gaat doen dan op deze thread hangen :p
Ben al sinds zondag de kiet niet meer uit gekomen. Zal beloven om morgen het buiten leven te gaan verkennen.quote:
wrom danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben al sinds zondag de kiet niet meer uit gekomen. Zal beloven om morgen het buiten leven te gaan verkennen.
Ja vond ik beter passen dan bijdehandquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef bijdehand het volgende:
waar heb ik dat hartje aan verdiend?
Ielquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef bijdehand het volgende:
ik heb hard gefietst dus ik stink een beetje
Goedemorgen.quote:
quote:
Ja maar hier zitten niet alleen dinnetjes maar ook frientjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:08 schreef Muisraket het volgende:
Ik lees steeds 'dinnetjes' trouwens.
En nu las ik bijna frietjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:16 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Ja maar hier zitten niet alleen dinnetjes maar ook frientjes
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah wat is dat toch heerlijk, om alleen maar naar Tilburg te moeten rijden.
En bijna weekend
Nicequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah wat is dat toch heerlijk, om alleen maar naar Tilburg te moeten rijden.
En bijna weekend
Slapen is voor oude mensen Muisquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En nu las ik bijna frietjes.Ik moet gaan slapen denk ik.
Of eten.
Of allebei.
Ik ben bijna 20 jonge!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
NiceDat is zeker een wereld van verschil!
[..]
Slapen is voor oude mensen Muis
Ik voel me anders wel oud, met mijn rugpijnen, overdag dutjes doen en zo.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik voel me anders wel oud, met mijn rugpijnen, overdag dutjes doen en zo.
me gf is net 20 geworden wuuueeeeequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Damn MR nog steeds geen 20? Heb jij de eeuwige jeugd ofzo?
Nog maar een paar dagen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Damn MR nog steeds geen 20? Heb jij de eeuwige jeugd ofzo?
Van alle pagina's aan wetenschappelijk onderzoek die ik nog moet lezen en deze kutdeadline?quote:
Ach dan heb je later een leuk beroep.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Van alle pagina's aan wetenschappelijk onderzoek die ik nog moet lezen en deze kutdeadline?
/zelfmedelijden
Misschien blijkt het uiteindelijke werk wel heel kut te zijn, maar alleen de studie boeiendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach dan heb je later een leuk beroep.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Misschien blijkt het uiteindelijke werk wel heel kut te zijn, maar alleen de studie boeiend
Close enough!quote:
Lol zou wat zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:12 schreef BarrieButsers het volgende:
... Jouw moederSlaat nergens op. Ze is gewoon jaloers dat jij wel iets met T hebt en zij niet.
![]()
Vrouwen zijn idd onmogelijk, true dat. Maar fijne avond Barrie!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgens je moeder ben je nu te weinig bitch denk ik.
Anyways vrouwen. Niet te volgen.
Ben weg fijne avond MR
Lol, teh fuckquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:55 schreef Muisraket het volgende:
WTF, heb een bureaubladachtergrond van een foto met T. en mij, dat ziet mijn moeder en zegt out of the blue 'leuk, een vriendje, maar je moet wel een beetje een bitch blijven'.
What the... Dit is echt raar op zoveel manieren.
Niet dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef Muisraket het volgende:
2. Ze impliceert dat ik atm een bitch ben![]()
De laatste tijd tegen mijn moeder in ieder geval niet.quote:
Zet hem opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:09 schreef Muisraket het volgende:
Moggel. Project lukt niet, ik heb echt geen zin en de semi-deadline was gisterenavond eigenlijk al.
Faal.
Bring it on bitchquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De laatste tijd tegen mijn moeder in ieder geval niet.En pas d'r op hè, anders dan kom ik wel even langs.
kroeltjes terugquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:31 schreef BarrieButsers het volgende:
wifi in kroeg.
Groetjes aan jullie!!!
Vast wel, niet de Terminus though maar dat wist je vast al. Overigens mogen jullie trots op me zijn; ik heb Terminus eindelijk voorgesteld aan SSS (onze mede-Fokker en MohMi daterquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Zijn er kroegen open op een maandagavond?
Ja zelfs die nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vast wel, niet de Terminus though maar dat wist je vast al. Overigens mogen jullie trots op me zijn; ik heb Terminus eindelijk voorgesteld aan SSS (onze mede-Fokker en MohMi dater)
En we hebben meteen maar even een dure whisky gedronken, bam!
Maandag is eigenlijk ook de rustdag voor de horecaquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja zelfs die nietEcht ik zit allemaal op internet kroegjes te zoeken maar kom niks tegen, wel dinsdag enkele maar maandags
![]()
En niceMohmi date dus een fokker?
Kom eigenlijk zonder fokkers niet in de Terminusquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maandag is eigenlijk ook de rustdag voor de horecaEr zijn altijd wel een paar café's die juist daarom toch open gaan maar dat is volgens mij idd vrij zeldzaam. Morgen weer, Bar, dan is Terminus ook open!
En jupBevalt goed, zelfs voor een Fokker
![]()
![]()
Joepie! Bosschenaren kunnen we altijd gebruiken. Welkomquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik hoorde dat dit topic rustig is geworden dus hallo, hier ben ik![]()
(ook een Bosschenaar trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |